eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Rozbudowa pętli autobusowej przy ul. Kopieczki w Krotoszynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-05

Krotoszyn: Rozbudowa pętli autobusowej przy ul. Kopieczki w Krotoszynie.
Numer ogłoszenia: 45176 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Krotoszyn, ul. Hugona Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7227454, fax 062 7228251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa pętli autobusowej przy ul. Kopieczki w Krotoszynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi rozbudowa pętli autobusowej poprzez budowę nawierzchni jezdni z kostki polbruk, chodnika oraz dróg przyległych przy ul. Kopieczki w Krotoszynie. Zakres robót: - roboty ziemne pod konstrukcje jezdni o łącznej powierzchni 775 m2 - wykonanie drogi utwardzonej z kamienia łamanego stabilizowanego mechanicznie - 390m2 - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej bezfazowej gr. 8 cm barwy szarej typ kość - 385 m2 - wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm barwy czerwonej - typ holland lub kość - 53 m2 - wykonanie wpustu deszczowego i studni rewizyjnej systemowej typ Vawin.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2/. posiadają uprawnienie do występowania w obrocie prawnym; 3/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a/. zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : min. 1 zadania dotyczącego budowy nawierzchni z kostki brukowej i min. 1 zadania dotyczącego wykonania dróg utwardzonych z kruszywa łamanego o wartości nie mniejszej niż 130.000,00 zł w kwotach netto /każde zadanie/. b/. zapewnienie nadzoru nad prowadzonymi robotami kierownika budowy (inżynier lub technik drogowy), posiadającego uprawnienia budowlane branży drogowej i wpisanego na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa, oraz dysponowanie następującymi osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia tj.: 1 majster (technik budowlany), 1 operator walca, 1 operator koparki, 1 operator równiarki, 6 pracowników niewykwalifikowanych. c/. posiadanie lub dysponowanie sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, szczegółowo określonym w siwz tj. walec statyczny samojezdny 10t, stopa wibracyjna, równiarka samojezdna 100 km, płyta wibracyjna ciężka, samochody samowyładowcze 10-15t, płyta wibracyjna lekka, piła spalinowa do cięcia kostek, ładowarka kołowa 1,25 m3, koparka kołowa 0,15 m3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2/. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3/. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie odpowiednich uprawnień kierownika budowy branży drogowej oraz zaświadczeniem o jego przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa. 4/. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia. 5/. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. - W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.krotoszyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krotoszynie, Zespól Zamówień Publicznych, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, pok.nr 63. Cena za siwz: 18 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Krotoszynie, Zespól Zamówień Publicznych, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, pok.nr 63..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.