Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-15
Lubliniec: Kompleksowa usługa przygotowania i wykonania materiałów drukowanych dla Powiatu Lublinieckiego.
Numer ogłoszenia: 451952 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510514, faks 034 3510511.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa przygotowania i wykonania materiałów drukowanych dla Powiatu Lublinieckiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia kompleksowa usługa przygotowania i wykonania materiałów drukowanych dla powiatu lublinieckiego, w tym m.in. 1) gazety powiatowej Ziemia Lubliniecka; 2) magazynu społeczno-kulturalnego Ziemia Lubliniecka; 3) informatora dla gimnazjalistów; 4) kartek okolicznościowych; 5) plakatów; 6) ulotek promocyjnych w teczce; 7) kalendarzy; 8) kieszonkowych notesów promocyjnych 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: ZADANIE I: Wykonanie projektu graficznego i składu komputerowego oraz druk i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Lublińcu 100 egzemplarzy, a do siedziby drukarni Polskapresse Sp. z o.o. przy ul. Daczyńskiego 25a w Sosnowcu - Milowicach pozostałej ilości egzemplarzy gazety powiatowej Ziemia Lubliniecka. Format: 240 mm x 330 mm Objętość: 8 stron Papier: kreda 115 gm2 Druk: obustronny Kolor: pełny kolor 4+4 Łączenie: bez szycia Nakład: całkowity - 90 000 egzemplarzy (10 000 egzemplarzy w jednej edycji) Ilość edycji: 9 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia objętości gazety powiatowej Ziemia Lubliniecka do 12 stron, przy czym cena jednej edycji wydania takiej gazety zwiększy się nie więcej niż o 50%. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości edycji przy zachowaniu stałej ceny jednej edycji. ZADANIE II: Wykonanie projektu graficznego i składu komputerowego oraz druk i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Lublińcu magazynu społeczno-kulturalnego Ziemia Lubliniecka. Format: A4 Objętość: 24 strony Papier: - okładka: kreda 115 gm2 - środek: offset, 80 gm2 Druk: obustronny Kolor: - okładka: pełny kolor 4+4 - środek: monochromatyczny Łączenie: dwie metalowe zszywki wzdłuż dłuższego boku Nakład: całkowity - 9 000 egzemplarzy (3 000 egzemplarzy w jednej edycji) Ilość edycji: 3 ZADANIE III: Wykonanie projektu graficznego i składu komputerowego oraz druk i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Lublińcu informatora dla gimnazjalistów. Format: 160 mm x 240 mm Objętość: 24 strony Papier: kreda 115 gm2 Druk: obustronny Kolor: pełny kolor 4+4 Łączenie: dwie metalowe zszywki wzdłuż dłuższego boku Nakład: 900 egzemplarzy ZADANIE IV: Wykonanie projektu graficznego oraz druk i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Lublińcu kartek okolicznościowych. Format: 420 mm x 99 mm składany do wym. 210 mm x 99 mm Papier: kreda foliowana matowa, min. 200 g/m2 Druk: obustronny Kolor: pełny kolor 4+4 Nakład: 2 x 1 000 + 1 x 600 Ilość edycji: 3 (2 x 1 000 + 1 x 600) ZADANIE V: Wykonanie projektu graficznego oraz druk i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Lublińcu plakatów. Format: B3 Papier: kreda matowa min. 125 g/m2 Druk: jednostronny Kolor: pełny kolor 4+4 Nakład: 100 Ilość edycji: 3 ZADANIE VI: Wykonanie projektu graficznego oraz druk i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Lublińcu ulotek promocyjnych w teczce. a) ulotki: Format: 210 mm x 100 mm Papier: kreda matowa min. 150 g/m2 Druk: dwustronny Kolor: pełny kolor 4+4 Nakład: 7 200 szt. (6 różnych wersji ulotek x 1000 szt. + 6 różnych wersji ulotek x 100 szt. + 6 różnych wersji ulotek x 100 szt.) b) teczka: Format: 214 mm x 105 mm Papier: kreda foliowana matowa, min. 200 g/m2 Druk: jednostronny Kolor: pełny kolor 4+4 Nakład: 2 000 szt. ZADANIE VII: Wykonanie projektu graficznego oraz druk i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Lublińcu trzech wersji kalendarzy na 2014 rok: a) kalendarz jednoarkuszowy: Format: B3 Papier: kreda foliowana matowa min. 150 g/m2, Druk: jednostronny Kolor: pełny kolor 4+4 Nakład: 400 b) kalendarz trójdzielny: Format: - całkowity: 310 mm x 850 mm - kalendarium: 310 mm x 150 mm (jeden miesiąc) Papier: - główka: tektura introligatorska 920 g + okleina 230 g folia matowa - plecki: tektura 300 g - kalendarium: offset min. 80 g/m2 Druk: jednostronny Kolor: - główka i plecki: pełny kolor 4+4 - kalendarium: druk dwukolorowy Nakład: 200 c) kalendarz biurkowy - terminarz stojący spiralowy zawierający kalendarium w układzie tygodniowym Format: 300 mm x 120 mm Papier: - podstawa kalendarza/plecki: tektura 300 g + okleina 230 g folia matowa - pierwsza strona/okładka: kreda foliowana matowa min. 170 g/m2 - kalendarium: offset min. 80 g/m2 Druk: jednostronny Kolor: - podstawa kalendarza/plecki: pełny kolor 4+4 - pierwsza strona/okładka: pełny kolor 4+4 - kalendarium: druk dwukolorowy Nakład: 100 ZADANIE VIII: Wykonanie projektu graficznego oraz druk i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Lublińcu składanych kieszonkowych notesów promocyjnych Format: - całkowity (okładki): 310 mm x 90 mm; okładka dzielona na trzy równe części, tak aby po złożeniu powstał prostokąt o wym. ok. 100 mm x 90 mm (2 grzbiety po 5 mm), - notesu: ok. 95 mm x 80 mm; notes wklejony w środkową część okładki (min. 50 str.) Papier: - okładka: kreda foliowana min. 200 gm2 - notes: offset min. 80 g/m2 Druk: jednostronny Kolor: - okładka: pełny kolor 4+4 - notes: monochromatyczny, kratkowany, na dole dane teleadresowe Nakład: 1000 3.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części prac podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia przewidzianego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego (wykonaniu dodruków ww. zadań).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu musi wpłacić wadium w wysokości: 1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść skutecznie do dnia 26 listopada 2012r. do godz. 09.30.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej 1 usługę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w zakresie usług polegających na opracowaniu projektu graficznego i przygotowaniu do druku broszur/wydawnictw promocyjnych, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 złotych, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy w formie aneksu podpisanego przez obie strony w przypadku: 1.urzędowej zmiany stawki podatku VAT - aneks regulować będzie wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy; 2.zmiany ilości edycji gazety powiatowej Ziemia Lubliniecka - aneks regulować będzie ilość edycji oraz wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy przy założeniu, że cena jednej edycji pozostanie bez zmian; 3.zwiększenia objętości gazety powiatowej Ziemia Lubliniecka do 12 stron - aneks regulować będzie wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy przy założeniu, że cena jednej edycji takiej gazety zwiększy się nie więcej niż o 50 %.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lublińcu
ul. Paderewskiego 7
42 - 700 Lubliniec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublińcu ul. Paderewskiego 7 42 - 700 Lubliniec pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 25.12.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi drukowania materiałów promocyjnych i informacyjnych na rzecz Muzeum Sztuki Nowoczesnej".
- Dzierżawa i serwis urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych, z podziałem na części
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.