Ogłoszenie z dnia 2005-09-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielonka: zaprojektowanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach: Nr 39 ABC i 184 ABC
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, do kontaktów: Mieczysław Sienkiewicz, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, fax 022 7614446, e-mail: witu@witu.mil.pl, www.witu.mil.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach: Nr 39 ABC i 184 ABC. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Nr39, Nr39A, Nr39B, Nr39C i Nr184A, Nr184B, Nr184C.Przedmiot zamówienia dzieli się na 2 części; Część I: Zaprojektowanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Nr 39, 39A, 39B, i 39C. Część II: zaprojektowanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Nr 184A, 184B i 184C Budynek 39 jednokondygnacyjny , laboratoryjno-warsztatowy, bud. 39A o 3 kondygnacjach, socjalno-biurowy, bud.39B o 2 kondygnacjach, częściowo jednokondygnacyjna hala produkcyjna, bud.39C jednokondygnacyjna hala produkcyjna.Ściany prefabrykowane lub murowane. Wymiana stolarki dotyczy całego budynku. Budynek 184A o 3 kondygnacjach, łącznik jednokondygnacyjny, bud. 184B jednokondygnacyjny warsztat, bud. 184C jednokondygnacyjny warsztat. Ściany prefabrykowane lub murowane z gazobetonu. Wymiana stolarki dotyczy najniższej kondygnacji, ktora powinna odpowiadać wymienionej już stolarce okiennej na wyższych kondygnacjach. Plany sytuacyjne budynków, rzuty typowych kondygnacji oraz przekroje stanowią załączniki do SIWZ. Stolarka powinna odpowiadać PN, certyfikatom i aprobatom technicznym. Powinna być wykonana z kompozytu poliestrowo-szklanego (fiberglass), dopuszcza się stolarke z twardego PCV o podwyzszonej udarności w kolorze białym. Profil okienny wielokomorowy o niskim współczynniku przenikania ciepła.Profil odporny na działanie kwasow, zasad, benzyn, alkoholi, nie powinien ulegac korozji i tracic koloru. Odporny na niskie temperatury.Szyby winny być zespolone typu termoflat k< lub równe 1,1 okucia i klamki wysokiej jakości, przyjazne dla użytkownika z systemem rozwieralnym i uchylnym. Wymiana stolarki winna obejmować demontaż starej stolarki wraz z utylizacją.Wymianę stolarki należy prowadzić sukcesywnie tak, aby zdemontowane okna zastąpić nowymi.Podczas wymiany nie mogą ulec uszkodzeniu podokienniki zewnętrzne nie podlegające wymianie. Na całość zamówienia lub jego części, wymagane jest opracowanie dokumentacji projektowej. Zamawiający posiada audyty energetyczne oraz dokumentację projektową istniejących obiektów. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: WITU Zielonka. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.46.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy badawczych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.46.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy badawczych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia określona w audytach energetycznych jest powyżej 60 000 Euro za całość.Przy czym: Część I powyżej - 60 000 Euro, Część II - poniżej 60 000 Euro. Podany termin zakończenia realizacji jest terminem pożądanym a nie wymaganym. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.12.2005;
III.1) Wymagane wadium: Całość 10000PLN. Część I 6400 . Część II 3600 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności,-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i ekonomiczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,-nie podlegają wykluczeniu o udzielenie zamówienia,-zatrudnieni pracownicy przy realizacji zamowienia będa musieli posiadać poświadczenie bezpieczeństwa na poziomie co najmniej zastrzeżone. Pozostale warunki określono w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 85% czas realizacji zamówienia - 15% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.10.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.10.2005, godzina 11:00, sala Konferencyna w siedzibie Zamawiajacego.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.08.2005.
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Samochód osobowy do przewozu 7 osób
- Serwomechanizm bezszczotkowy ze sterownikiem, zintegrowany ze śrubą kulową
- Modernizacja parteru skrzydła od ulicy Szkolnej, Szkoły Podstawowej nr 1 w Zielonce, znajdującej się przy ulicy Staszica 56
- Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Miasta Zielonka
- Remonty cząstkowe chodników na terenie miasta Zielonka
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla wybranych budynków na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę dróg od drogi wojewódzkiej nr 254 do stacji uzdatniania wody w Kobylarni, gmina Nowa Wieś Wielka
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy badawczych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.