eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu terapeutyczno-ratunkowej komory hiperbarycznej dla potrzeb pracowni hiperbarii tlenowej w przebudowanych i rozbudowanych przez wykonawcę pomieszczeniach budynku przychodni oraz wyk. zabudowy podjazdu karetek



Ogłoszenie z dnia 2005-09-05

POZYCJA 45715

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Siemianowice Śląskie: dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu terapeutyczno-ratunkowej komory hiperbarycznej dla potrzeb pracowni hiperbarii tlenowej w przebudowanych i rozbudowanych przez wykonawcę pomieszczeniach budynku przychodni oraz wyk. zabudowy podjazdu karetek Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń, do kontaktów: Danuta Sowa, ul. Hibnera 2, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, e-mail: clo@clo.com.pl, www.clo.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Centrum Leczenia Oparzeń, Danuta Sowa, ul. Jana Pawła II 2, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. (32) 229 2000, fax (32) 228 8220, e-mail: przetargi@clo.com.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Centrum Leczenia Oparzeń, Danuta Sowa, ul. Jana Pawła II 2, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. (32) 229 2000, fax (32) 228 8220, e-mail: przetargi@clo.com.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Centrum Leczenia Oparzeń Sekretariat Dyrekcji, Danuta Sowa, ul. Jana Pawła II 2, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. (32) 229 2000, fax (32) 228 8220, e-mail: przetargi@clo.com.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu terapeutyczno-ratunkowej komory hiperbarycznej dla potrzeb pracowni hiperbarii tlenowej w przebudowanych i rozbudowanych przez wykonawcę pomieszczeniach budynku przychodni oraz wyk. zabudowy podjazdu karetek. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu terapeutyczno-ratunkowej komory hiperbarycznej dla potrzeb pracowni hiperbarii tlenowej w przebudowanych i rozbudowanych przez wykonawcę pomieszczeniach budynku przychodni oraz wyk. zabudowy podjazdu karetek. W zakres zamówienia wchodzi również dodatkowe wyposażenie komory w respirator do zastosowań hiperbarycznych oraz pompa infuzyjna przeznaczona do pracy w warunkach hiperbarycznych. Wykonawca przeszkoli personel zamawiającego w zakresie obsługi wyżej wymienionych urządzeń. Zamawiający oświadcza, że wykonawca może powierzyć podwykonawcom wyłącznie: dostawę i uruchomienie dźwigu szpitalnego, instalację gazów medycznych, instalację systemu przeciwpożarowego i instalację klimatyzacji i wentylacji. Dokumentacja opisująca szczegółowo przedmiot zamówienia jest dostępna w siedzibie zamawiającego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Centrum Leczenia Oparzeń ul. Jana Pawła II 1 41-100 Siemianowice Śląskie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia wynosi powyżej 60 0000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium wynosi 150 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Prace remontowe będą rozliczane etapami po odbiorach technicznych. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Podmioty składające ofertę wspólnie: konsorcjum lub spółka cywilna. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonania określnej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu w postępowania o udzielenie zamówienia - wpłacili wymagane wadium. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: uprawnienia budowlane dla dwóch kierowników budowy, uprawnienia elektryczne dla czterech pracowników, uprawnienia instalacyjne dla pięciu pracowników; dla podwykonawców uprawnienia: do instalacji gazów medycznych oraz instalacji klimatyzacji i wentylacji - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt9 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną podlimitu na zdarzenie w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z zapisami ustawy o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy - wykazujący płynność finansową wykonawcy, tj. nie mogą wystąpić kapitały ujemne - informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz co najmniej jednej dostawy podobnej do przedmiotu zamówienia tj. komory hiperbarycznej wieloosobowej - zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania dotyczące komory hiperbarycznej, respiratora, pompy infuzyjnej - wykaz co najmniej trzech wykonanych robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 2 500 000 zł, w tym przynajmniej jednej w służbie zdrowia - wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w charakterze podwykonawców. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Konieczność wydatkowania środków przyznanych przez Województwo Śląskie na dofinansowanie zadania inwestycyjnego. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 113 - 111916 z dnia 14.06.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: CLO/ZP/12/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.09.2005, cena - 80 PLN. Warunki i sposób płatności: - gotówka - przelew - za pobraniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.10.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.10.2005, godzina 11:15, Centrum Leczenia Oparzeń, Sala Konferencyjna, ul. Jana Pawła II 2, 41-100 Siemianowice Śląskie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.