eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śniadowo › Remont połączony z modernizacją świetlic wiejskich w miejscowościach; Wierzbowo, Stare Jemielite, Stare Konopki, Ratowo Piotrowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-15

Śniadowo: Remont połączony z modernizacją świetlic wiejskich w miejscowościach; Wierzbowo, Stare Jemielite, Stare Konopki, Ratowo Piotrowo
Numer ogłoszenia: 45270 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Śniadowo , ul. Ostrołęcka 11, 18-411 Śniadowo, woj. podlaskie, tel. 086 2176146, faks 086 2176168.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadowo.powiatlomzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont połączony z modernizacją świetlic wiejskich w miejscowościach; Wierzbowo, Stare Jemielite, Stare Konopki, Ratowo Piotrowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia przewiduje się następujące części: Część 1: Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w miejscowości Wierzbowo: Zakres prac: a. Elewacja - 206,99 m2 b. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 16 szt. c. Roboty drogowe - utwardzenie terenu - 161,20 m2 Część 2: Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w miejscowości Stare Jemielite: Zakres prac: a. Elewacja - 192,94 m2 b. Wymiana pokrycia dachowego - 182,12 m2 c. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 9 szt. Część 3: Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w miejscowości Stare Konopki: Zakres prac: a. Elewacja - 154,00 m2 b. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 4 szt. c. Roboty remontowe wewnątrz obiektu Część 4: Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w miejscowości Ratowo Piotrowo: Zakres prac: b. Elewacja - 165,91 m2 b. Wymiana pokrycia dachowego - 363,52 m2 c. Roboty drogowe - chodnik przy wejściu głównym - 24,00 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.23.31.61-5, 45.43.10.00-7, 45.21.00.00-4, 45.32.30.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawca wykaże że w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dwie roboty budowlane w zakresie prac remontowych, budowy, przebudowy budynku użyteczności publicznej, budynku mieszkalnego lub zamówień tożsamych z niniejszym zamówieniem tj. remont połączony z modernizacją świetlic wiejskich o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł. każda. Załączenie dokumentu potwierdzającego, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Referencje.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: jedną osobą posiadającą Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej będąca członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawca przedstawi opłacaną Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Harmonogramy rzeczowo-finansowe robót. 4. Parafowany wzór umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadowo.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Śniadowo ul. Ostrołęcka 11 18-411 Śniadowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Śniadowo ul. Ostrołęcka 11 pok. nr 6 (sekretariat) 18-411 Śniadowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w miejscowości Wierzbowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: a. Elewacja - 206,99 m2 b. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 16 szt. c. Roboty drogowe - utwardzenie terenu - 161,20 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.23.31.61-5, 45.21.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w miejscowości Stare Jemielite.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: a. Elewacja - 192,94 m2 b. Wymiana pokrycia dachowego - 182,12 m2 c. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 9 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.21.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w miejscowości Stare Konopki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: a. Elewacja - 154,00 m2 b. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 4 szt. c. Roboty remontowe wewnątrz obiektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.10.00-7, 45.21.00.00-4, 45.32.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w miejscowości Ratowo Piotrowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: a. Elewacja - 165,91 m2 b. Wymiana pokrycia dachowego - 363,52 m2 c. Roboty drogowe - chodnik przy wejściu głównym - 24,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.23.31.61-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.