eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Zakup usług gwarancyjnych dla macierzy HP MSA oraz systemu BLADE i aktualizacji dla urządzeń FORTIGATE oraz aktualizacja supportu technicznego VMware.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-08

Olsztyn: Zakup usług gwarancyjnych dla macierzy HP MSA oraz systemu BLADE i aktualizacji dla urządzeń FORTIGATE oraz aktualizacja supportu technicznego VMware.
Numer ogłoszenia: 457164 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Olsztynie , ul. Dąbrowszczaków 44A, 10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 521 60 10, faks 89 521 60 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług gwarancyjnych dla macierzy HP MSA oraz systemu BLADE i aktualizacji dla urządzeń FORTIGATE oraz aktualizacja supportu technicznego VMware..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w przedmiotowym postępowaniu, które zostało podzielone na 3 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie lub na kilka zadań. Zadanie nr 1: Zakup przedłużenia usługi gwarancyjnej na okres 1 roku dla macierzy MSA oraz systemu BLADE, funkcjonujących w strukturze informatycznej Sądu Okręgowego w Olsztynie. Zadanie nr 2: Dostarczenie aktualizacji wraz z roczną subskrypcją dla urządzeń FORTIGATE zabezpieczających sieci. Zadanie nr 3: Aktualizacja supportu technicznego do licencji VMware na okres 1 roku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.21.00-6, 48.42.10.00-5, 72.25.32.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub w kopii poświadczonej notarialnie musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Sądzie Okręgowym w Olsztynie ul. Dąbrowszczaków 44 A pok. 540..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44A, 10 - 001 Olsztyn, Biuro Podawcze Sądu Okręgowego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup przedłużenia usługi gwarancyjnej na okres 1 roku dla macierzy MSA oraz systemu BLADE, funkcjonujących w strukturze informatycznej Sądu Okręgowego w Olsztynie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup przedłużenia usługi gwarancyjnej na okres 1 roku (wsparcie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-21.00 - z 4 godzinnym czasem reakcji.): 1) dla macierzy: HP 2012fc DC Modular Smart Array Usługa serwisowa pogwarancyjna na 1 rok dla macierzy HP MSA2000, usługa producenta w miejscu instalacji z 4 godzinnym czasem reakcji. Możliwość zgłaszania awarii od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-21.00. Zagwarantowanie Zamawiającemu, w przypadku uszkodzeń dysku twardego będącego na gwarancji, naprawę na stanowisku pracy. W przypadku braku możliwości naprawy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zniszczenia dysku bez zwrotu do Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia nowego dysku, w ramach złożonej oferty. 2) systemu BLADE: - HP BLc7000 CTO 3 IN LCD Encl Usługa serwisowa pogwarancyjna na 1 rok dla obudowy blade HP c7000, usługa producenta w miejscu instalacji z 4 godzinnym czasem reakcji. Możliwość zgłaszania awarii od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-21.00. - BROCADE BLADESYSTEM 4/12 SAN SWITCH - szt. 2 Usługa serwisowa pogwarancyjna na 1 rok dla przełącznika 4/12 c-Class, usługa producenta w miejscu instalacji z 4 godzinnym czasem reakcji. Możliwość zgłaszania awarii od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-21.00. - HP BL460C G1 DVLSS CTO BLADE - szt. 4 Usługa serwisowa pogwarancyjna na 1 rok dla serwera HP Proliant BL460c G1, usługa producenta w miejscu instalacji z 4 godzinnym czasem reakcji. Możliwość zgłaszania awarii od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-21.00. Zagwarantowanie Zamawiającemu w przypadku uszkodzeń dysku twardego będącego na gwarancji naprawę na stanowisku pracy. W przypadku braku możliwości naprawy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zniszczenia dysku bez zwrotu dla Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia nowego dysku w ramach złożonej oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.21.00-6, 72.25.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostarczenie aktualizacji wraz z roczną subskrypcją dla urządzeń FORTIGATE zabezpieczających sieci..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie wsparcia producenta - UTM Bundle (8x5 FortiCare plus NGFW, AV, Web Filtering and Antispam Services) dla następujących rozwiązań FortiNet na okres 12 miesięcy: - FORTIGATE 200B -SZT. 3 - FORTIGATE 40C - SZT. 3 - FORTIAP 220 Wsparcie musi obejmować wznowienie gwarancji producenta, prawo do pobierania najnowszych wersji oprogramowania dla urządzeń, możliwość zgłaszania problemów technicznych w trybie 8x5 oraz dostęp do aktualizacji wszystkich modułów bezpieczeństwa ww. urządzeń. Serwis gwarancyjny musi być realizowany przez producenta rozwiązania lub autoryzowanego dystrybutora, mającego swoją lokalizację serwisową na terenie Polski. 2) Wznowienie wparcia producenta - 24x7 Comprehensive FortiCare, na okres 12 miesięcy dla rozwiązania - FORTIANALYZER VM-100 Wsparcie musi obejmować prawo do pobierania najnowszych wersji oprogramowania dla rozwiązania oraz możliwość zgłaszania problemów technicznych w trybie 24x7. Serwis gwarancyjny musi być realizowany przez producenta rozwiązania lub autoryzowanego dystrybutora, mającego swoją lokalizację serwisową na terenie Polski..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.42.10.00-5, 72.25.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aktualizacja supportu technicznego do licencji VMware na okres 1 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja suportu technicznego na okres 1 roku do posiadanych licencji VMware: Rodzaj wsparcia technicznego: VMware Basic Support - Basic Support Coverage VMware vSphere 5 Enterprise for 1 processor (Max 6 cores per processor) szt. 10 - Basic Support Coverage VMware Center Server 5 Standard for vSphere (Includes Orches-trator and Linked Mode) szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.42.10.00-5, 72.25.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.