eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Iławie. Postępowanie znak Oo-341/5/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-08

Iława: Zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Iławie. Postępowanie znak Oo-341/5/2011
Numer ogłoszenia: 45899 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława , ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Iławie. Postępowanie znak Oo-341/5/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Iławie - zgodnie z wzorem umowy - §XXVIII i XXIX SIWZ oraz utrzymywanie obiektów budowlanych we właściwym stanie zgodnie z wzorem umowy użyczenia stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części (zadania): 1) Część 1 - zadanie I- zarządzanie cmentarzami komunalnymi przy ul. Piaskowej oraz ul. Kard. St. Wyszyńskiego w Iławie obejmuje: a) Działalność cmentarną na cmentarzu komunalnym przy ul. Piaskowej i Kardynała Wyszyńskiego. b) Utrzymanie obiektów budowlanych i uzbrojenia. c) Utrzymanie i konserwację zieleni na terenie cmentarza przy ul. Piaskowej oraz wzdłuż ogrodzenia od strony parkingu. d) Utrzymanie w stałej czystości i porządku terenu na cmentarzu przy ul. Piaskowej w sposób określony przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) i ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.). e) Utrzymanie we właściwym stanie dróg komunikacyjnych, alei, ścieżek na cmentarzu przy ul. Piaskowej. f) Utrzymanie bieżące istniejącego ogrodzenia, bram wjazdowych, furtek oraz budynku domu przedpogrzebowego przy ul. Piaskowej. g) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas realizacji zespół komputerowy składający się z jednostki centralnej, monitora i drukarki, z możliwością korzystania z Internetu, z odpowiednim oprogramowaniem zdolnym obsłużyć program CMENTARZ. h) Wykonawcy w cenie oferty zobowiązani są wliczyć wszelkie koszty związane z dyspozycyjnością i udostępnianiem pomieszczeń kaplicy poza godzinami urzędowania. i) Zabezpieczenie i opróżnianie dodatkowego kontenera na śmieci o poj. min.7,5 m3 na okres od 24 października do 3 listopada przy ul. Piaskowej j) Szczegółowy zakres usługi określa wzór umowy oraz załącznik nr 1 do wzoru umowy dla części 1 dołączony do SIWZ. 2) Część 2 - Zadanie II- zarządzanie cmentarzem komunalnym przy ul. Ostródzkiej w Iławie obejmuje: a) Działalność cmentarną. b) Utrzymanie obiektów budowlanych i uzbrojenia. c) Utrzymanie i konserwację zieleni na terenie cmentarza przy ul. Ostródzkiej oraz wzdłuż ogrodzenia od strony parkingu. d) Utrzymanie w stałej czystości i porządku terenu na cmentarzu przy ul. Ostródzkiej oraz terenu wzdłuż ogrodzenia od wjazdu z ul. Ostródzkiej wzdłuż drogi utwardzonej i gruntowej do końca ogrodzenia cmentarza w sposób określony przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) i ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.. e) Utrzymanie we właściwym stanie dróg komunikacyjnych, alei, ścieżek. f) Utrzymanie bieżące istniejącego ogrodzenia, bram wjazdowych, furtek oraz budynku kaplicy. g) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas realizacji zespół komputerowy składający się z jednostki centralnej, monitora i drukarki, z możliwością korzystania z Internetu, z odpowiednim oprogramowaniem zdolnym obsłużyć program CMENTARZ. h) Wykonawcy w cenie oferty zobowiązani są wliczyć wszelkie koszty związane z dyspozycyjnością i udostępnianiem pomieszczeń kaplicy poza godzinami urzędowania. i) Zabezpieczenie i opróżnianie dodatkowych 8 szt. kontenerów na śmieci o poj. min.7,5 m3 na okres od 24 października do 3 listopada. j) Szczegółowy zakres usługi określa wzór umowy oraz załącznik nr 1 do wzoru umowy dla części 2 dołączony do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na tylko jedną z wymienionych części zamówienia. 4. Ze względu na specyfikę zamówienia wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą prowadzić działalności (usług pogrzebowych) pogrzebowej oraz pośredniczyć w świadczeniu takich usług celem uniknięcia konfliktu interesu. 5. Do ceny oferty należy wliczyć także koszty określone w § XIII SIWZ, których konieczność wykonania stwierdzono na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej na miejscu realizacji usługi. 6. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 70.33.00.00-3, 79.99.30.00-1, 98.37.11.11-5,77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5, 90.51.00.00-5. 7. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4b. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę we wzorze nr 3b, oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia realizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3, 79.99.30.00-1, 98.37.11.11-5, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5, 90.51.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Pzp zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2). Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zamawiający żąda, by wykonawca wykazał, że dysponuje, odpowiednim potencjałem technicznym tj. a) Samochód ciężarowy do 3,5 t - min. 1 szt. b) Kosiarka spalinowa ręczna - min. 2 szt. c) Kosiarka na ciągniku kołowym lub samobieżna - min. 1 szt. d) Kosa mechaniczna spalinowa - min. 1 szt. e) Spalinowe nożyce do żywopłotów - min. 1 szt. f) Piła spalinowa łańcuchowa - min. 1 szt. oraz złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ oraz na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa, o którym mowa w § VII. pkt.8) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał , że dysponuje następującymi osobami: a) zarządca - Minimalne wymagania: - osoba posiadająca licencję zawodową zarządcy nieruchomościami co najmniej 3 lata - wykształcenie wyższe lub średnie, - co najmniej 3 letni staż pracy w zakresie zarządzania. b) pracownik biura - do obsługi biura i programu CMENTARZ w godzinach jego otwarcia oraz pełnienia dyżurów telefonicznych poza godzinami pracy biura, c) osoba z kwalifikacjami w zakresie pielęgnacji i chirurgii drzew. oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 3 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.5) SIWZ oraz złożonego oświadczenia oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, a także złożonego oświadczenia o posiadaniu uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o którym mowa w §VII ust.1. pkt.6) SIWZ wg wzoru nr 3a. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1 i 1a), 2) Części zamówienia powierzone podwykonawcom- wg wzoru 3b, 3) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona, 4) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia ( § VII ust. 1 pkt. 4) SIWZ) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby klub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów ich wystawienia, o których mowa w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia ( §VII ust.1 pkt. 4) SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dokona zmiany postanowień umowy zgodnie z zapisami §11 wzorów umów: 1. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w § 2ust. 2 niniejszej umowy, w szczególności: 1) wstrzymania wykonywania usług przez zamawiającego, 2) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, 3) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania usługi, 4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 5) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w specyfikacji warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, 6) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i realizujących przedmiot umowy. Zmiana którejkolwiek osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego 4) Zmiany podwykonawców, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. 5) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 6) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT z tym, że koszt wzrost stawki VAT pokrywa Wykonawca. 7) Wystąpienia konieczności zmian osób wykonawcy w przypadku, gdy zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez zamawiającego. 4. W przedstawionych w ust. 2 pkt.1) -6) przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.212.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca może, polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiać w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału, zawartych w ust. 2 nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w §VII ust. 1 SIWZ. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli wykonawca wykaże, że spełnienia warunki udziału w postępowaniu, polegając na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nim stosunków, a nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi na czas realizacji części zamówienia, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt. 4) 2.1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub opatrzonej adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w §VII ust. 1 pkt. 4 SIWZ (Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2) ustawy) oraz jej podpisem. