eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staroźreby › remont ulicy Szkolnej - placu Bojowników Sienkiewicza w Staroźrebach



Ogłoszenie z dnia 2006-08-31

POZYCJA 44900

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Staroźreby: remont ulicy Szkolnej - placu Bojowników Sienkiewicza w Staroźrebach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Staroźreby, do kontaktów: Edward Macek, Dorota Reszczyńska, 09-440 Staroźreby, woj. mazowieckie, tel. 024 2617065, fax 024 2617002, e-mail: ug_star@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.starozreby.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont ulicy Szkolnej - placu Bojowników Sienkiewicza w Staroźrebach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: STAROŹTRBY ul. Szkolna, Plac Bojowników i ul. Sienkiewicza. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: "Remont ulic Szkolnej, Placu Bojowników i Sienkiewicza w Staroźrebach" w tym: - roboty przygotowawcze - roboty ziemne - roboty rozbiórkowe - krawężniki i obrzeża - chodniki - trawniki Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje: -/ dokumentacja projektowa -/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -/ kosztorys ofertowy robót drogowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie oryginałów muszą być parafowane . Dokumenty złożone w formie kserokopii musza być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych: 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, w szczególności wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 380 000,0 zł, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Osoba pełniąca funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 50 % wartości zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 7. Udzielą 3 letniej gwarancji na wykonane prace 8. Zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy 9. Przedłożą harmonogram robót 10. Przedłożą kosztorysy ofertowe, wykonane na podstawie dostarczonych kosztorysów nakładczych zgodnie z obowiązującymi przepisami 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Ul. Szkolna odnowa zniszczonej nawierzchni na długości 0,275 km. Wymiana płyt chodnikowych betonowych 50x50x7 na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm szarej, na wjazd do posesji grubości 8 cm na podbudowie z chudego betonu B-10 grubości 12 - 15 cm. Przy szkole w km 0,160 strona lewa planowane jest utwardzenie zatoki postojowej dl samochodów osobowych nawierzchnią z polbruku grubości 8 cm na podbudowie z chudego betonu j.w. o powierzchni 164 m2.Remont chodnika przy ul. Sienkiewicza od ul. Szkolnej do ul. Wieczorka strona prawa długości162 mb i strona lewa od Placu Bojowników do ul. Wieczorka długości 58 m, razem 770mb - wymiana płyt chodnikowych betonowych na kostkę z polbruku jak na ul. Szkolnej. Remont zniszczonego chodnika z betonu cementowego wokół cokołu Bojowników długości 310 mb 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 35data zakończenia: 30.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, w szczególności wykonali w okresie ostatnich pięciu lat roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 380 000,0 zł, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. - Dysponują osobami zdolnymi o wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - drogownictwo (kierownik budowy) Osoba pełniąca funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 50 % wartości zamówienia. - Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż 50 % wartości zamówienia. - Udzielą 3 letniej gwarancji na wykonane prace. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - Zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy. - Przedłożą kosztorysy ofertowe, wykonane na podstawie dostarczonych kosztorysów nakładczych zgodnie z obowiązującymi przepisami Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy, żąda załączeni do oferty następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnego Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 2.Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Załączenia do oferty informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Załączenie do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie niższą niż 50 % wartości zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starozreby.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie Urzędu gminy w Staroźrebach lub przelewem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.09.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy w Staroźrebach -sala obrad pokój nr 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.