Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-19
Głubczyce: Zakup i dostawa sprzętu oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu Indywidualizacja nauczania w kl. I-III w szkołach podstawowych Gminy Głubczyce
Numer ogłoszenia: 458884 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Oświaty Kultury i Sportu , ul. Olimpijska 1, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 0-77 403 60 33, faks 0-77 403 60 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu Indywidualizacja nauczania w kl. I-III w szkołach podstawowych Gminy Głubczyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Zakup i dostawa sprzętu oraz pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Głubczycach. W skład zamówienia wchodzą następujące elementy: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - Klocki z małymi polskimi literami - Literkowe zabawy podłużne - Zestaw kontrolny PUS - Książeczki PUS - Klocki ortograficzne Poly - Książki edukacyjne Lu-bi-my sy-la-by Już czytamy i piszemy Czytaj z nami zwierzakami Książki ORTOGRAFFITI z Bratkiem Zaczynamy czytać i pisać. Nauka czytania i pisania metodą sylabową 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - Układanka- Poznajemy cyferki - Domino zegarowe do południa i po południu - Zestaw miarek o różnej pojemności - Magiczne figury II - Gra w biedronki - Karty pracy -Topologia i Matematyka - Kolorowe liczby 3. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych - matematyczno-przyrodnicze - Duży zegar magnetyczny z czarnym drukiem - Mikroskop. Monitor do eksperymentów - Waga szkolna metalowa z płaskimi szalkami - Zestaw menzurek - Globus fizyczny duży - Multimedialny układ słoneczny - Szkielet człowieka - Zestaw kontrolny PUS. - Książeczki PUS 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - Linia do ćwiczeń równowagi i koordynacji ruchowej - Gra Serso Mej - Aktywne ringo - Ławki gimnastyczne - Piłki gimnastyczne, gumowe - Grupowy spacer - plastikowe narty - Gra zręcznościowa - 2 łapki Squaps - Zestaw piłek skórzanych Część II - Zakup i dostawa sprzętu oraz pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach . W skład zamówienia wchodzą następujące elementy: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - gry dydaktyczne, - suwaki terapeutyczne, - książeczki, karty pracy, ćwiczenia, - programy multimedialne. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - pomoce demonstracyjne, - książeczki, ćwiczenia, karty pracy - klocki matematyczne, - liczydła, - zegary, - gry dydaktyczne, - program multimedialny 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - gdy dydaktyczne, - pomoce do ćwiczeń oddechowych, - pomoce demonstracyjne 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - materace, - piłki, - drążki gimnastyczne, 5. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne- zajęcia rewalidacji indywidualnej - gry dydaktyczne, - karty pracy, - historyjki obrazkowe, - klocki dydaktyczne, 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych - kółko ekologiczne - program multimedialny, - książeczki, - gry dydaktyczne, - pomoce demonstracyjne, - pomoce dydaktyczne, 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko j. angielskiego - książeczki, - klocki dydaktyczne, - pomoce demonstracyjne, 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko wokalne - perkusyjne instrumenty muzyczne Część III - Zakup i dostawa sprzętu oraz pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej przy Zespole Szkół w Pietrowicach. W skład zamówienia wchodzą następujące elementy: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - gry i plansze multimedialne, - pomoce demonstracyjne pisanych liter. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - książki, ćwiczenia, karty pracy, - układanki, - zegar, pomoc demonstracyjna, - gry dydaktyczne. 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. - pomoce do ćwiczeń oddechowych, artykulacyjnych, fonacyjnych, - gry logopedyczne, - puzzle, układanki, - książki, ćwiczenia, zadania, wierszyki, - materiał dźwiękowo - obrazkowy. 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. - materace gimnastyczne. 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia informatyczne. - urządzenie wielofunkcyjne drukowanie, skanowanie, kopiowanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko muzyczne. - instrumenty muzyczne. Część IV - Zakup i dostawa sprzętu oraz pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej przy Zespole Szkół w Lisięcicach. W skład zamówienia wchodzą następujące elementy: 1. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji : - Multimedialne programy komputerowe - Gry edukacyjne , - Pomoce demonstracyjne - Zeszyty ćwiczeń - Karty z materiałem obrazkowo-literowym - Suwaki terapeutyczne - Składanki terapeutyczne - książeczki PUS 2. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. - Pomoce demonstracyjne, - PUS zestawy kontrolne i książeczki ćwiczeń - PUS Tarcze ćwiczeń - Zestawy kart - Korale matematyczne - Klocki ażurowe do konstrukcji geometrycznych 3. