eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów medycznych na potrzeby Oddziałów KCR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-04

Kraków: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów medycznych na potrzeby Oddziałów KCR
Numer ogłoszenia: 45693 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Centrum Rehabilitacji , Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4252842, faks 012 4251228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów medycznych na potrzeby Oddziałów KCR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów medycznych na potrzeby Oddziałów KCR.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz oraz wzór umowy będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.69.25.00 - Płyny dożylne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: - dla części 1 (pakiet 1) 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych. - dla części 2 (pakiet 2) 800,00 zł, słownie: osiemset złotych. - dla części 3 (pakiet 3) 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych. - dla części 4 (pakiet 4) 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych. - dla części 5 (pakiet 5) 300,00 zł, słownie: trzysta złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto co najmniej 100 000,00 zł każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty, o których mowa poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 2 do specyfikacji. W przypadku gdy Wykonawca korzystać będzie z udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów - zgodnie z treścią pkt 2 oświadczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy - nie jest wydaniem zaświadczenia. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na potwierdzenie warunku - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 4. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw o których mowa powyżej (np. referencje, protokoły odbioru itp.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kcr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Centrum Rehabilitacji, Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, budynek nr 4 Administracja, w Sekretariacie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Krakowskie Centrum Rehabilitacji, Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, budynek nr 4 Administracja, w Sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy oprócz dokumentów na spełnienie warunków muszą złożyć: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 1 do umowy - specyfikacja asortymentowo-ilościowo (tabele stanowiące załącznik należy wypełnić i złożyć w zakresie w jakim Wykonawca składa ofertę), 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1: Produkty lecznicze różnych grup terapeutycznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 33.69.25.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: Produkty lecznicze stosowane w znieczuleniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2: Produkty lecznicze stosowane w znieczuleniu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 33.69.25.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: Płyny infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3: Płyny infuzyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 33.69.25.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4: Drobnocząsteczkowe pochodne heparyny: część I i część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4: Drobnocząsteczkowe pochodne heparyny: część I i część II.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 33.69.25.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5: Produkty lecznicze i materiały medyczne do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5: Produkty lecznicze i materiały medyczne do dezynfekcji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 33.69.25.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.