eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczucin › Wykonywanie badań analitycznych dla Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie w latach 2014-2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-10

Szczucin: Wykonywanie badań analitycznych dla Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie w latach 2014-2017
Numer ogłoszenia: 45802 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szczucinie , ul. Piłsudskiego 15, 33-230 Szczucin, woj. małopolskie, tel. 0-14 643 61 95, faks 0-14 643 61 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzozszczucin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie badań analitycznych dla Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie w latach 2014-2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług badań laboratoryjnych na rzecz Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7 (Usługi świadczone przez laboratoria medyczne), 85.14.80.00-8 (Usługi analizy medycznej). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie, jego podmiotów organizacyjnych: - Ośrodek Zdrowia w Szczucinie, - Ośrodek Zdrowia w Brzezówce - Ośrodek Zdrowia w Słupcu. 3. W ramach usługi: wykonywane będą badania analityczne zlecane i finansowane przez Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szczucinie. 4. Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego następujące usługi: - Wykonywanie badań analitycznych z materiału pobranego do badań przez Zamawiającego. Rodzaj badań będących przedmiotem zamówienia oraz ich ilość określa tabela CENA OFERTY zamieszczona w Załączniku Nr 8 do SIWZ. 5. Warunki wymagane od wykonawcy : a) Wybrany wykonawca, z tytułu wykonywania opisanych zleceń na badania analityczne, opisane w przedmiocie zamówienia, nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji, b) Wysokość kwoty opłat wynikających z oferty, których cennik opłat stanowi załącznik do umowy, nie podlega waloryzacji w okresie obowiązywania umowy. c) Wykonawca musi posiadać swoją siedzibę lub oddział w miejscowości oddalonej nie dalej niż 40 km od miasta Szczucin, w celu wykonywania czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia. d) Materiał do zlecanych badań będzie pobierany w siedzibie Zamawiającego, przez fachowy personel Zamawiającego, po uprzednim przeszkoleniu przez Wykonawcę. e) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odbierał próbki do badań w siedzibie Zamawiającego w każdy roboczy dzień tygodnia (od poniedziałku do piątku). f) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przekazywał Zamawiającemu wyniki badań w siedzibie Zamawiającego w dniu następnym po dniu przekazania materiału do badań, lub w przypadku badań wymagających dłuższego czasu na otrzymanie wyników - w dniu następnym po uzyskaniu kompletnego wyniku badania. g) Zamawiający wymaga, aby, w przypadku zagrożenia życia i zdrowia pacjenta, Wykonawca informował Zamawiającego metodą CITO. h) Zamawiający wymaga, aby na jego żądanie, spowodowane sytuacjami wyjątkowymi, Wykonawca przekazywał wyniki badań faksem lub drogą elektroniczną. i) Wykonawca zapewni wykonanie badań laboratoryjnych przy użyciu materiałów medycznych i odczynników dopuszczonych do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z późn. zm.). j) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do umowy następujące dokumenty: - Procedury i zasady przygotowania pacjenta do badań, pobierania materiału do badań oraz transportu materiału do badań. - Druki zlecenia na badania laboratoryjne w ilości zapewniającej obsługę w okresie co najmniej 1 miesiąca, które będą nieodpłatnie uzupełniane przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. k) Koszty związane z transportem próbek do badań, transportem wyników badań oraz koszty korespondencji i informacji przekazywanej przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. l) Wykonawca może zlecać wykonywanie badań innym Podwykonawcom, przy zachowaniu standardów dobrej praktyki laboratoryjnej i innych wymogów przewidzianych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić listę badań, które będą zlecane Podwykonawcom. m) Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia personelu, który posiada kwalifikacje i uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (Dz.U. z 2004 r., nr 144, poz. 1529 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 marca 2004 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać medyczne laboratoria diagnostyczne (Dz.U. z 2004r., nr 43, poz.408 z późn. zm.) - oraz zapewni właściwą jakość świadczonych usług. n) Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim sprzętem oraz warunkami lokalowymi niezbędnymi do przeprowadzania tych badań zgodnie z zasadami wiedzy medycznej i obowiązującymi przepisami. o) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania świadczeń zdrowotnych z należytą starannością oraz do zapewnienia pacjentom bezpieczeństwa, w szczególności wykonywania świadczeń zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i przez personel posiadający wymagane kwalifikacje. p) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji medycznej związanej z wykonywaniem badań dla Zamawiającego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2010 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. z 2010r., nr 252, poz. 1697 z późn. zm.) i na własny koszt. q) Wykonawca zobowiązany jest do bezpiecznego i właściwego usuwania resztek materiału biologicznego i jego utylizacji. r) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie ciągłości udzielania świadczeń, a w szczególności do ich udzielania przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Informacje dodatkowe: a) Wykonawca winien uważnie zapoznać się z SIWZ. b) Wykonawca przedstawi ofertę zgodną z postanowieniami SIWZ. c) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć wyłącznie zakresu zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7, 85.14.80.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy nie żąda wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji - Zamawiający uzna za potwierdzony warunek, jeżeli do oferty wykonawca dołączy ważne zezwolenie na prowadzenie działalności (zaświadczenie o wpisie laboratorium do ewidencji prowadzonej przez Krajową Izbę Diagnostów Laboratoryjnych),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wiedzę i doświadczenie - wykonał w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług w zakresie zgodnym lub podobnym z zakresem zamówienia (wykonywanie badań analitycznych). Zamawiający uzna za potwierdzony warunek, jeżeli do oferty wykonawca dołączy wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ, z którego będzie wynikało, że Wykonawca wykonał w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług w zakresie zgodnym lub podobnym z zakresem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymagania ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (Dz. U. z 2004 r., nr 144, poz. 1529 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 marca 2004 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać medyczne laboratoria diagnostyczne (Dz. U. z 2004 r., nr 43, poz.408 z późn. zm.). Zamawiający uzna za potwierdzony warunek, jeżeli do oferty wykonawca dołączy stosowne oświadczenie zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia personelu, który posiada kwalifikacje i uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (Dz. U. z 2004 r., nr 144, poz. 1529 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 marca 2004 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać medyczne laboratoria diagnostyczne (Dz. U. z 2004 r., nr 43, poz.408 z późn. zm.). Zamawiający uzna za potwierdzony warunek, jeżeli do oferty wykonawca dołączy stosowne oświadczenie zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna za potwierdzony warunek, jeżeli do oferty wykonawca dołączy stosowne oświadczenie zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ oraz przedstawi Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, winien złożyć dokument, z którego będzie wynikało, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W szczególności dokument ten powinien dotyczyć: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy - sporządzonego wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, - Wykaz Podwykonawców wraz z listą badań zlecanych Podwykonawcom - sporządzony wg Załącznika Nr 6 do SIWZ, - W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gzozszczucin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szczucinie ul. Piłsudskiego 15 33-230 Szczucin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2014 godzina 09:30, miejsce: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szczucinie ul. Piłsudskiego 15 33-230 Szczucin (administracja).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.