eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Dostawa 50 000  sztuk  tablic  rejestracyjnych    określonych   w załączniku do     rozporządzenia Ministra Infrastruktury  z dnia 22    lipca 2002 roku w sprawie    rejestracji i oznaczania pojazdów / Dz. U. Nr 186,    poz. 1322      z późn. zm./ oraz nieodpłatny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do wyzłomowania i ich fizyczną likwidację

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-06

Mikołów: Dostawa 50 000  sztuk  tablic  rejestracyjnych    określonych   w załączniku do     rozporządzenia Ministra Infrastruktury  z dnia 22    lipca 2002 roku w sprawie    rejestracji i oznaczania pojazdów / Dz. U. Nr 186,    poz. 1322      z późn. zm./ oraz nieodpłatny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do wyzłomowania i ich fizyczną likwidację
Numer ogłoszenia: 452514 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 415956 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 50 000  sztuk  tablic  rejestracyjnych    określonych   w załączniku do     rozporządzenia Ministra Infrastruktury  z dnia 22    lipca 2002 roku w sprawie    rejestracji i oznaczania pojazdów / Dz. U. Nr 186,    poz. 1322      z późn. zm./ oraz nieodpłatny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do wyzłomowania i ich fizyczną likwidację.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: dostawa 50 000  sztuk  tablic  rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów,  określonych   w załączniku do   rozporządzenia Ministra Infrastruktury  z dnia 22    lipca 2002r. w sprawie    rejestracji i oznaczania pojazdów / Dz. U. Nr 186,    poz. 1322      z późn. zm./oraz nieodpłatny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do wyzłomowania i ich fizyczną likwidację wg  protokołów przygotowanych przez punkt rejestracji. Przedmiot zamówienia  obejmuje następujący rodzaj tablic rejestracyjnych: A. Tablice zwyczajne, które dzielą się ze względu na wielkość na: - tablice samochodowe jednorzędowe lub dwurzędowe - do oznaczania  wszystkich    rodzajów   pojazdów, z wyjątkiem motocykli, ciągników rolniczych , motorowerów i pojazdów   rodzaju samochodowy inny (kat.L6e i L7e); - tablice motocyklowe dwurzędowe - do oznaczania motocykli , ciągników  rolniczych oraz  pojazdów  rodzaju samochodowy inny (kat.L6e i L7e);    - tablice motorowerowe dwurzędowe - do oznaczania motorowerów;  B. Tablice indywidualne - do oznaczania pojazdów samochodowych;  C. Tablice zabytkowe - do oznaczania pojazdów zabytkowych;   D. Tablice tymczasowe - do oznaczania pojazdów czasowo zarejestrowanych;   E. Tablice tymczasowe badawcze- do oznaczania pojazdów czasowo zarejestrowanych w celu wykonania badań homologacyjnych   F. Wtórniki wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych ; Wskazana ilość tablic ma charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich      całkowitej realizacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość  skorzystania z prawa opcji tj.  do zmniejszenia  ilościowego zakresu przedmiotu zamówienia   maksimum  do 80%   wielkości  wskazanej wyżej. Zamawiający   przewiduje  możliwość  skorzystania  z  prawa  opcji  w  przypadku    zmniejszenia   potrzeb Zamawiajacego.W  przypadku   skorzystania  przez  Zamawiającego  z  prawa  opcji, proporcjonalnie zmniejszeniu ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu niezrealizowanej części zamówienia. Tablice  rejestracyjne   muszą  być  zgodne  z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22    lipca 2002 roku w sprawie    rejestracji i oznaczania pojazdów / Dz. U. Nr 186,    poz. 1322      z późn. zm./ oraz zgodnie z załącznikiem nr 8 do   rozporządzenia, w  którym  to zawarto opis oraz normy i wymogi dla tablic rejestracyjnych  i umieszczanych na nich znakach i symbolach.Wykonawca musi dostarczyć tablice w trwałych opakowaniach zawierających po 50 szt. tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych.  Zamówienie należy wykonywać sukcesywnie przez okres trwania umowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego określonych w zamówieniach jednostkowych, przesłanych Wykonawcy pocztą elektroniczną, faksem lub zgłoszonych telefonicznie albo pisemnie. Termin realizacji  dostaw tablic rejestracyjnych do Zamawiajacego wynosi 5 dni  kalendarzowych,  licząc od dnia przyjęcia zamówienia jednostkowego zgłoszonego przez Zamawiającego. Termin realizacji  dostawy tablic w trybie awaryjnym wynosi 48 godzin od momentu     potwierdzenia przyjęcia od Zamawiającego zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt i własnym transportem  do odbioru               przynajmniej raz na dwa tygodnie (14 dni kalendarzowych)  z siedziby Zamawiającego wycofanych tablic        rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania i dokona nieodpłatnie ich utylizacji, zgodnie   z  obowiązującymi przepisami;          Termin odbioru tablic do kasacji: do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego.          Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice,  licząc od daty wydania tablic właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu.  .

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROTAB Sp. z o.o., Skarbimierzyce 16, 72-002 Dołuje, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 362000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 281055,00

  • Oferta z najniższą ceną: 281055,00 / Oferta z najwyższą ceną: 307500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.