eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › dostawa tablic rejestracyjnych do 31 grudnia 2009 roku do Starostwa Powiatowego w Hajnówce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-05

Hajnówka: dostawa tablic rejestracyjnych do 31 grudnia 2009 roku do Starostwa Powiatowego w Hajnówce.
Numer ogłoszenia: 45261 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Hajnowski, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6823371, fax 085 6824220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa tablic rejestracyjnych do 31 grudnia 2009 roku do Starostwa Powiatowego w Hajnówce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Hajnówce o następujących rodzajach i ilościach: Tablice zwyczajne, tymczasowe, zabytkowe i indywidualne samochodowe - 5500kpl. Tablice zwyczajne do przyczep - 500 szt. Tablice zwyczajne, tymczasowe, zabytkowe i indywidualne motocyklowe - 500 szt. Tablice zwyczajne do ciągników rolniczych - 500 szt. Tablice zwyczajne i tymczasowe motorowerowe - 500 szt. Realizacja zamówienia zostanie podzielona na partie w zależności od potrzeb Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi. 2.Posiadają zezwolenie określone w art. 75a ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i certyfikat za zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi. 3.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j.Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ). 4.Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny pozwalający na realizację zamówienia, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 5.Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.Wyrażą zgodę na co najmniej 14-dniowy termin płatności. Spełnienie w/w punktów jest bezwzględnym warunkiem udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny netto, wysokości podatku VAT i łącznej ceny brutto za realizację zamówienia, 2.Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ, 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Aktualne zaświadczenie z ZUS i US o nie zaleganiu w opłacie należnych opłat, 5.Polisę ubezpieczeniową OC firmy, 6.Certyfikat zgodności tablic rejestracyjnych pojazdów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.hajnowka.wrotapodlasia.pl/index.php?sid=przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Hajnówe ul. Aleksego Zina 1 17-200 Hajnówka pok. 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Hajnówe ul. Aleksego Zina 1 17-200 Hajnówka sekretariat - pok. 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.