eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywna dostawaPAKIET NR 1 - DROBNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO PAKIET NR 2 - PROSZKU DO SZOROWANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Wrocław: Sukcesywna dostawa: PAKIET NR 1 - DROBNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO PAKIET NR 2 - PROSZKU DO SZOROWANIA
Numer ogłoszenia: 451154 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.dco.com.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa: PAKIET NR 1 - DROBNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO PAKIET NR 2 - PROSZKU DO SZOROWANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa: PAKIET NR 1 - DROBNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO PAKIET NR 2 - PROSZKU DO SZOROWANIA.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.72.00.00-5, 24.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości łącznie 1.100 zł ( jeden tysiąc sto zł), a dla poszczególnych zadań zgodnie z tabelą podaną poniżej: Nr zadania Wysokość wadium 1 1.000 zł 2 100 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia z art. 22 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia z art. 22 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia z art. 22 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia z art. 22 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie zdolności finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum: Pakiet Nr 1 - 26.000,00 zł, Pakiet Nr 2 - 2.800,00 zł. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, kwotę ubezpieczenia należy zsumować.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Odpowiednie katalogi (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów), foldery lub materiały źródłowe w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany asortyment tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy. W przypadku sporządzenia ww. dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć dokument (y) wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. 2. Oświadczenie potwierdzające, że oferowany sprzęt kuchenny posiada atesty i certyfikaty dopuszczające do kontaktu z żywnością . 3. Dla pakietu 2 - karta charakterystyki (patrz pkt.3.2.2 z SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku braku możliwości dostawy produktu objętego niniejszą umową z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zastąpienie jego innym produktem o innej nazwie handlowej i od innego producenta, z zastrzeżeniem, że musi on spełniać warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ i z zachowaniem ceny zawartej w ofercie wykonawcy. 2. Zmiana opisana w ust 1 niniejszego paragrafu może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego po uprzedniej pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej okoliczności i przyczyny konieczności wprowadzenia zamiany i czasu jej trwania oraz po dostarczeniu wszelkich dokumentów wymaganych w SIWZ oraz próbki ( o ile było wymagane w SIWZ). 3. Za obopólną zgodą stron, w przypadku nie wyczerpania wartości i asortymentu umowy przed jej wygaśnięciem może być ona przedłużona do momentu wykorzystania całej wartości i asortymentu poprzez wprowadzeniu aneksu do umowy. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem zapisu § 4 ust. 4 niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskim Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Deska do krojenia z tworzywa sztucznego, o rozm. 45x35 cm, +/-5cm koloru białego lub brązowego szt. 5 2. Dzbanek z pokrywką ze stali nierdzewnej o poj. 2 l szt. 5 3. Dzbanek z pokrywką plastikowy ok. 2 l z podziałką koloru białego lub bezbarwnego szt 15 4. Folia aluminiowa w rolce, długość 20 m do celów spożywczych szt. 600 5. Garnek z pokrywką ze stali nierdzewnej o poj. 2,5-3 l szt. 5 6. Garnek z pokrywką ze stali nierdzewnej o poj. 4,5-5 l szt. 5 7. Gąbka do mycia naczyń z jednej strony ostra o rozmiarach 9 cm x 7 cm, +/- 1cm, opak. 5 szt. opak 800 8. Golarka plastykowa j. użytku z dwoma nożykami, typu Polsilver 2 lub równoważne szt. 6500 9. Kosz do magla prostokątny o rozm. ok. Szer. 35cm x gł. 25cm x wys. 50cm z tworzywa sztucznego, koloru dowolnego, bez pokrywy, ażurowy, z dwoma uchwytami, szt. 5 10. Kosz do magla prostokątny rozm. ok. Szer. 55cm, x gł. 30cm, x wys. 25cm z tworzywa sztucznego, kolor dowolnego, bez pokrywy, ażurowy, z dwoma uchwytami, szt. 10 11. Kosz prostokątny na śmieci z pedałem oraz wkładem z tworzywa sztucznego, koloru białego, poj. 14-16 l, szt 40 12. Kosz prostokątny na śmieci z pedałem oraz wkładem z tworzywa sztucznego, koloru białego, poj. 25-30 l, szt. 30 13. Kosz okrągły lub prostokątny na śmieci z pokrywą uchylną z tworzywa sztucznego, koloru białego, poj. 8-10 l, szt. 10 14. Kosz okrągły lub prostokątny na śmieci z pokrywą uchylną z tworzywa sztucznego, koloru białego, poj. 13-15 l, szt. 10 15. Kosz okrągły lub prostokątny na śmieci z pokrywą uchylną z tworzywa sztucznego, koloru białego, poj. 25-30 l szt. 15 16. Koszyk z tworzywa sztucznego koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 20x10x5 cm szt. 30 17. Koszyk z tworzywa sztucznego z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 25x16x8 cm szt. 