eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-16

Olsztyn: Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego
Numer ogłoszenia: 45620 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na rzecz funkcjonariuszy i pracowników Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego oraz funkcjonariuszy i pracowników komórek terenowych i stanowisk samodzielnych KGP obejmujących: a) badania profilaktyczne pracowników określonych w art. 229 § 1, 2 i 5 Kodeksu pracy. b)badania profilaktyczne funkcjonariuszy resortu spraw wewnętrznych i administracji, o których mowa w § 14 ust. 1 i 3 rozporządzenia MSW i A z dnia 2 września 2002 r. w sprawie szczegółowych praw i obowiązków oraz przebiegu służby policjantów (Dz. U. Nr 151, poz. 1261) oraz na zasadach określonych w Decyzji Nr 449 Komendanta Głównego Policji z dnia 24 września 2004 roku w sprawie profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji (Dz. Urz. KGP Nr 19 poz. 120 ze zm.). c) badania lekarskie osób w celu uzyskania lub przedłużenia świadectwa kwalifikacji wymaganych do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych w Policji - według zasad określonych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 ze zm.). d) badania lekarskie stermotorzystów według zasad określonych Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 stycznia 2003 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych członków załóg statków żeglugi śródlądowej ( Dz. U. Nr 50 poz. 427 ze zm.). e) badania umożliwiające wczesną diagnostykę chorób zawodowych i innych chorób związanych z wykonywaną pracą. f) badania w kierunku wczesnego wykrywania i zapobiegania ewentualnym zakażeniom krwiopochodnym: wirusem HIV oraz wirusem zapalenia wątroby typu B i C. g) szczepienia ochronne określone Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. (ze zmianami) w sprawie wykazu obowiązkowych szczepień ochronnych oraz zasad przeprowadzania i dokumentacji szczepień oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 listopada 2005 r. w sprawie wykazu stanowisk pracy i szczepień ochronnych wskazanych do wykonania pracownikom podejmującym pracę lub zatrudnionym na tych stanowiskach. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonywania badań profilaktycznych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Policji z województwa warmińsko - mazurskiego oraz komórek organizacyjnych Komendy Głównej Policji, znajdujących się na terenie działania Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie tj. a) badań wstępnych pracowników, b) badań okresowych pracowników i funkcjonariuszy, c) badań kontrolnych pracowników i funkcjonariuszy, oraz do wykonywania badań i wydawania orzeczeń do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy. 2) wykonywania specjalistycznych badań kierowców w celu uzyskania bądź przedłużenia świadectwa kwalifikacji wymaganego do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych. 3) wykonywania badań lekarskich stermotorzystów. 4) wykonywania badań lekarskich do celów sanitarno - epidemiologicznych. 5) wykonywania szczepień ochronnych funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym Policji województwa warmińsko- mazurskiego oraz komórek organizacyjnych Komendy Głównej Policji, znajdujących się na terenie działania Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie. 6) badania w kierunku wczesnego wykrywania i zapobiegania ewentualnym zakażeniom krwiopochodnym: wirusem HIV oraz wirusem zapalenia wątroby typu B i C. 7) prowadzenia imiennej kartoteki komputerowej pracowników/funkcjonariuszy (baza danych, do której obsługi niezbędny jest system operacyjny Windows XP i program narzędziowy Excel) wykonanych badań i szczepień ochronnych objętych umową i udostępnianie jej Zleceniodawcy, obejmującej następujące dane: - imię i nazwisko, - nazwa jednostki zlecającej badanie/szczepienie - datę przeprowadzenia badania/szczepienia, - rodzaj wykonanych badań/szczepień, - datę wydania i datę ważności zaświadczenia, - datę wykonania i datę ważności szczepienia. 8) prowadzenia dokumentacji medycznej oraz komputerowej kartoteki, o której mowa w ust. 7, chronienia jej i udostępniania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010r. Nr 149, poz. 1002), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 14 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji badań i orzeczeń psychologicznych, sposobu jej prowadzenia, przechowywania i udostępniania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010r. Nr 131, poz. 888) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wykazu obowiązkowych szczepień ochronnych oraz zasad przeprowadzania i dokumentacji szczepień (Dz. U. Nr 237, poz. 2018 z późn. zm.). 9) w przypadku rozwiązania umowy lub upływu terminu jej obowiązywania, Wykonawca w terminie 14 dni licząc od daty pisemnego (dopuszcza się drogę faksową) wezwania przez Zamawiającego, zobowiązany jest do protokolarnego przekazania podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego: a. indywidualnej dokumentacji medycznej pracowników/funkcjonariuszy, b. kart uodpornienia wszystkich szczepień ochronnych pracowników/funkcjonariuszy c. imiennej kartoteki komputerowej pracowników/funkcjonariuszy. 10) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zakresu i częstotliwości wykonywania badań zgodnie z obowiązującymi przepisami dla: - policjantów - załączniki 3-7 do Decyzji Nr 449 Komendanta Głównego Policji z dnia 24 września 2004 roku w sprawie profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji (Dz. Urz. KGP Nr 19 poz.120 ze zm.). - pracowników - zasady określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (DZ.U. z 1996 r Nr 69, poz.332 ze zm.); w przypadku, gdy do wydania zaświadczenia konieczne okaże się powtórzenie badań lub rozszerzenie ich zakresu o badania dodatkowe, lekarz uprawniony do wydania zaświadczenia będzie zobowiązany do uzasadnienia tego w dokumentacji oraz na egzemplarzu skierowania zwracanym wraz z fakturą. 