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie I- zarządzanie cmentarzami komunalnymi przy ul. Piaskowej oraz ul. Kard. St. Wyszyńskiego w Iławie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część 1 - zadanie I- zarządzanie cmentarzami komunalnymi przy ul. Piaskowej oraz ul. Kard. St. Wyszyńskiego w Iławie obejmuje: a) Działalność cmentarną na cmentarzu komunalnym przy ul. Piaskowej i Kardynała Wyszyńskiego. b) Utrzymanie obiektów budowlanych i uzbrojenia. c) Utrzymanie i konserwację zieleni na terenie cmentarza przy ul. Piaskowej oraz wzdłuż ogrodzenia od strony parkingu. d) Utrzymanie w stałej czystości i porządku terenu na cmentarzu przy ul. Piaskowej w sposób określony przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) i ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.). e) Utrzymanie we właściwym stanie dróg komunikacyjnych, alei, ścieżek na cmentarzu przy ul. Piaskowej. f) Utrzymanie bieżące istniejącego ogrodzenia, bram wjazdowych, furtek oraz budynku domu przedpogrzebowego przy ul. Piaskowej. g) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas realizacji zespół komputerowy składający się z jednostki centralnej, monitora i drukarki, z możliwością korzystania z Internetu, z odpowiednim oprogramowaniem zdolnym obsłużyć program CMENTARZ. h) Wykonawcy w cenie oferty zobowiązani są wliczyć wszelkie koszty związane z dyspozycyjnością i udostępnianiem pomieszczeń kaplicy poza godzinami urzędowania. i) Zabezpieczenie i opróżnianie dodatkowego kontenera na śmieci o poj. min.7,5 m3 na okres od 24 października do 3 listopada przy ul. Piaskowej j) Szczegółowy zakres usługi określa wzór umowy oraz załącznik nr 1 do wzoru umowy dla części 1 dołączony do SIWZ 2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na tylko jedną z wymienionych części zamówienia. 3. Ze względu na specyfikę zamówienia wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą prowadzić działalności (usług pogrzebowych) pogrzebowej oraz pośredniczyć w świadczeniu takich usług celem uniknięcia konfliktu interesu. 4. Do ceny oferty należy wliczyć także koszty określone w § XIII SIWZ, których konieczność wykonania stwierdzono na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej na miejscu realizacji usługi. 5. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 70.33.00.00-3, 79.99.30.00-1, 98.37.11.11-5,77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5, 90.51.00.00-5. 6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4b. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę we wzorze nr 3b, oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia realizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3, 79.99.30.00-1, 98.37.11.11-5, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5, 90.51.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II- zarządzanie cmentarzem komunalnym przy ul. Ostródzkiej w Iławie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część 2 - Zadanie II- zarządzanie cmentarzem komunalnym przy ul. Ostródzkiej w Iławie obejmuje: a) Działalność cmentarną. b) Utrzymanie obiektów budowlanych i uzbrojenia. c) Utrzymanie i konserwację zieleni na terenie cmentarza przy ul. Ostródzkiej oraz wzdłuż ogrodzenia od strony parkingu. d) Utrzymanie w stałej czystości i porządku terenu na cmentarzu przy ul. Ostródzkiej oraz terenu wzdłuż ogrodzenia od wjazdu z ul. Ostródzkiej wzdłuż drogi utwardzonej i gruntowej do końca ogrodzenia cmentarza w sposób określony przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) i ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.. e) Utrzymanie we właściwym stanie dróg komunikacyjnych, alei, ścieżek. f) Utrzymanie bieżące istniejącego ogrodzenia, bram wjazdowych, furtek oraz budynku kaplicy. g) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas realizacji zespół komputerowy składający się z jednostki centralnej, monitora i drukarki, z możliwością korzystania z Internetu, z odpowiednim oprogramowaniem zdolnym obsłużyć program CMENTARZ. h) Wykonawcy w cenie oferty zobowiązani są wliczyć wszelkie koszty związane z dyspozycyjnością i udostępnianiem pomieszczeń kaplicy poza godzinami urzędowania. i) Zabezpieczenie i opróżnianie dodatkowych 8 szt. kontenerów na śmieci o poj. min.7,5 m3 na okres od 24 października do 3 listopada. j) Szczegółowy zakres usługi określa wzór umowy oraz załącznik nr 1 do wzoru umowy dla części 2 dołączony do SIWZ 2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na tylko jedną z wymienionych części zamówienia. 3. Ze względu na specyfikę zamówienia wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą prowadzić działalności (usług pogrzebowych) pogrzebowej oraz pośredniczyć w świadczeniu takich usług celem uniknięcia konfliktu interesu. 4. Do ceny oferty należy wliczyć także koszty określone w § XIII SIWZ, których konieczność wykonania stwierdzono na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej na miejscu realizacji usługi. 5. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 70.33.00.00-3, 79.99.30.00-1, 98.37.11.11-5,77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5, 90.51.00.00-5. 6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4b. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę we wzorze nr 3b, oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia realizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3, 79.99.30.00-1, 98.37.11.11-5, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5, 90.51.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.