30 18. Koszyk z tworzywa sztucznego z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 30x20x11 cm szt. 30 19. Koszyk z tworzywa sztucznego z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 36x25x15 cm szt. 40 20. Koszyk z tworzywa sztucznego z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 19x14x6,5 cm szt. 30 21. Koszyk z tworzywa sztucznego z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 25,5x19x6,5 cm szt. 30 22. Koszyk z tworzywa sztucznego z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 36x25x6,5 cm szt. 20 23. Koszyk z tworzywa sztucznego z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 40x30x6,5 cm szt. 20 24. Kubki bez ucha z porcelany szt. 50 25. Kubki z tworzywa sztucznego, j. użytku koloru dowolnego, o poj. 200 ml, do napojów gorących, opak. 100 szt. opak. 450 26. Lustra ścienne o wym. 40x60 cm szt. 30 27. Łyżeczki ze stali nierdzewnej szt. 54 28. Łyżka cedzakowa ze stali nierdzewnej o śr. 8-10 cm szt. 5 29. Łyżka czerpakowa do sosu o poj. 150-200ml ze stali nierdzewnej szt 5 30. Łyżka czerpakowa do zupy ze stali nierdzewnej, poj. 500 ml szt. 5 31. Łyżka stołowa ze stali nierdzewnej szt. 54 32. Mata łazienkowa z tworzywa sztucznego, koloru białego, antypoślizgowa o rozm. 80x50 cm +/- 5cm szt. 15 33. Miotła brzozowa szt. 500 34. Miotła sorgo z kijem szt 10 35. Miska z tworzywa sztucznego koloru dowolnego, śred. 40 cm z uchwytami, poj. ok. 15 l szt. 15 36. Nóż stołowy ząbkowany ze stali nierdzewnej szt. 54 37. Nóż kuchenny ze stali nierdzewnej o dł. 23-25 cm szt. 10 38. Obrus ceratowy koloru dowolnego, rozm. 140 cm x 100 cm szt. 15 39. Ociekacz na sztućce z tworzywa sztucznego, koloru białego, ażurowy, z przegrodami szt. 10 40. Ociekacz z suszarką na naczynia druciany, powlekany tworzywem sztucznym, do powieszenia na ścianie, koloru białego szt. 10 41. Pojemnik do przechowywania pieczywa z tworzywa sztucznego, uchylny, koloru białego lub brązowego, o rozm. 50-40cm x 27-30cm szt. 5 42. Pojemnik do żywności z pokrywą z tworzywa sztucznego, koloru białego, z szczelną pokrywą, poj. 1 l szt. 10 43. Pojemnik do żywności z pokrywą z tworzywa sztucznego, koloru białego, z szczelną pokrywą, poj. 2 l, wysoki, wymiary ok. 25cm x 12cm szt. 10 44. Pojemnik plastikowy 60-70 l z tworzywa sztucznego z dwoma uchwytami koloru zielonego i brązowego szt 4 45. Rękawice gospodarcze - ochronne, flokowane gumowane, bawełniana wyściółka - flock, antypoślizgowe, zastosowanie do prac porządkowych: w kuchni, mycia, prania, rozmiary od S do XL para 600 46. Suszarka na naczynia stojąca Suszarka do naczyń prostokątna o rozm. 30x40cm/+/- 5cm wykonana z tworzywa zawiera oddzielne przegródki na talerze, kubki i sztućce. Do kompletu tacka pod suszarkę. szt 10 47. Szczoteczka do rąk oprawa z tworzywa sztucznego, jednostronna włosie sztuczne, o rozm. ok. 8 cm x 4 cm szt 120 48. Szczotka do mycia butelek 0,5 l oprawa z tworzywa sztucznego, część robocza - włókno syntetyczne szt 10 49. Szczotka do szorowania podłóg + kij drewniany z gwintem oprawa z tworzywa sztucznego, jednostronna, z otworem do wkręcania kija, szerokość 30 cm, na froncie drapak o dł. ok. 10 cm, szer. 0.7 cm szt. 20 50. Szczotka do WC + stojak standardowa, tworzywo sztuczne, koloru białego kpl. 120 51. Szczotka typu Żelazko w oprawie z tworzywa sztucznego z włosiem sztucznym twardym o wym. 15 cm x 8 cm szt. 70 52. Szczotki do zamiatania, drewniana, + kij drewniany włosie mieszane, wym. min. 30 cm, kij wkręcany o dł. ok. 120 cm kpl. 50 53. Szczypce do mięsa, sałaty ze stali nierdzewnej szt 10 54. Ścierka do kurzu nie zostawia smug i kłaczków, wymiar nie mniejszy niż 36 cm x 36 cm, kolor niebieski, szt. 2500 55. Ścierka do podłogi łatwo przyjmująca brud, higroskopijna, z włókniny koloru pomarańczowego o wymiarach 70cm x 50cm o gramaturze nie mniejszej niż 70 gr na m2 szt 3000 56. Ścierka do szorowania - ostra dwustronnie pętelkowana o wymiarach 17 cm x 13 cm +/- 3 cm, szt 1100 57. Ścierka perforowana ircha perforowana wykonana z tworzywa sztucznego do mycia wszystkich powierzchni, dostosowana na sucho i mokro, idealnie wchłania wodę i brud, rozm. 40 cm x 40 cm +/- 5cm, opak. 10 szt, opak 400 58. Ścierka tetrowa z bawełny 100%, wymiar nie mniejszy niż 80cm x 80cm wykończona obrębem szt 1300 59. Talerz deserowy z porcelany szt. 150 60. Talerz głęboki z porcelany szt 200 61. Talerz płaski z porcelany szt. 100 62. Termometr do lodówek z tworzywa sztucznego szt. 15 63. Wiadro z pokrywą z tworzywa sztucznego, koloru dowolnego, okrągłe, poj. 10-12 l z miarką szt. 20 64. Widelce ze stali nierdzewnej szt. 102 65. Zmiotka + szufelka standardowa, tworzywo sztuczne, kolor dowolny kpl. 60 66. Żyletka do golenia j. użytku, opak. 5 szt, ze stali nierdzewnej o platynowanych krawędziach. szt. 900.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.72.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - PROSZEK DO SZOROWANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Proszek do szorowania z wybielaczem, czyści i usuwa zabrudzenia z urządzeń kuchennych oraz sanitarnych, drobnoziarnisty, pozostawia długotrwały zapach, czyści bez zarysowań poj. opak. 500 gr, szt 800.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.