eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Morawica.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-02

Morawica: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Morawica.
Numer ogłoszenia: 45503 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Morawicy , ul. Kielecka 38, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3114691.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Morawica..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Faza 1. wykonanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Morawica, zgodnie z Uchwałą Nr XXXVI/333/2009 Rady Gminy w Morawicy z dnia 9 grudnia 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany nr 3 studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Morawica stanowiącą załącznik nr. 6 do SWIZ, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233) oraz przepisami szczególnymi. Faza 2. wykonanie projektu zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Morawica, zgodnie z Uchwałą Nr XXXVI/334/2009 Rady Gminy w Morawicy z dnia 9 grudnia 2009 roku sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany nr 3 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Morawica stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz przepisami szczególnymi. 1. Przedmiot zamówienia winien być sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz w formie i zakresie wymaganym przez organ nadzoru prawnego. Powyższe części należy wykonać zgodnie z Ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. u. z 2003r. Nr 80. poz. 717 ze zm.), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 198, poz. 1233) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie sposobu uwzględniania w zagospodarowaniu przestrzennym potrzeb obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz. u. z 2004r. Nr 125, poz. 1309) oraz przepisami szczególnymi. 2. W przypadku zmian w przepisach wykonawca jest zobowiązany do dostosowania ww opracowań do ich wymagań. 3. Prace związane z opracowaniem zmiany studium i zmianą planu winny uwzględniać ustalenia m.in. Planu przestrzennego zagospodarowania kraju, oraz Planu zagospodarowania przestrzennego województwa Świętokrzyskiego 4. W ramach wykonania zadania, wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: -przygotowania aktualnych zasadniczych map do wykonania projektów zmian, -ustalenia szczegółowego zakresu prac, -oceny istniejącego stanu zagospodarowania, ustalenia celów, jakie ma spełniać zmiana Studium i zmiana planu miejscowego, -analizy wniosków do zmiany Studium oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, -opracowania projektu zmiany Studium, -opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, -wykonania opracowania ekofizjograficznego, -wykonania prognozy oddziaływania na środowisko zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Morawica z uwzględnieniem art. 11 pkt. j ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, oraz w art. 51 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, -wykonania prognozy oddziaływania na środowisko zmiany planu, o której mowa w art. 17 pkt. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, oraz w art. 51 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, -opracowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym , -przygotowania projektu zmiany Studium w ilości niezbędnej celem udostępnienia go do uzgodnień i opiniowania, -przygotowania projektu zmiany planu w ilości niezbędnej celem udostępnienia go do uzgodnień i opiniowania, -opracowanie projektu studium oraz projektu planu miejscowego musi być poprzedzone konsultacjami oraz dyskusją z radnymi z Komisją Konsultacyjną przy Radzie Gminy i Wójtem -uzyskania uzgodnień i opinii, w tym pozytywnej opinii Gminnej Komisji Urbanistyczno -Architektonicznej. -wprowadzenia zmian do projektu zmiany Studium wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, -wprowadzenia zmian do projektu zmiany planu wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, -opracowania wniosku o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, -zapewni obsługę merytoryczną oraz uczestnictwo w publicznej dyskusji zorganizowanej podczas wyłożenia projektu zmiany Studium oraz projektu zmiany planu do publicznego wglądu, -analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu zmiany Studium oraz projektu planu wraz z prognozami oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu oraz dokonanie zmian w projekcie zmiany studium i projekcie planu w związku z uwzględnieniem uwag, -sporządzenia projektu rozstrzygnięcia w sprawie nieuwzględnionych uwag do projektu zmiany Studium oraz projektu planu wniesionych w trakcie ich wyłożenia do publicznego wglądu, -ewentualnego ponownego uzgodnienia projektu planu, -sporządzenia projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy, oraz zasadach ich finansowania, -przygotowania projektu zmiany Studium do uchwalenia oraz projektu zmiany planu do uchwalenia i publikacji, Powyższe wyliczenie nie ma charakteru wyczerpującego. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia wymaganego rezultatu, odpowiadającego stanowi prawnemu na dzień wykonania przedmiotu zamówienia. -przekazania Zamawiającemu ostatecznych redakcje projektów zmian do uchwalenia przez Radę Gminy w Morawicy w 3-ch egz. oraz płycie CD 5. Ostateczne i uchwalone przez Radę Gminy w Morawicy, zmiana studium oraz zmiana planu tj. teksty uchwał wraz ze wszystkimi załącznikami Wykonawca zobowiązuje się wykonać: a. zmiana studium -5 egz. rysunku studium w skali 1: 10000 w technice barwnej , w tym 4 egz. poskładane, 1 egz. studium foliowany w skali 1 : 25000 dla celów prezentacji -część opisową 5 egz. -część opisową rozszerzenie pdf. i kartograficzna rozszerzenie dxf, dwg, jpeg, pdf na płycie CD lub DVD , b. projektu zmiany planu -4 egz. części kartograficznej sporządzonej na mapie w skali 1: 2000 w technice barwnej, -1 egz. w skali 1: 10000 w formie mapy ściennej zalaminowanej i oprawionej w listwy aluminiowe, -2 egz. wersji papierowej formatu A-4, -część opisową 5 egz. -część opisową rozszerzenie pdf. i kartograficzna rozszerzenie dxf, dwg, jpeg, pdf na płycie CD , DVD , -bazę do programu EWMAPA c. Treść uchwały należy sporządzić wykorzystując oprogramowanie do tworzenia aktów prawnych w formacie XML zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI z dnia 25 kwietnia 2008r. w sprawie wymagań technicznych dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, elektronicznej formy dzienników urzędowych oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych. Uchwałę należy przygotować wraz z załącznikami gotowymi do publikacji. 6) W przypadku uwag organu nadzoru do uchwalonych zmian w studium oraz zmian w planie Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić te opracowania do zgodności z przepisami w terminie ustalonym przez Zamawiającego w ramach ustalonego w przetargu wynagrodzenia. Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien zapoznać się z obowiązującym studium i obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Morawica.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonali okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż jedno opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz co najmniej jeden plan (fragment planu) zagospodarowania przestrzennego miasta, gminy uchwalony po 1.01.2007r., które obejmowały powierzchnię nie mniejszą niż 5 000 ha, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie metodą spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia do projektowania wymagane przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym uprawniające do wykonania zakresu objętego przetargiem. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie metodą spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności : a) wstrzymania lub przerw w pracach planistycznych powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) w przypadkach szczególnie uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę i niezależnych od Wykonawcy, w szczególności przedłużających się postępowań administracyjnych 2. Zmiana terminu wykonania zamówienia po stwierdzeniu jednej z okoliczności wskazanych w ust.1 będzie uzasadniała zawarcie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Morawica pokój 18 26-026 Morawica ul. Kielecka 38.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Morawica pokój 11 26-026 Morawica ul. Kielecka 38.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.