eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźno › Zorganizowanie i wyposażenie obiektu małej architektury turystyczno-rekreacyjnej w miejscowości Karolewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-07

Rogoźno: Zorganizowanie i wyposażenie obiektu małej architektury turystyczno-rekreacyjnej w miejscowości Karolewo
Numer ogłoszenia: 455020 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogoźno , ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 84 400, faks 67 26 18 075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i wyposażenie obiektu małej architektury turystyczno-rekreacyjnej w miejscowości Karolewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Karolewo leżącej na terenie gminy Rogoźno. Dostawę i montaż wyposażenia placu zabaw składającego się z następujących elementów: dostawa i montaż sprężynowca pojedynczego o minimalnej wysokości 0,85 m wykonanego z materiału HDPE wraz z elementami montażowymi i fundamentem (kształt, kolor i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym) 1 szt., dostawa i montaż sprężynowca podwójnego o minimalnej wysokości 0,7 m wykonanego z materiału HDPE wraz z elementami montażowymi i fundamentem (kształt, kolor i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym) 1 szt., dostawa i montaż karuzeli tarczowej ocynkowanej o średnicy minimalnej 150 cm 1 szt., dostawa i montaż huśtawki ważki na podstawie metalowej o dł. min. 3,0 m 1 szt., dostawa i montaż huśtawki podwójnej metalowej o wysokości min. 2,0 m 1 szt., dostawa i montaż piaskownicy drewnianej wykonanej z desek impregnowanych o wymiarach min. 3,0x3,0 m 1 szt., dostawa i montaż stolika do piaskownicy o min. wys. 0,5 m i średnicy min. 1,2 m 1 szt., dostawa i montaż urządzenia do fitnessu na powietrzu Wioślarz o wysokości min. 2,0 m 1 szt., dostawa i montaż urządzenia do fitnessu na powietrzu Orbitrek o wysokości min. 2,0 m 1 szt., dostawa i montaż 2 szt. ławek parkowych z oparciem drewnianym na stelażu betonowym, min. długość siedziska i oparcia 1,8 m 2 szt., dostawa i montaż 3 szt. ławek parkowych bez oparcia na stelażu betonowym o min. dł. siedziska 1,8 m 3 szt., dostawa i montaż kosza na śmieci o minimalnej wysokości 1,0 m 1 szt., dostawa i montaż stojaka na 4 rowery, stalowy, ocynkowany 1 szt., wykonanie, dostawa i montaż tablicy informacyjnej z regulaminem obiektu o min. wymiarach tablicy 0,7x0,3 m, tablica powyżej poziomu terenu na wysokości 1,6 m dolna krawędź, materiał stelaż stalowy, druk solwentowy na podkładzie stalowym, (treść, wzór dostarcza Zamawiający) 1 szt., wykonanie, dostawa i montaż tablicy turystycznej o min. wymiarach tablicy 3,0x1,0 m, tablica powyżej poziomu terenu na wysokości 1,5 m dolna krawędź, materiał stelaż stalowy, druk solwentowy na podkładzie stalowym, opisy, zdjęcia, mapa, kolor, 100% pokrycia nadrukiem (treść, wzór, zdjęcia dostarcza Zamawiający) 1 szt. Zamówienie obejmuje również montaż wyżej wymienionych urządzeń za pomocą kotew lub innych elementów uniemożliwiających demontaż urządzeń osobom niepowołanym. Wykonawca dostarczy sprzęt, materiały własnym transportem i na własne ryzyko. Opis poszczególnych elementów wyposażenia placów zabaw: Sprężynowiec pojedynczy i podwójny - kształt i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym, wys. minimalna 0,85 m dla pojedynczego i 0,7 m dla podwójnego sprężynowca. W komplecie betonowy blok do mocowania sprężynowca. Materiał HDPE. Karuzela - tarczowa o średnicy minimalnej 1,5 m, wykonana z konstrukcji stalowej wraz z siedziskami dla min. 4 osób, cynkowana ogniowo, pomalowana farbami, odporna na warunki atmosferyczne. W komplecie betonowy blok do mocowania karuzeli. Huśtawka ważka - podstawa metalowa, całkowita długość min. 3,0 m, elementy drewniane impregnowane klejone warstwowo odporne na warunki atmosferyczne, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym, elementy montażowe ocynkowane ogniowo. Huśtawka podwójna - konstrukcja huśtawki metalowa zabezpieczona przed działaniem warunków atmosferycznych, malowana, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, dwa siedziska gumowe bez oparcia wiszące na łańcuchach, minimalna wysokość 2,0 m. Piaskownica - drewniana, wykonana z bali lub desek, wymiary minimalne 3,0 x 3,0 m. Drewno odporne na warunki atmosferyczne, malowane