eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Świetlna dekoracja świąteczna miasta Polkowice w ramach zadania Wykonanie i wynajem świetlnej dekoracji świątecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Polkowice: Świetlna dekoracja świąteczna miasta Polkowice w ramach zadania Wykonanie i wynajem świetlnej dekoracji świątecznej
Numer ogłoszenia: 453412 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świetlna dekoracja świąteczna miasta Polkowice w ramach zadania Wykonanie i wynajem świetlnej dekoracji świątecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje wynajem, montaż, obsługę serwisową i demontaż elementów świetlnej dekoracji świątecznej w podziale na części: A) Wynajmowana dekoracja Część 1* Elementy montowane na lampach: - elementy przestrzenne: rondo Niezapominajki (skrzyżowanie ulic 3 Maja/Dąbrowskiego), rondo na skrzyżowaniu ulic 3 Maja/Kominka, - elementy płaskie: Rynek, ul. Kossaka, Elementy wolnostojące: - choinka wraz z dekoracją w Rynku; - anioł na skrzyżowaniu ulic Legnickiej/Dąbrowskiego/Ogrodowej, - fontanna na rondzie na skrzyżowaniu ulic Kominka/Głogowskiej, - element przestrzenny w kształcie choinki na rondzie na skrzyżowaniu ulic Dąbrowskiego/Kolejowej/Sucharskiego, - element przestrzenny w kształcie drzewka przy ul. Kossaka. Łącznie: 2 elementy przestrzenne na lampach, 62 elementy płaskie na lampach, 4 elementy wolnostojące (anioł, fontanna, choinka, drzewko) i wielkogabarytowa, sztuczna choinka w Rynku. Część 2* Elementy montowane na lampach: - ul. 3 Maja, - ul. Dąbrowskiego, - ul. Kominka, - ul. Kolejowa - ul. Młyńska. Łącznie: 115 elementów płaskich na lampach. Część 3* Elementy montowane na lampach: - ul. Głogowska - ul. Moniuszki - ul. Wojska Polskiego, - ul. 11 -go Lutego - ul. Topolowa, - ul. Chocianowska. Łącznie: 65 elementów płaskich na lampach. B) Obsługa serwisowa wynajętej dekoracji - dotyczy każdej z części: 1. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stałą obsługę serwisową. 2. Każdą usterkę i awarię ma obowiązek usunąć w ciągu 24 godz. od momentu ich zgłoszenia. 3. W przypadkach zagrożenia ludzi lub mienia Wykonawca ma obowiązek przystąpić do usunięcia awarii lub usterki niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 2 godz. od telefonicznego zgłoszenia tego faktu przez przedstawicieli Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bazy sprzętowo-materiałowej w takiej odległości od Polkowic, aby warunek, o którym mowa w podpunkcie b) i c) został przez Wykonawcę zachowany. C) Charakterystyka montażu i demontażu - dotyczy każdej z części: 1. montaż elementów dekoracji świetlnej na lampach na wys. 6-8 m należy wykonywać za pomocą opasek stalowych o szerokości min. 10 mm wraz z izolacją (guma, filc, itp.) zapobiegającą zniszczeniu powierzchni lamp, minimum 3 opaski na element; 2. montaż na gruncie miękkim (humus) wolnostojących elementów świetlnych dekoracji powinien odbywać się za pomocą stalowych szpilek wbijanych w grunt, ze szczególnym zachowaniem ostrożności z uwagi na znajdujące się w obrębie rond nasadzenia roślin, 3. montaż na kostce granitowej wolnostojących elementów świetlnych dekoracji (choinki) powinien odbywać się przy pomocy szpilek stalowych wbijanych pomiędzy kostki, ze szczególnym zachowaniem ostrożności, tak aby nie naruszyć nawierzchni, 4. montaż i demontaż elementów obejmuje czynności związane z wpięciem i wypięciem do/z sieci elektrycznej, 5. montaż i demontaż powinien odbywać się zgodnie z wcześniejszymi uzgodnieniami wpięcia i wypięcia do/z sieci elektrycznej uzyskanymi od właścicieli oświetlenia ulicznego. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: a) próbki, opisy lub fotografie Wykonawcy mają obowiązek przedstawić wzory, ewentualnie fotografie wizualizacje wszystkich elementów dekoracji świetlnej wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia i potwierdzenia, że ww. elementy odpowiadają wymogom Zamawiającego, określonym w przedmiocie zamówienia; b) opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia Wykonawcy mają obowiązek przedstawić opisy techniczne i parametry wszystkich elementów dekoracji świątecznej w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia i potwierdzenia, że ww. elementy odpowiadają wymogom Zamawiającego określonym w przedmiocie zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00-3, 39.29.89.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać i udokumentować należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch usług o podobnym charakterze o łącznej wartości minimum: a) dla Części 1 - 80.000 zł brutto, b) dla Części 2 - 60.000 zł brutto, c) dla Części 3 - 20.000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia, posiadającą uprawnienia eksploatacyjne SEP do 1 KV.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. b) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. c) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz dokument, o którym mowa w pkt 1.2 lit b) muszą być złożone przez każdy podmiot. d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy. e) W przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna zaleca się załączenie umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. f) W przypadku osób fizycznych zaleca się złożenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające wskazanie prowadzonej działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron z przyczyn niezależnych od stron (siły wyższe, zdarzenia losowe itp.). Strony zgodnie ustalają, że zmiana przedstawiciela odbywać się będzie poprzez pisemne poinformowanie strony o zaistnieniu tego faktu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYNAJMOWANA DEKORACJA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A) Wynajmowana dekoracja Część 1 Elementy montowane na lampach: - elementy przestrzenne: rondo Niezapominajki (skrzyżowanie ulic 3 Maja/Dąbrowskiego), rondo na skrzyżowaniu ulic 3 Maja/Kominka, - elementy płaskie: Rynek, ul. Kossaka, Elementy wolnostojące: - choinka wraz z dekoracją w Rynku; - anioł na skrzyżowaniu ulic Legnickiej/Dąbrowskiego/Ogrodowej, - fontanna na rondzie na skrzyżowaniu ulic Kominka/Głogowskiej, - element przestrzenny w kształcie choinki na rondzie na skrzyżowaniu ulic Dąbrowskiego/Kolejowej/Sucharskiego, - element przestrzenny w kształcie drzewka przy ul. Kossaka. Łącznie: 2 elementy przestrzenne na lampach, 62 elementy płaskie na lampach, 4 elementy wolnostojące (anioł, fontanna, choinka, drzewko) i wielkogabarytowa, sztuczna choinka w Rynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00-3, 39.29.89.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYNAJMOWANA DEKORACJA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A) Wynajmowana dekoracja Część 2 Elementy montowane na lampach: - ul. 3 Maja, - ul. Dąbrowskiego, - ul. Kominka, - ul. Kolejowa - ul. Młyńska. Łącznie: 115 elementów płaskich na lampach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00-3, 39.29.89.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYNAJMOWANA DEKORACJA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A) Wynajmowana dekoracja Część 3 Elementy montowane na lampach: - ul. Głogowska - ul. Moniuszki - ul. Wojska Polskiego, - ul. 11 -go Lutego - ul. Topolowa, - ul. Chocianowska. Łącznie: 65 elementów płaskich na lampach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00-3, 39.29.89.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.