eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Remonty w placówkach oświatowych w Częstochowie - wymina okien

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Częstochowa: Remonty w placówkach oświatowych w Częstochowie - wymina okien
Numer ogłoszenia: 45777 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty w placówkach oświatowych w Częstochowie - wymina okien.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wymiany istniejącej stolarki okiennej na okna PCV i aluminium w następujących placówkach oświatowych w Częstochowie: Zadanie nr 1 Obiekt I - SP nr 24 ul. Hubermana 7 72 szt. Obiekt II - SP nr 31 ul. PCK 18 70 szt. Obiekt V - SP nr 48 i G nr 3 ul. Schillera 5 70 szt. Obiekt VIII - Gimnazjum nr 12 ul. Okólna 31/39 57 szt. Obiekt XIII - SP nr 42 ul. Armii Krajowej 68a 69 szt. Obiekt XV - MP nr 13 ul. Gwiezdna 13 37 szt. Zadanie nr 2 Obiekt III - SP nr 34 ul. Dąbrowskiej 5/9 60 szt. Obiekt IV - SP nr 36 ul. Kasztanowa 7/9 37 szt. Obiekt VII - SP nr 17 Al. Wojska Polskiego 130 27 szt. Obiekt XIV - VI LO ul. Łukasińskiego 40 23 szt. Obiekt XVI - MP nr 20 ul. Wierzbowa 20 25 szt. Obiekt XVIII - ZS nr 2 ul. Wirażowa 8 38 szt. Zadanie nr 3 Obiekt VI - SP nr 37 ul. Wielkoborska 54 32 szt. Obiekt IX - SP nr 39 ul. Kopernika 79/87 30 szt. Obiekt X - SP nr 12 ul. Warszawska 31 44 szt. Obiekt XI - SP nr 35 ul. Ogrodowa 50/64 3 szt. Obiekt XII - SP nr 13 ul. Wręczycka 111/115 36 szt. Obiekt XVII - SP nr 46 ul. Szamotowa 8 31 szt. Zakres prac: demontaż istniejącej stolarki okiennej, montaż nowych okien z PCV i aluminium, demontaż i montaż parapetów zewnętrznych, wykonanie tynków na ościeżach, wywóz zdemontowanych okien i parapetów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: Zadanie I: 9000 zł, słownie: dziewięć tysięcy złotych. Zadanie II: 5000 zł, słownie: pięć tysięcy złotych. Zadanie III: 4000 zł, słownie: cztery tysiące złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wymianie stolarki okiennej o wartości co- najmniej 150.000 zł brutto..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu muszą być: - dla warunku 1): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dla warunku 2): a)Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań (wg załącznika nr 3 do siwz), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie 5b specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykaz musi zawierać: nazwę i lokalizację budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon Zamawiającego; b)Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. -Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a)Kosztorys (-y) ofertowy (-e) oddzielnie dla każdego obiektu opracowany (-e) metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867),b)Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, c) dowód wpłaty wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: lmaciejewska@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 1, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://czestochowa.bip-gov.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, protesty dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich rozstrzygnięcia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wymiana istniejacej stolarki okiennej na okna PCV i aluminium w nw placówkach oświatowych w Częstochowie:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Obiekt I - SP nr 24 ul. Hubermana 7 72 szt. Obiekt II - SP nr 31 ul. PCK 18 70 szt. Obiekt V - SP nr 48 i G nr 3 ul. Schillera 5 70 szt. Obiekt VIII - Gimnazjum nr 12 ul. Okólna 31/39 57 szt. Obiekt XIII - SP nr 42 ul. Armii Krajowej 68a 69 szt. Obiekt XV - MP nr 13 ul. Gwiezdna 13 37 szt. Zakres prac: demontaż istniejącej stolarki okiennej, montaż nowych okien z PCV i aluminium, demontaż i montaż parapetów zewnętrznych, wykonanie tynków na ościeżach, wywóz zdemontowanych okien i parapetów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.