eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › postępowania o zamówienie publiczne na usługę sprzątania wnętrz budynków stanowiących siedzibę Prokuratury Okręgowej w Białymstoku i podległych prokuratur rejonowych oraz sprzątania terenu zewnętrznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Białystok: postępowania o zamówienie publiczne na usługę sprzątania wnętrz budynków stanowiących siedzibę Prokuratury Okręgowej w Białymstoku i podległych prokuratur rejonowych oraz sprzątania terenu zewnętrznego
Numer ogłoszenia: 456514 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Białymstoku , ul. Kilińskiego 14, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7487101, faks 85 7487116.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.po.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bialystok.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowania o zamówienie publiczne na usługę sprzątania wnętrz budynków stanowiących siedzibę Prokuratury Okręgowej w Białymstoku i podległych prokuratur rejonowych oraz sprzątania terenu zewnętrznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termin realizacji usługi sprzątania wnętrz budynków stanowiących siedzibę Prokuratury Okręgowej w Białymstoku i podległych prokuratur rejonowych oraz sprzątania terenu zewnętrznego: 1 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2014 r. Łączna powierzchnia objęta usługą sprzątania (powierzchnia liczona na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej oraz dokumentów użyczenia i dzierżawy - Zamawiający zastrzega sobie możliwość istnienia nieznacznych rozbieżności pomiędzy podanymi wartościami, a stanem faktycznym) wynosi: 1) powierzchnia wewnętrzna obiektów: 7267,13 m2, 2) powierzchnia terenu zewnętrznego - posesja: 1100 m2. 3) powierzchnia terenu zewnętrznego - dach: 1280 m2. 4) powierzchnia łączników szklanych i fasad szklanych w budynku Prokuratur Rejonowych w Białymstoku, ul Mickiewicza 103 (wyodrębniona ze względu na specyfikę świadczonej usługi): - 485,56 m2 (Powierzchnia liczona jednostronnie. Dla celów szacunkowych związanych ze złożeniem oferty Wykonawca powinien przyjąć dwukrotność podanej wartości). Szczegółowe dane zawiera tabela nr 1 w zał nr 1 do SIWZ. Termin realizacji usługi sprzątania wnętrz budynków stanowiących siedzibę Prokuratury Okręgowej w Białymstoku i podległych prokuratur rejonowych oraz sprzątania terenu zewnętrznego: 1 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2014 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, stanowiącego nie więcej niż 20 % zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga, nie opisuje wymagań w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne winien wykazać należyte wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywanie 2 usług sprzątania wnętrz, każda o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa Wykonawcy - wskazana w formularzu ofertowym - w okresie 3 ostatnich lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Jako spełnienie warunku zamawiający uzna przedłożenie wykazu w.w. usług zgodnie z zał. 5 do SIWZ oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tychże usług. Ocena dokonana zostanie według formuły: spełnia lub niespełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zasób potencjału technicznego i osób, którymi dysponuje Wykonawca musi zapewnić sprawną realizację przedmiotu zamówienia przy czym Zamawiający jako minimalny zasób potencjału niezbędnego do spełnienia tego warunku uzna: dysponowanie minimum 14 osobami do realizacji zamówienia, w tym min 2 osobami posiadających kwalifikacje w zakresie wykonywania usług sprzątania z wykorzystaniem przemysłowych technik alpinistycznych mycia powierzchni szklanych. Jako spełnienie warunku zamawiający uzna przedłożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia -załącznika nr 7 do SIWZ oraz oświadczenia Wykonawcy, że minimum 2 osoby wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie wykonywania usług sprzątania z wykorzystaniem przemysłowych technik alpinistycznych mycia powierzchni szklanych- załącznik nr 9 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie według formuły: spełnia lub niespełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zasób potencjału technicznego i osób, którymi dysponuje Wykonawca musi zapewnić sprawną realizację przedmiotu zamówienia przy czym Zamawiający jako minimalny zasób potencjału niezbędnego do spełnienia tego warunku uzna: dysponowanie minimum 14 osobami do realizacji zamówienia, w tym min 2 osobami posiadających kwalifikacje w zakresie wykonywania usług sprzątania z wykorzystaniem przemysłowych technik alpinistycznych mycia powierzchni szklanych. Jako spełnienie warunku zamawiający uzna przedłożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia -załącznika nr 7 do SIWZ oraz oświadczenia Wykonawcy, że minimum 2 osoby wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie wykonywania usług sprzątania z wykorzystaniem przemysłowych technik alpinistycznych mycia powierzchni szklanych- załącznik nr 9 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie według formuły: spełnia lub niespełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zasoby finansowe i sytuacja ekonomiczna Wykonawcy, w jakiej się znajduje, musi zapewnić sprawną realizację przedmiotu zamówienia. W celu wykazania spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca ubezpieczony był od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł. Jako spełnienie warunku zamawiający uzna przedłożenie kopii opłaconej polisy a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej 300 000 zł, a w przypadku jej braku innego dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy polisa ubezpieczeniowa wyrażona jest w walucie obcej, Zamawiający przeliczy sumę polisy na PLN wg średniego kursu NBP na dzień złożenia oferty. Ocena dokonana zostanie według formuły: spełnia lub niespełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (w tym złożenia oferty na formularzu ofertowym wg zał. nr 3) albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania zasobów do dyspozycji Wykonawcy w zakresie wymaganym do realizacji zamówienia (dotyczy Wykonawców, o których mowa w rozdz. VIII ust 2 pkt.2)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji: 1) zmiany nazw lub adresów siedzib Wykonawcy lub Zamawiającego na skutek zmian organizacyjnych , 2) zmniejszenia powierzchni siedziby zajmowanych przez Prokuraturę w wyniku zmian umów dzierżawy bądź użyczenia, likwidacji siedziby Prokuratury skutkującym zmniejszeniu zakresu świadczenia usługi przez Wykonawcę i odpowiadającego mu wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Białymstoku 15-950 Białystok, ul. Kilińskiego 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 09:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Białymstoku ul. Kilińskiego 14, pokój nr 28,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.