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. - Układanki logopedyczne - Puzzle logopedyczne - Dźwiękowe kostka i skrzyneczka 4. Dostawa materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnych dla dzieci z wadami postawy Składany kosz na piłki. Piłki sensoryczne 5. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych- zajęcia matematyczno-przyrodnicze Książeczki PUS Pomoce demonstracyjne- obieg wody w przyrodzie Waga szkolna Zestaw odważników 6. Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych- zajęcia informatyczne Płyty CD Część V - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i RTV do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Głubczycach, Szkoły Podstawowej przy Zespole Szkół w Pietrowicach i Szkoły Podstawowej przy Zespole Szkół w Lisięcicach. W skład zamówienia wchodzą następujące elementy: 1. Odbiornik TV. 2. Aparat fotograficzny. 3. Kamera cyfrowa. 4. Urządzenie wielofunkcyjne Część VI - Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć (papier, kredki, teczki, folie) w Szkole Podstawowej przy Zespole Szkół w Pietrowicach i i Szkole Podstawowej przy Zespole Szkół w Lisięcicach. W skład zamówienia wchodzą następujące elementy: 1. Papier. 2. Kredki. 3. Teczki. 4. Folie. Część VII - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - HIPOTERAPIA w Szkole Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Głubczycach . W skład zamówienia wchodzą następujące elementy: Zakup usług w stadninie koni ( najem koni) dla uczniów niepełnosprawnych na zajęcia z hipoterapii 3 szt. koni na godzinę zajęć Stadnina usytuowana w odległości nie większej niż 20 km od Głubczyc. Część VIII - Zakup i dostawa strojów dla grupy tanecznej w Szkole Podstawowej z Odziałam i Integracyjnymi nr 1 w Głubczycach. W skład zamówienia wchodzą następujące elementy: 1. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko taneczne - stroje dla uczniów, Część IX - Zakup i dostawa strojów dla grupy tanecznej w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach W skład zamówienia wchodzą następujące elementy: 1. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko taneczne - stroje dla uczniów, Część X - Zakup i dostawa strojów dla grupy tanecznej w Szkole Podstawowej przy Zespole Szkół w Lisięcicach. W skład zamówienia wchodzą następujące elementy: 1. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko taneczne - stroje dla uczniów, Część XI - Zakup i dostawa oprogramowań wraz z licencjami do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej z Odziałam i Integracyjnymi nr 1 w Głubczycach i Szkole Podstawowej przy Zespole Szkół w Lisięcicach. W skład zamówienia wchodzą następujące elementy: 1. Zajęcia informatyczne dla ucz. zdolnych na zajęcia informatyczne - Program graficzny.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony druk oferty, 2) kosztorys ofertowy, 3) stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru , 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5) parafowany projekt umowy .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144.1 Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem przeprowadzenia jej zgodnie z poniższymi zapisami. Zmiany mogą być zainicjowane poprzez złożenie pisemnego wniosku: 1) Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany. 2) Zamawiającego , aby wykonawca przedłożył propozycję zmiany, 3) Wykonawcy o dokonanie wskazanej zmiany. Wniosek musi zawierać: 1) Opis zmiany. 2) Uzasadnienie zmiany. 3) Koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia. 4) Czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. Zmiany mogą obejmować: 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust.2. 2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana okresu realizacji umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. b) Zmiany stawki podatku od towaru i usług VAT. c) Zmniejszenie wartości umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. d) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. e) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. f) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Zmiany zakresu zajęć Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału Podwykonawcy. Termin wykonania przedmiotu umowy, może zostać przedłużony o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku : 1) Zaistnienie konieczności wykonania dostaw dodatkowych uniemożliwiających kontynuowanie realizacji niniejszej umowy, wówczas termin wykonania niniejszej umowy może zostać przedłużony o czas niezbędny do wykonania zamówienia. 2) Siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glubczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Oświaty Kultury i Sportu
48-100 Głubczyce
ul. Olimpijska 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Oświaty Kultury i Sportu 48-100 Głubczyce ul. Olimpijska 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
- Dostęp do platformy wellbeingowej
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
- KOMPLEKSOWA USŁUGA PRZEPROWADZENIA CZTERECH DWUDNIOWYCH WARSZTATÓW DLA PRACOWNIKÓW CENTRÓW USŁUG SPOŁECZNYCH, OŚRODKÓW POMOCY SPOŁECZNEJ ORAZ POWIATOWYCH CENTRÓW POMOCY RODZINIE
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.