eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego (rok produkcji 2008) w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem według wykazu sprzętu (załącznika nr 1 do umowy) oraz przeszkolenie personelu Działu Rehabilit

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Zakopane: Dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego (rok produkcji 2008) w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem według wykazu sprzętu (załącznika nr 1 do umowy) oraz przeszkolenie personelu Działu Rehabilit
Numer ogłoszenia: 45698 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 23253 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2068066 w. 22, fax 018 2068141.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego (rok produkcji 2008) w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem według wykazu sprzętu (załącznika nr 1 do umowy) oraz przeszkolenie personelu Działu Rehabilitacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który własnym środkiem transportu dostarczy do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem przedmiot zamówienia tj, fabrycznie nowy sprzęt rehabilitacyjny według zestawienia określonego w załaczniku nr 1 do umowy oraz go zamontuje, podłączy i przeszkoli personel Działu Rehabilitacji w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane.Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Zamawiający nie dopuszcza stosowania sprzętu używanego, bądź też montażu w dostarczonym sprzęcie rehabilitacyjnym podzespołów używanych. b) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. c) Dostarczony i zamontowany sprzęt rehabilitacyjny musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa certyfikaty, zezwolenia, itp. dopuszczające do użytkowani na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu mają służyć. d) Wymagana jest należyta staranność podczas wykonywania dostawy i usługi montażu i podłączenia. e) Ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. f) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego zrealizowania zamówienia. g) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Podwykonawcy: 1. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców, w takim przypadku wymagane jest podanie w formularzu ofertowo - cenowym (załącznik nr 5 do SIWZ) nazw firm i adresów oraz zakresów czynności powierzonych podwykonawcom. 2. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za podwykonawców.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Oryginalny kod CPV: 33.15.84.00 - Urządzenia do mechanoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.84.00 - Sprzęt do terapii mechanicznej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 60536,19 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Aries, ul. Rynek 2, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 65718.65
  • Oferta z najniższą ceną: 65718.65 / oferta z najwyższą ceną: 71218.5
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.