3. Zamawiający wymaga aby badania, o których mowa w pkt 1, wykonywane były w placówce medycznej Wykonawcy (własnej lub podwykonawcy) w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach co najmniej od 7:30 do co najmniej 14:30 (w tym dostępność lekarza profilaktyka oraz lekarzy specjalistów), usytuowanej na terenie miasta Olsztyn, za wyjątkiem badań w kierunku wczesnego wykrywania i zapobiegania ewentualnym zakażeniom krwiopochodnym: wirusem HIV oraz wirusem zapalenia wątroby typu B i C (tzw. profilaktyka poekspozycyjna), które wykonywane będą całodobowo, przez 7 dni w tygodniu, a Wykonawca musi wskazać w ofercie przetargowej co najmniej 3 placówki (własne lub Podwykonawcy) zapewniające ich wykonywanie w następujących miastach: Olsztynie, Elblągu (lub Gdańsku) i Ełku (lub Giżycku, lub Białymstoku). Zamawiający wskazał wyżej wymienione miasta aby możliwie jak najszybciej zapewnić poszkodowanemu z każdej jednostki Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego rozpoczęcie profilaktyki poekspozycyjnej. 4. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcy, który dysponuje lub będzie dysponował (nie później niż od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego) placówkami medycznymi (własne lub podwykonawcy) zapewniającymi wykonanie badań z zakresu medycyny pracy w pełnym zakresie czasowym i rzeczowym, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, usytuowanymi odpowiednio na terenie poszczególnych miast: Elbląga, Bartoszyc, Braniewa, Działdowa, Ełku, Giżycka, Gołdapi, Iławy, Kętrzyna, Lidzbarka Warmińskiego, Mrągowa, Nidzicy, Nowego Miasta lubawskiego, Olecka, Ostródy, Pisza, Szczytna, Węgorzewa. 5. W celu ułatwienia kalkulacji cen jednostkowych zamawiający podaje w załączniku nr 2 do SIWZ szacunkowe ilości świadczonych usług. Podane ilości szacunkowe usług nie mogą być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w razie mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy. Faktyczna ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. 6. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca musi przedstawić ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy części zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości 8 500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: I. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.1 SIWZ, II. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, III. gwarancjach bankowych, IV. gwarancjach ubezpieczeniowych, V. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na wskazane konto Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: /Wadium do przetargu na świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy/. W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do siedziby Zamawiającego w Olsztynie przy ulicy Pstrowskiego 3, blok 27 (Sekretariat Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji) przed upływem terminu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie (II) - (V) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Pzp. Dokument będzie oceniany w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Pzp. Dokument będzie oceniany w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Pzp. Dokument będzie oceniany w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Pzp. Dokument będzie oceniany w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Pzp. Dokument będzie oceniany w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Ilość dodatkowych placówek medycznych świadczących usługi medyczne z zakresu medycyny pracy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w następujących przypadkach i na zasadach w nich określonych: a) w przypadku gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, b) nastąpiła zmiana wartości usług świadczonych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu umowy, a zmiana zwartej umowy jest korzystna dla Zamawiającego, c) nastąpiła zmiana w przepisach regulujących profilaktyczną opiekę zdrowotną w Policji, d) w przypadku wystąpienia innych okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można było przewidzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminach określonych w umowie okazało się niemożliwe. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej, dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny na usuniecie przeszkody w jego realizacji. e) nastąpiła zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekretariat Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na ofertę oprócz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu skladają się następujące dokumenty: - Formularz ofertowy, - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(jeżeli dotyczy), ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu podwykonawcy części zamówienia (jeśli dotyczy). - Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu dodatkowymi placówkami medycznymi (jeśli dotyczy). - Dowód wniesienia wadium. Kryterium oceniania ofert K2 - Ilość dodatkowych placówek medycznych świadczących usługi medyczne z zakresu medycyny pracy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - oceniana będzie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o dysponowaniu dodatkowymi placówkami medycznymi zapewniającymi wykonanie badań z zakresu medycyny pracy w pełnym zakresie rzeczowym i czasowym wymaganym przez Zamawiającego. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu cennik usług medycznych nie wymienionych w Formularzu ofertowym, obowiązujący aktualnie u Wykonawcy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.