eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Podwyższenie balustrad balkonowych na budynku przy ul. 1-go maja 79 w Lubartowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-01

Lubartów: Podwyższenie balustrad balkonowych na budynku przy ul. 1-go maja 79 w Lubartowie.
Numer ogłoszenia: 44966 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 525264 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie, ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 463 90 01, faks 081 855 30 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podwyższenie balustrad balkonowych na budynku przy ul. 1-go maja 79 w Lubartowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest podwyższenie balustrad balkonowych na budynku przy ul. 1-go Maja 79 w Lubartowie. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45262900-0 Roboty balkonowe 45262690-4 Remont starych budynków 2. Zakres przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest podwyższenie balustrad balkonowych na budynku przy ul. 1-go Maja 79 w Lubartowie. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. 3. Zakres robót remontowo-budowlanych do wykonania na budynku przy ul. 1-go Maja 79 w Lubartowie: Podwyższenie 50 szt. Balustrad (10 pionów po 5 szt. balkonów) do wysokość 110 cm poprzez dospawanie na wspornikach nowych pochwytów (pełen profil zamknięty) zgodnie z załączonym rysunkiem zał. 10. Następnie część podwyższoną balustrady należy oczyścić, pomalować farbą podkładową i farbą olejną do metalu wg kolorystyki istniejącej. Istniejące balustrad mają wymiary: dł. 240cm, bok 80cm i wys. 80cm. W balustradach zamontowane są 2 szt. ekranów osłonowych z blachy płaskiej o wymiarach 65x65cm, którą należy pomalować obustronnie. Blachę należy oczyścić z rdzy, odtłuścić i na suchą powierzchnię bez śladów korozji położyć farbę gruntującą np. Farbę poliwinylową chemoodporną do gruntowania RADOWIL GR firmy Rafil. Następnie po zagruntowaniu należy pomalować ekrany np. farbą winylową RADACH firmy Rafil lub farbą o parametrach nie gorszych niż w/w farba. Istniejące balustrady należy pomalować jednokrotnie farbą olejną po wcześniejszym przygotowaniu podłoża. Podwyższenie balustrad powinno odpowiadać Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. u. 2002r., nr 75, poz. 690) Dział VII, § 298. 4. Wycenę robót należy opracować w oparciu o dostarczone dokumenty i wizję lokalną. W cenie należy uwzględnić robociznę, materiały i sprzęt. 5. Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia, o udokumentowanym pochodzeniu, Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów podlegających wbudowaniu: 5.1 Odpowiedni certyfikat wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. 5.2 Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności zgodnie z aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w punkcie 5.1 i które spełniają wymogi Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów i technologii w stosunku do zaprojektowanych winny one zachować te same lub lepsze standardy techniczne, technologiczne i jakościowe. 6. Szczegółowe zakresy robót do wykonania na znajduje się w przedmiarze robót, oraz SIWZ w pkt. III opisu przedmiotu zamówienia i ogólnych warunkach umowy. Przedmiar robót, stanowi załącznik nr 9, do SWIZ i zamieszczony jest na stronie internetowej www.smlubartow.pl 7. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty, Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mu obiekty w celu przeprowadzenia wizji lokalnej. 8. Wykonawca zutylizuje wszystkie zużyte materiały w szczególności również materiały pochodzące z ewentualnego demontażu, jeżeli taki demontaż będzie niezbędny do realizacji przedmiotu umowy. Wszystkie prace remontowe i ogólnobudowlane (towarzyszące i dodatkowe) należy wykonać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej w oparciu o warunki techniczne wykonawstwa poszczególnych robót budowlanych i zlecenia systemodawców oraz producentów materiałów budowlanych. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i technologii w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcje jakiej mają służyć, - nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.26.29.00-0, 45.26.26.90-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TUZ sp. z o.o., ul. Inżynierska 2A, 20-484 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23148,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23019,16

  • Oferta z najniższą ceną: 23019,16 / Oferta z najwyższą ceną: 88560,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.