eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i betonowych masą mineralno - asfaltową oraz grysami na sucho na terenie miasta Brzeg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Brzeg: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i betonowych masą mineralno - asfaltową oraz grysami na sucho na terenie miasta Brzeg
Numer ogłoszenia: 45813 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.brzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i betonowych masą mineralno - asfaltową oraz grysami na sucho na terenie miasta Brzeg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i betonowych masą mineralno - asfaltową oraz grysami na sucho na terenie miasta Brzeg na ulicach określonych w załączniku nr 1 i nr 2 do wzoru umowy. W ramach zadania będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania remontu cząstkowego nawierzchni obejmującego następujące prace: - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralną asfaltową przy głębokości uszkodzenia powyżej 3 cm ( załącznik nr 1 do wzoru umowy) - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i betonowych grysami na sucho przy głębokości uszkodzenia do 3 cm ( załącznik nr 2 do wzoru umowy). Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z godnie z postanowieniami wzoru umowy oraz warunkami zamówienia. Wszelkie roboty będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty określone niniejszą umową w terminie ośmiu tygodni od dnia podpisania niniejszej umowy. Całość prac zostanie wykonana siłami Wykonawcy bez udziału podwykonawców, przy użyciu materiałów i sprzętu Wykonawcy. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren robót. W przypadku wystąpienia opadów atmosferycznych, uniemożliwiających technologicznie wykonanie przedmiotowych robót termin wykonania zamówienia może zostać na wniosek Wykonawcy odpowiednio przedłużony na podstawie pisemnego aneksu do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników i osób trzecich, w tym także pojazdów mechanicznych, powstałe w trakcie prowadzenia robót. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i utrzymywania oznakowania w trakcie prowadzenia robót. Termin gwarancji ustala się na okres 12 miesięcy od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca zgłosi pisemnie Zamawiającemu gotowość do odbioru Przedmiotem odbioru będzie całość robót objętych umową. Nie dopuszcza się odbiorów częściowych. Zamawiający wyznacza termin i rozpoczęcie odbioru przedmiotu umowy zawiadamiając o tym Wykonawcę. Zamawiający powołuje Komisję odbioru. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: - jeżeli wady nadają się do usunięcia może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. - jeżeli wady nie nadają się do usunięcia to : a/ jeżeli nie umożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem Zamawiający może obniżyć odpowiednio wynagrodzenie b/ jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem Zamawiający może odstąpić od umowy. Strony postanawiają, że z czynności odbioru będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych w tej dacie wad. Wszelkie wady wykonanych robót Wykonawca obowiązany jest usunąć nie później niż w terminie 14 dni od dnia pisemnego zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o istnieniu wady. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o usunięciu wad. Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin odbioru zakwestionowanych uprzednio robót jako wadliwych. W przypadku nie usunięcia przez Wykonawcę wad w terminie określonym w § 9 ust.6 wzoru umowy, Zamawiającemu służy prawo powierzenia usunięcia wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym wyraża on zgodę. Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin pogwarancyjnego odbioru robót przed upływem terminu gwarancji. 2) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku: a/ zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego określonego w § 7 ust. 2 wzoru umowy, licząc za każdy dzień opóźnienia od terminu określonego w § 3 ust.1 wzoru umowy, b/ zwłoki w usunięciu wad w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego określonego w § 7 ust. 2 wzoru umowy za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu wyznaczonego do usunięcia wad, c/ W przypadku, gdy szkoda przewyższa wysokość naliczonych kar umownych Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego. 3) Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji. 4) O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem lub telefonicznie. 5) Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 6) Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dopuszczalność zmiany umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a)zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego lub b)zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy. 4) O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem lub telefonicznie. 5)Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 6)Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców -oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, h) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzegu ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg p. 4B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 08:30, miejsce: Miasta Brzegu ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg Biuro Podawcze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.