Ogłoszenie z dnia 2005-09-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: ochrona fizyczna w obiekcie i na posesji Inspektoratu ZUS w Ełku oraz Inspektoratu ZUS w Giżycku
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, do kontaktów: Joanna Ustaszewska, Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212457, fax 089 5350228, e-mail: ustaszewskaj@zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Karol Orłowski, Mickiewicza 2, 10-548 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212452, fax 089 5212457, e-mail: ustaszewskaj@zus.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Karol Orłowski, Mickiewicza 2, 10-548 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212452, fax 089 5212457, e-mail: ustaszewskaj@zus.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Karol Orłowski, Mickiewicza 2, 10-548 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212452, fax 089 5212457, e-mail: ustaszewskaj@zus.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona fizyczna w obiekcie i na posesji Inspektoratu ZUS w Ełku oraz Inspektoratu ZUS w Giżycku. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna (kod CPV: 74.61.00.00-8) w obiekcie i na posesji Inspektoratu ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73 oraz Inspektoratu ZUS w Giżycku przy ul. Królowej Jadwigi 2, która ma na celu: zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom, zapewnienie bezpieczeństwa interesantom, ochronę w/w posesji i wyposażenia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Inspektorat ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73 oraz Inspektoratu ZUS w Giżycku przy ul. Królowej Jadwigi 2. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31.12.2005; data zakończenia: 02.01.2007;
III.1) Wymagane wadium: 3000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia i na dowód spełniania tego warunku złożą: a) odpowiednie oświadczenie, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) koncesję MSWiA w zakresie ochrony osób i mienia 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także do wykonania zamówienia skierują minimum 8 etatów pracowników ochrony, w tym do ochrony I/ZUS w Ełku najmniej 4 etaty i do ochrony I/ZUS w Giżycku najmniej 4 etaty. Spełnieniem tego warunku będzie złożenie odpowiedniego oświadczenia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wyrażającej się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150 000 zł. Spełnieniem tego warunku jest dołączenie odpowiedniego dokumentu ubezpieczenia. 4. Do wykonania zamówienia skierują pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę i posiadających uprawnienia do wykonywania powierzonych im zadań - licencja pracownika ochrony 1 - go stopnia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia Spełnieniem tego warunku będzie złożenie odpowiedniego oświadczenia. 5. Do wykonania zamówienia skierują pracowników dysponujących środkami przymusu bezpośredniego zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. (Dz.U. z 1997 r., nr 114, poz. 740 ze zm.) art. 38 ust. 2 pkt. 1,2,3,5,6. Spełnieniem tego warunku będzie złożenie odpowiedniego oświadczenie. 6. Wykonawca musi zrealizować zamówienie samodzielnie - tzn. bez zatrudniania podwykonawców! 7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i na dowód tego złożą: a) odpowiednie oświadczenie, b) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, c) aktualne zaświadczenia z ZUS lub KRUSpołecznego i naczelnika US. Wpłacą wadium 3 000,00 zł.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.09.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 59 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.09.2005, godzina 12:30, Oferty należy składać ZUS Oddział w Olsztynie, ul. Mickiewicza 2. pok.203.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 25.08.2005.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Remont dachu budynku nr 2 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Świadczenie usług hotelowo-gastronomicznych na potrzeby organizacji "XVII Kongresu Polskiego Towarzystwa Nauk Weterynaryjnych" dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- "Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie."
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i kotłowni gazowej oraz montaż instalacji solarnych w budynku socjalno - mieszkalnym w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.