eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV w budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-05

POZYCJA 45681

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV w budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: ADM ,,Falęcka"i ADM "Madalińskiego"

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, do kontaktów: Eugenia Chełstowska, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8494712, fax 022 8494712, e-mail: dzial-tz@zbk-mokotow.polbox.pl, www.zbkmokotow.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV w budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: ADM ,,Falęcka" i ADM "Madalińskiego". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV w budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: ADM ,,Falęcka" i ADM "Madalińskiego". 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren: ADM "Madalińskiego" i ADM ,,Falęcka". 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro, rzeczywista wartość zamówienia 108 700,00 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania - 28.12.2005 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 1. dla części I ADM ,,Falęcka"- 600 zł. 2. dla części II ADM - ,,Madalińskiego"- 1.000,00zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Formularz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do oferty, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert częściowych, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert częściowych, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi, opłatami lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ważne na dzień upływu terminu składania ofert (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. ewentualne pełnomocnictwa. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 1. sprawozdanie finansowe za 2004 r. (lub za okres prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy niż 2004r.), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z oryginałem opinii o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2004r. (lub za okres prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż 2004r.) poświadczające osiągnięcie przychodu minimum 300.000 PLN, 2. aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 złotych polskich. W przypadku polis opłacanych w USD lub EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich 7 - dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert częściowych, Wykonawca zobowiązany jest ponadto do wypełnienia formularza - zobowiązania - iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz że przedłoży zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że zatrudniają na podstawie umowy - minimum 10 osobowy personel mający odpowiednie kwalifikacje dla wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oświadczenia na załączniku do wzoru formularz oferty o zatrudnieniu personelu który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby na podstawie umowy. Wykonawca, który zostanie wybrany do podpisania umowy musi przedłożyć do wglądu umowy osób wskazanych do wykonania zamówienia. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych prac sprawować będzie osoba (Wykonawca albo osoba zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy, posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie ogólnobudowlanym wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Dla każdej części zamówienia kierownictwo musi sprawować inna osoba. Wyklucza się uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji majstra (mistrza). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna podpisanie i złożenie oświadczenia dotyczącego zatrudnionego kierownika robót. Do oferty Wykonawca musi załączyć uprawnienia kierownika robót oraz zaświadczenie o wpisie jej na listę członków Izby. Wykonawca, który zostanie wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania musi przedłożyć Zamawiającemu do wglądu umowę kierownika robót. III.2) INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w niniejszej specyfikacji, tj.: Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, na załączniku do formularza oferty, że wykonał, co najmniej 1 robotę, o wartości nie mniejszej niż przedstawiona w ofercie, złożonej dla wybranego przez Wykonawcę ADM, polegającą na wymianie stolarki okiennej w obiektach mieszkalnych lub użyteczności publicznej, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - Wykażą, że znajdują się w takiej sytuacji ekonomicznej i finansowej, która zapewnia im wykonanie zamówienia, a obrót Wykonawcy za rok 2004 nie może być niższy niż 300.000 zł. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty sprawozdania finansowego za 2004 rok, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2004 r. - lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2004 roku.- Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że zatrudniają na podstawie umowy - minimum 10 osobowy personel mający odpowiednie kwalifikacje dla wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby na podstawie umowy. Personel należy wykazać- na załączniku do wzoru formularza oferty. Wykonawca, który zostanie wybrany do podpisania umowy musi przedłożyć do wglądu umowy osób wskazanych do wykonania zamówienia.- Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych prac sprawować będzie osoba (Wykonawca albo osoba zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy, posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie ogólnobudowlanym wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Dla każdej części zamówienia kierownictwo musi sprawować inna osoba. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna podpisanie i złożenie oświadczenia dotyczącego zatrudnionego kierownika robót.-Wykonawca musi wnieść zabezpieczenia należytego wykonania umowy, za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna, złożenie przez Wykonawcę zobowiązania na załączniku do oferty.-Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 złotych polskich. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie aktualnej polisy na kwotę 100.000,00 zł. lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz złożenie oświadczenia na załączniku do wzoru formularza oferty o odnawianiu polisy.-Zaoferowany przez Wykonawcę we -WZORZE FORMULARZA OFERTY - i kosztorysie ofertowym wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (WKz) nie może być wyższy niż średni krajowy z II kwartału 2005 r. wyd. "Sekocenbud" i wynoszący WKz = 8,0 % . Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie formularza oferty oraz nie przekroczenie podanej stawki Kz do kosztorysowania.- Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY -i kosztorysie ofertowym maksymalna cena- stawka robocizny kosztorysowej nie może przekroczyć średniej ceny krajowej "Sekocenbud"- Błyskawica 7/ 2005 r. i wynosząca Rnetto = 7,85 zł i Rbrutto = 15,37 zł. Cena - stawka robocizny brutto obejmuje wartość stawki robocizny netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie formularza z zaoferowanymi cenami nie wyższymi niż średnie krajowe podane wyżej.- Wykonawca musi załączyć do oferty kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o załączone przedmiary robót. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie kosztorysów ofertowych sporządzonych w oparciu o przedłożone przedmiary robót oraz nie przekroczone średnie stawki krajowe robocizny i materiałów z II kw. 2005r -Wykonawca musi posiadać następujące aktualne dokumenty atestacyjne dotyczące stolarki z PCV: aprobatę techniczną, certyfikat zgodności, atest Higieniczny, świadectwo Badań Instytutu Szkła i Ceramiki (szyby-współczynnik przenikania U), Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie do oferty aktualnych dokumentów: aprobata techniczna, certyfikat zgodności, atest Higieniczny, świadectwo Badań Instytutu Szkła i Ceramiki (szyby-współczynnik przenikania U), -Wykonawca musi posiadać następujące aktualne dokumenty atestacyjne dotyczące okuć okiennych: aprobatę techniczną, certyfikat zgodności, Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie do oferty aktualnej aprobaty technicznej i certyfikatu zgodności-Wykonawca musi posiadać następujące aktualne dokumenty atestacyjne dotyczące nawiewnika higrosterowanego: aprobatę techniczną, certyfikat zgodności lub deklarację zgodności, Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie do oferty aktualnej aprobaty technicznej, certyfikatu lub deklaracji zgodności. Wykonawca musi spełnić pozostałe warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena (z VAT) za wykonanie danej części zamówienia - 100% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.10.2005, cena - 20 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.10.2005, godzina 10:10, Zakład Gospodarowania Nieruchomościami, 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19, sala konerencyjna.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.