eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brenna › Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich (Zalesie, Nowy Świat, Czarny Las) i Górkach Małych (Zamilerze), - Etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Brenna: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich (Zalesie, Nowy Świat, Czarny Las) i Górkach Małych (Zamilerze), - Etap I
Numer ogłoszenia: 455988 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 420244 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brenna, ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, woj. śląskie, tel. 033 8536222, faks 033 8536370.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich (Zalesie, Nowy Świat, Czarny Las) i Górkach Małych (Zamilerze), - Etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich (Zalesie, Nowy Świat, Czarny Las) i Górkach Małych (Zamilerze), - Etap I Charakterystyka inwestycji: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich ( Zalesie, Nowy Świat, Czarny Las ) i Górkach Małych ( Zamilerze) w oparciu o dokumentację budowlano - wykonawczą, wykonaną przez Pracownię Projektową PROWODKAN ul. Sarego 25/4, 31-047 Kraków. W ramach zadania wykonać należy: 1. Sieć kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym: PCV dz 315 w obudowie betonowej - 1516 mb PCV dz 200 - 5126,60 mb w tym 2.618 mb w obudowie betonowej PCV dz 160 - 1700 mb 2. Przyłącza do 110 budynków PCV dz 160 - 520 mb 3. Rozbiórki i odbudowę nawierzchni drogowych 5. Koszt zadania wg kosztorysu inwestorskiego ( netto )- 4.363.352,15 zł 6. Dokumentację projektowo - kosztorysową na zadanie wykonywała firma: Pracownia Projektowa PROWODKAN ul. Sarego 25/4, 31-047 Kraków. 7.Finansowanie zadania: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach 8. Kompletna dokumentacja projektowo - kosztorysowa, z którą Wykonawca może zapoznać się, znajduje się do wglądu w Urzędzie Gminy w Brennej ( pok. 26 II p ), w godzinach pracy Urzędu., oraz na stronie internetowej www.bip.brenna.org.pl - przetarg na wykonanie robót budowlanych, związanych z budową kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich (Zalesie, Nowy Świat, Czarny Las) i Górkach Małych (Zamilerze), - Etap I 9. Zamówienie obejmuje: 1/ reprezentowanie inwestora na budowie, przez sprawdzenia zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami, 2/ sprawdzanie jakości wykonywanych robot, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3/ sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania, 4/ potwierdzanie faktycznie wykonanych robot oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlano - montażowych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo - finansowym, w protokołach odbioru robót stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót, 5/ udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji, mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy, 6/ udział w pracach komisji, powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji, objętej pełnionym nadzorem inwestorskim i o ile zajdzie taka potrzeba w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek, w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiekcie oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji, 7/ przygotowywanie wszelkich dokumentów związanych z obowiązkami Inspektora Nadzoru, wynikającymi z przepisów Prawa budowlanego, przepisów wykonawczych do tego prawa. 8/ Na czas obowiązywania umowy Inspektor Nadzoru jest do dyspozycji Zamawiającego w godzinach czasu pracy Urzędu, a w razie potrzeby ( na wezwanie Zamawiającego ) również w godzinach i dniach wolnych od pracy Urzędu. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia przez głównego wykonawcę części zamówienia podwykonawcy. Ta sytuacja nie zmienia sytuacji prawnej Wykonawcy, który dla Zamawiającego jest jedyną i wyłączną stroną umowy. Wykonawca zapewni właściwy nadzór nad robotami sprawowanymi przez podwykonawcę oraz poniesie koszty tego nadzoru...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HYDRO - LINE PROJEKT Jacek Hyrnik, ul. Polańska 147, 43-450 Ustroń, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59610,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46740,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84255,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.