To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-06
Mikołów: Dostawa 50 000 sztuk tablic rejestracyjnych określonych w załączniku do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów / Dz. U. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm./ oraz nieodpłatny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do wyzłomowania i ich fizyczną likwidację
Numer ogłoszenia: 452514 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 415956 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 50 000 sztuk tablic rejestracyjnych określonych w załączniku do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów / Dz. U. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm./ oraz nieodpłatny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do wyzłomowania i ich fizyczną likwidację.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: dostawa 50 000 sztuk tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, określonych w załączniku do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów / Dz. U. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm./oraz nieodpłatny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do wyzłomowania i ich fizyczną likwidację wg protokołów przygotowanych przez punkt rejestracji. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący rodzaj tablic rejestracyjnych: A. Tablice zwyczajne, które dzielą się ze względu na wielkość na: - tablice samochodowe jednorzędowe lub dwurzędowe - do oznaczania wszystkich rodzajów pojazdów, z wyjątkiem motocykli, ciągników rolniczych , motorowerów i pojazdów rodzaju samochodowy inny (kat.L6e i L7e); - tablice motocyklowe dwurzędowe - do oznaczania motocykli , ciągników rolniczych oraz pojazdów rodzaju samochodowy inny (kat.L6e i L7e); - tablice motorowerowe dwurzędowe - do oznaczania motorowerów; B. Tablice indywidualne - do oznaczania pojazdów samochodowych; C. Tablice zabytkowe - do oznaczania pojazdów zabytkowych; D. Tablice tymczasowe - do oznaczania pojazdów czasowo zarejestrowanych; E. Tablice tymczasowe badawcze- do oznaczania pojazdów czasowo zarejestrowanych w celu wykonania badań homologacyjnych F. Wtórniki wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych ; Wskazana ilość tablic ma charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji tj. do zmniejszenia ilościowego zakresu przedmiotu zamówienia maksimum do 80% wielkości wskazanej wyżej. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zmniejszenia potrzeb Zamawiajacego.W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, proporcjonalnie zmniejszeniu ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu niezrealizowanej części zamówienia. Tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów / Dz. U. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm./ oraz zgodnie z załącznikiem nr 8 do rozporządzenia, w którym to zawarto opis oraz normy i wymogi dla tablic rejestracyjnych i umieszczanych na nich znakach i symbolach.Wykonawca musi dostarczyć tablice w trwałych opakowaniach zawierających po 50 szt. tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych. Zamówienie należy wykonywać sukcesywnie przez okres trwania umowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego określonych w zamówieniach jednostkowych, przesłanych Wykonawcy pocztą elektroniczną, faksem lub zgłoszonych telefonicznie albo pisemnie. Termin realizacji dostaw tablic rejestracyjnych do Zamawiajacego wynosi 5 dni kalendarzowych, licząc od dnia przyjęcia zamówienia jednostkowego zgłoszonego przez Zamawiającego. Termin realizacji dostawy tablic w trybie awaryjnym wynosi 48 godzin od momentu potwierdzenia przyjęcia od Zamawiającego zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt i własnym transportem do odbioru przynajmniej raz na dwa tygodnie (14 dni kalendarzowych) z siedziby Zamawiającego wycofanych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania i dokona nieodpłatnie ich utylizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami; Termin odbioru tablic do kasacji: do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice, licząc od daty wydania tablic właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu. .
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EUROTAB Sp. z o.o., Skarbimierzyce 16, 72-002 Dołuje, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 362000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 281055,00
Oferta z najniższą ceną: 281055,00 / Oferta z najwyższą ceną: 307500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie
- Zakup, dostawa, wymiana oraz odczyt wodomierzy w lokalach mieszkalnych i użytkowych w zasobach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
- Usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Mikołowie
- Zaprojektowanie i budowa placu zabaw na terenie Kompleksu Sportowo - Rekreacyjnego ul. Żwirki i Wigury 45 w Mikołowie (projekt i budowa)
- Opr. proj. ,,Przebudowa części pomieszczeń OSP na potrzeby oddziału przedszkolnego wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów sanitarnych i p.poż. w Mikołowie - Paniowach przy ul. Mokierskiej 1"
więcej: przetargi w Mikołowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.