Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-02
Żary: Przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej w Lubanicach
Numer ogłoszenia: 45570 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żary , Aleja Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4707300, 4707301, 4707317, faks 068 4707303.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej w Lubanicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej w Lubanicach obejmujący:- wymianę pokrycia dachowego, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę podług, roboty murarskie, malarskie, posadzkowe; roboty instalacyjne- instalacja wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, gazowa, przyłącze kanalizacyjne z budową zbiornika na nieczystości ciekłe; roboty elektryczne., instalacja zbiornika gazowego i przyłącze gazowe. Dane charakterystyczne obiektu: powierzchnia zabudowy- 551m2, kubatura -3801m3, powierzchnia zabudowy budynku świetlicy- 340m2, biblioteki - 211m2, powierzchnia użytkowa całego obiektu - 611m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w formie określonej w art. 45 ust.6 ustawy - Pzp. w wysokości : 9.935złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.oświadczenie Wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych, 4.informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 1.000.000zł (słownie : jeden milion ) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z ich kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem - w tym: -kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa, -kierownik grupy robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby budownictwa, -kierownik grupy robót posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa. W przypadku gdy Wykonawca wykaże w wykazie osoby którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób; 6.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i środków transportu , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca tj:rusztowania, betoniarki, wibrator powierzchniowy, koparka, samochód samowyładowczy, elektronarzędzia, samochód dostawczy. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże w wykazie narzędzia, urządzenia i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi, urządzeń i środków transportu; 7.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na budowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 3500m3 i wartości co najmniej 1.200.000,- / jeden milion dwieście tysięcy zł/, 8.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, 9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w tych dokumentach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminazary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żary
Al. Jana Pawła II 6,
68-200 Żary.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Żary Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary pok. 105.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych oraz staplerów dla 105 Kresowego SzWzP SPZOZ w Żarach
- Wykonywanie okresowych przeglądów serwisowych pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach.
- Budowa hali sportowej "Centrum Sportów Leśna" w Żarach
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego typu ciągnik siodłowy
- Sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych dla 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
- " Budowa remizy strażackiej dla jednostki OSP Złotnik w systemie zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont mający na celu poprawę warunków funkcjonowania Ośrodka Kultury w Swarzędzu
- Remont i przebudowa toalet z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w bud. PP-1(11-1) Pałacu w Łobzowie przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie
- Renowacja zabytkowego kina Opolanka
- Budowa, przebudowa i rozbudowa obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Lipnica
- Rozbudowa istniejącego obiektu sportowo-rekreacyjnego (placu turniejowego) zgodnie z dokumentacją projektową i techniczną
- Rozwój infrastruktury społecznej poprzez budowę budynku pn. Centrum Aktywności Społecznej im. Ks. dr Henryka Ostacha w Kamiannej
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.