eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-26

Lublin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 45071 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubelski, ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 52 86 600, faks 81 52 86 601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek (wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji) oraz papieru, materiałów papierniczych i biurowych (wymienionych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji) dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie przy ul. Spokojnej 9 oraz trzech filii zamiejscowych - w Bełżycach przy ul. Fabrycznej 2B, w Bychawie przy ul. Piłsudskiego 22 i w Niedrzwicy Dużej przy ul. Lubelskiej 32. Przedmiot zamówienia jest niezbędny do bieżącej działalności Zamawiającego oraz dla potrzeb: - projektu Szkoły dobrych umiejętności, - projektu Zintegrowane działania na rzecz poprawy jakości zarządzania w Starostwie i jednostkach samorządowych Powiatu Lubelskiego, jak również dla potrzeb zatwierdzonych projektów, które Powiat Lubelski realizował będzie w terminach późniejszych. Szczegółowy opis i zakres zamówienia (w zakresie części I i części II) został określony odpowiednio w załączniku Nr 1 i załączniku Nr 2 do specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.21.22 - Pióra wieczne 30.19.92.30 - Koperty 32.58.20.00 - Nośniki danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: materiały eksploatacyjne do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DALIMEX Sp. z o.o., ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66498,26

  • Oferta z najniższą ceną: 66498,26 / Oferta z najwyższą ceną: 71652,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: papier, materiały papiernicze i biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DALIMEX Sp. z o.o., ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76050,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56739,89

  • Oferta z najniższą ceną: 56739,89 / Oferta z najwyższą ceną: 67222,13

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Ustawowe pojęcie, powszechnie dostępny, należy rozumieć jako dotyczący wszystkich, masowy, seryjny, popularny. Pod pojęciem, ustalone standardy jakościowe, należy rozumieć dostawy dokładnie określone, znormalizowane, odpowiadające przeciętnym, standardowym a nie wymagającym indywidualnego podejścia normom. Zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych przez powszechną dostępność należy zrozumieć oferowanie dóbr o wymaganej charakterystyce przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych dóbr praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów. Istotną cechą produktów zamawianych w trybie zapytania o cenę powinna być typowość, gwarantująca zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju produktów, oferowanych przez różnych dostawców. W związku z powyższym należy przyjąć, że do kategorii dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych możemy zaliczyć dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek oraz papieru, materiałów papierniczych i biurowych. Zamawiający, jako jedyne kryterium wagi ofert przyjął cenę 100%. Z analizy rynku wynika obecność dużej grupy podmiotów zajmujących się dostawą tego typu produktów spełniających wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek oraz papieru, materiałów papierniczych i biurowych ma standardowy charakter, powszechnie dostępny, charakteryzujący się możliwością wyboru z katalogu i małym stopniem skomplikowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.