farbami, impregnatami, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. Stolik do piaskownicy - blat wykonany z materiału odpornego na warunki atmosferyczne o minimalnej średnicy 1,2 m, stojak stalowy bądź betonowy zakotwiony w gruncie minimalna wysokość powyżej poziomu terenu 0,5 m. Wioślarz - montowany na pylonie stalowym z profil zamkniętych o minimalnej grubości 3,0 mm odpornych na warunki atmosferyczne, minimalna wysokość 2,0 m i min. szerokość 1,4 m, podstopnice wykonane ze stali nierdzewnej, siedziska i oparcia wykonane z antypoślizgowej płyty HDPE odpornej na warunki atmosferyczne, elementy obrotowe osadzone na łożyskach kulowych bezobsługowych. Orbitrek - montowany na pylonie stalowym z profil zamkniętych o minimalnej grubości 3,0 mm odpornych na warunki atmosferyczne, minimalna wysokość 2,0 m i min. szerokość 1,4 m, podstopnice wykonane ze stali nierdzewnej, elementy obrotowe osadzone na łożyskach kulowych bezobsługowych. Ławka z oparciem - drewniana z desek odpornych na warunki atmosferyczne, montowana na stelażu betonowym na stałe z podłożem o długości minimalnej 1,8 m. Ławka bez oparcia - drewniana z desek odpornych na warunki atmosferyczne, montowana na stelażu betonowym na stałe z podłożem o długości minimalnej 1,8 m. Kosz na śmieci - stalowy z daszkiem przekrywającym odporny na warunki atmosferyczne, minimalna wysokość 1,0 m. Stojak na rowery - czterostanowiskowy, stalowy ocynkowany, wraz z elementami mocującymi go do podłoża. Tablica informacyjna - tablica z regulaminem korzystania placu zabaw, druk solwentowyna podkładzie stalowym oraz konstrukcja tablicy odporna na warunki atmosferyczne wykonana na stelażu stalowym. Minimalne wymiary tablicy 0,7 x 0,3 m, tablica powyżej poziomu terenu na wysokości 1,6 m do dolnej krawędzi tablicy. Tekst regulaminu dostarczy Zamawiający. Tablica turystyczno-informacyjna - Wykonawca zaprojektuje wraz z Zamawiającym oraz dostarczy tablicę przedstawiającą historie, położenie oraz walory przyrodnicze miejscowości, w której będzie ustawiona dana tablica (Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt tablicy celem akceptacji). Tekst, treści, zdjęcia oraz grafiki dostarczy Zamawiający. Minimalne wymiary tablicy 3,0 x 1,0 m (materiał: lico wykonane z blachy ocynkowanej, grafika: wydruk solwentowy lub inny o podobnej jakości i trwałości na białej folii 100% pokrycia nadrukiem, zabezpieczony odpowiednim laminatem gwarantującym jej trwałość oraz czytelność przez okres minimum 5 lat). Tablica zamontowana na odpowiednio trwałej i wytrzymałej konstrukcji stalowej osadzonej gruncie za pomocą odpowiednich fundamentów. Zabezpieczenie całej konstrukcji powinno zabezpieczyć ją przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych przez okres minimum 5 lat. Tablica powyżej poziomu terenu na wysokości 1,5 m dolna krawędź. Zamówienie obejmuje również montaż urządzeń do podłoża za pomocą kotew lub innych elementów uniemożliwiających demontaż urządzeń (wyposażenia) osobom niepowołanym. Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w zakresie małych projektów w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 700,00 zł (słownie: siedemset złotych i 00/100) w formach przewidzianych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Gminy Rogoźno, ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno. Bank: BS Czarnków, o/Rogoźno, Nr konta 56 8951 0009 3900 0114 2000 0020

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ze zm., o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu - wg załącznika nr 2. Zamawiający żąda załączenia do oferty: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda załączenia do oferty: - wykazu wykonanych trzech robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (według załącznika nr 9 do SIWZ Doświadczenie Wykonawcy) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawcy w załączniku nr 4 wykażą iż wykonali minimum trzy roboty z czego minimum jedną o wartości co najmniej 30 000 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rogozno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno pok. 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno pok. 15 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w zakresie małych projektów w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013 maksymalnie do 80%..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.