Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-31
Kraków: Zawarcie umowy ramowej na remonty kwater internatowych i lokali mieszkalnych zlokalizowanych w zasobie OReg WAM Kraków
Numer ogłoszenia: 45127 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4552140, 4552149, 4557402, faks 12 4554323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zawarcie umowy ramowej na remonty kwater internatowych i lokali mieszkalnych zlokalizowanych w zasobie OReg WAM Kraków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE - roboty budowlane polegające na wykonywaniu remontów kwater internatowych i lokali mieszkalnych. Zamówienie obejmuje roboty w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej (w tym instalacje wod. - kan., co. i gazowe) oraz elektroinstalacyjnej, o łącznej wartości nie przekraczającej 800 0000,00 zł brutto. OPCJA - roboty budowlane polegające na wykonywaniu remontów kwater internatowych i lokali mieszkalnych. Zamówienie obejmuje roboty w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej (w tym instalacje wod. - kan., co. i gazowe) oraz elektroinstalacyjnej, o łącznej wartości nie przekraczającej 400 000,00 zł brutto..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych) - bez względu na ilość części, na które Wykonawca składa ofertę. Wykonawca musi wykazać, że wykonał roboty we wszystkich branżach tj: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna się robotę budowlaną polegającą na remoncie, modernizacji lub przebudowie budynków lub lokali. Każda wskazana robota musi obejmować co najmniej dwie branże: ogólnobudowlaną i sanitarną lub ogólnobudowlaną i elektryczną. Zamawiający wymaga, aby roboty w branży sanitarnej oraz elektrycznej, Wykonawca wskazał w co najmniej jednej z wykonanych robót budowlanych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie realizowanych robót, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez względu na ilość części, na które Wykonawca składa ofertę; Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 z późn. zmianami)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Udzielona gwarancja - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy ramowej: Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu realizacji umowy ramowej, jeżeli do dnia zakończenia obowiązywania umowy ramowej (31.08.2016 r.), limity określone w umowie ramowej nie zostaną wyczerpane w całości. 2Zamawiający przewiduje możliwość przesuwania dostępnych środków finansowych pomiędzy poszczególnymi zadaniami, na które zostały przeznaczone limity określone w umowie ramowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pobrać ze strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2015 godzina 13:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: 31-155 Kraków, ul. Montelupich 3, pokój nr 15 kancelaria na parterze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kraków, Tarnów, Bochnia, Kłaj, Niepołomice, Krynica, Zakopane, Olkusz, Węgrzce, Ratajów, Wola Batorska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont kwater internatowych i lokali mieszkalnych zlokalizowanych na terenie województwa małopolskiego i śląskiego w miejscowościach: Kraków, Tarnów, Bochnia, Kłaj, Niepołomice, Krynica, Zakopane, Olkusz, Węgrzce, Ratajów, Wola Batorska, o łącznej wartości nie przekraczającej: Zamówienie podstawowe - 200 000,00 zł brutto; Opcja - 100 000,00 zl brutto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Udzielona gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Częstochowa, Lubliniec, Mierzęcice, Tarnowskie Góry, Zawiercie, Katowice, Bytom, Chorzów, Zabrze, Siemianowice Śląskie, Piotrków Trybunalski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont kwater internatowych i lokali mieszkalnych zlokalizowanych na terenie województwa śląskiego i łódzkiego w miejscowościach: Częstochowa, Lubliniec, Mierzęcice, Tarnowskie Góry, Zawiercie, Katowice, Bytom, Chorzów, Zabrze, Siemianowice Śląskie, Piotrków Trybunalski, o łącznej wartości nie przekraczającej: Zamówienie podstawowe - 250 000,00 zł brutto; Opcja - 125 000,00 zł brutto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Udzielona gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Gliwice, Pszczyna, Tychy, Oświęcim, Bielsko Biała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont kwater internatowych i lokali mieszkalnych zlokalizowanych na terenie województwa śląskiego w miejscowościach: Gliwice, Pszczyna, Tychy, Oświęcim, Bielsko Biała, o łącznej wartości nie przekraczajacej: Zamówienie podstawowe - 100 000,00 zł brutto; Opcja - 50 000,00 zł brutto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Udzielona gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kielce, Sandomierz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont kwater internatowych i lokali mieszkalnych zlokalizowanych na terenie województwa świętokrzyskiego w miejscowościach: Kielce, Sandomierz, o łącznej wartości nie przekraczającej: Zamówienie podstawowe - 100 000,00 zł brutto; Opcja - 50 000,00 zł brutto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Udzielona gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nowy Glinnik, Tomaszów Mazowiecki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont kwater internatowych i lokali mieszkalnych zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego w miejscowościach: Nowy Glinnik, Tomaszów Mazowiecki, o łącznej wartości nie przekraczającej: Zamówienie podstawowe - 150 000,00 zł brutto; Opcja - 75 000,00 zł brutto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Udzielona gwarancja - 5
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium Polski samochodami o ładowności do 24 ton dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - ICIMB
- Opracowanie dokumentacji projektowej przywrócenia funkcjonalności wiaduktu drogowego w ciągu ulic Opolska-Lublańska nad al. 29 Listopada w Krakowie.
- Wymiana instalacji gazowej zasilającej lampy gazowe oraz remont konserwatorski lamp gazowych w budynku Sukiennic Rynek Główny 3 w Krakowie.
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie budowy zewnętrznego szybu windy osobowej w budynkach przy ul. Borkowskiej 27 i ul. Borkowskiej 29 w Krakowie.
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (6 części) - edycja 7/24
- PRZEBUDOWA STACJI SPRĘŻAREK POWIETRZA MEDYCZNEGO ORAZ STACJI POMP PRÓŻNIOWYCH W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku gminnego po byłym Ośrodku Zdrowia w Kozłowie na potrzeby działalności rehabilitacyjnej PZOZ wraz z wyposażeniem"
- Modernizacja infrastruktury społecznej w gminie Pawłów
- Remont elewacji, wraz z wykonaniem pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku II Liceum Ogólnokształcącym im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie - ETAP I
- Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w gminie Kock
- Rozbudowa stacji uzdatniania wody (SUW) zlokalizowanej na działce nr 75/6 obręb Chrośna, gmina Solec Kujawski
- Zmiana aranżacji pomieszczeń szatni z zapleczem higieniczno-sanitarnym szatni nr 1 i 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.