eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół i placówek oświatowych w 2013 r. z terenu Gminy Siewierz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-14

Siewierz: Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół i placówek oświatowych w 2013 r. z terenu Gminy Siewierz
Numer ogłoszenia: 448626 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219617 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół i placówek oświatowych w 2013 r. z terenu Gminy Siewierz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług dowozu dzieci do szkół i placówek oświatowych w 2013 r. z terenu Gminy Siewierz. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z art.83 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych na następujące części zamówienia: Część I. Świadczenie usług dowozu dzieci do Zespołu Szkół w Brudzowicach, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Żelisławicach, Zespołu Szkół w Siewierzu oraz do Szkoły Podstawowej nr 2 w Siewierzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół w Brudzowicach, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Żelisławicach, Zespołu Szkół w Siewierzu oraz do Szkoły Podstawowej nr 2 w Siewierzu oraz odwiezienie dzieci po zajęciach z wymienionych placówek do miejsca zamieszkania. 2.Usługi transportu dzieci będą realizowane na dwóch trasach: a)Trasa nr 1 : Leśniaki - Siewierz (ok. 58 km), szacunkowa ilość przewożonych osób: 52 b)Trasa nr 2 : Dziewki- Siewierz (ok. 80 km) szacunkowa ilość przewożonych osób: 55 3.Szczegółowe trasy przejazdu, godziny odjazdu, adresy przystanków, zostały określone w załączniku nr 1 do projektu umowy. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany rozkładu jazdy w przypadku zmian w organizacji placówek oświatowych, a w szczególności wynikających ze zmian planu zajęć oraz zmiany wyznaczonych przystanków. Ilość dowożonych dzieci może ulec zmianie, w przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów -Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji. 5.Usługi transportu dzieci odbywać się będą w dni nauki szkolnej, a w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć wskazanym przez Zamawiającego. 6.Wykonawca zobowiązany jest dysponować środkami transportowymi przystosowanymi do przewozu osób. Wymagane środki transportu, jakimi będzie dysponował Wykonawca to dwa autokary o liczbie miejsc siedzących: a)nie mniej niż 52 - do obsługi trasy nr 1 oraz b)nie mniej niż 55 - do obsługi trasy nr 2 7.Stan techniczny pojazdów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsc siedzących oraz wygody i należytej obsługi, a w szczególności czystości, estetyki wewnątrz i na zewnątrz pojazdów. 8.W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie t.j. najpóźniej w ciągu godziny do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie i ilości miejsc. 9.Opiekuna na obu wskazanych trasach zapewnia Zamawiający 10.Wykonawca jest zobowiązany przez okres realizacji zamówienia do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości kierowcy oraz stanu technicznego pojazdów Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. 12.Rozliczenie zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z rzeczywistą ilością przejechanych kilometrów. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z poszczególnych tras. Część II. Świadczenie usług dowozu dzieci na zajęcia sportowe. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Dowóz dzieci ze Szkoły Podstawowej Nr 2 w Siewierzu ( Sulikowie) na zajęcia wychowania fizycznego na hali sportowej w Zespole Szkół w Siewierzu. Dowóz odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, szacunkowa długość trasy obejmująca dowóz i powrót dzieci wynosi około 6 km. Przewidywana ilość przewożonych osób nie mniej niż 32. 2.Dowóz uczniów na zawody sportowe w zależności od potrzeb. Przewidywana szacunkowa ilość kilometrów wynosi 1 980 km. Zawody odbywać się będą na terenie Gminy Siewierz jak i przewidywane są wyjazdy na zawody sportowe powiatowe, wojewódzkie, ogólnopolskie. Zamawiający zlecał będzie poszczególne wyjazdy w miarę potrzeb na dwa dni przed wyjazdem faxem, e-mailem lub telefonicznie. Środek transportu winien być dostosowany do ilości dzieci. 3.Wykonawca zobowiązany jest dysponować środkami transportowymi przystosowanymi do przewozu osób. Wymagane środki transportu, jakimi będzie dysponował Wykonawca to : a)autokar o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 55 oraz b)środek transportowy (bus) o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 15 4.Opiekunów zapewnia Zamawiający. 5.Wykonawca jest zobowiązany przez okres realizacji zamówienia do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 6.Stan techniczny pojazdów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsc siedzących oraz wygody i należytej obsługi, a w szczególności czystości, estetyki wewnątrz i na zewnątrz pojazdów. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości kierowcy oraz stanu technicznego pojazdów Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. 8.Rozliczenie zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z rzeczywistą ilością przejechanych kilometrów. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z poszczególnych tras. 9.W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie t.j. najpóźniej w ciągu godziny do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie i ilości miejsc. Część III. Świadczenie usług dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Siewierz Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Będzinie, Zespołu Szkół Specjalnych w Czeladzi, Zespołu Szkół Specjalnych w Dąbrowie Górniczej oraz odwiezienie dzieci po zajęciach z wymienionych placówek do miejsca zamieszkania. 2.Łączna, szacunkowa długość trasy obejmująca dowóz i powrót dzieci wynosi ok. 160 km. 3.Wykonawca zapewnia dzieciom opiekuna, który odpowiada za odebranie dziecka z domu, pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, doprowadzenie dziecka na zajęcia w placówce, oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa dzieci. 4.W załączniku nr 2 do projektu umowy są podane adresy odbioru dzieci (9 osób), oraz ośrodków, do których dzieci będą dowożone. 5.Wykonawca winien dostosować rozkład jazdy do planu zajęć dzieci. Wykonawca ma tak dostosować harmonogram dowozu dzieci, aby nie było tzw. pustych kursów. Dzieci rozpoczynają zajęcia o godz. 800. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze, jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży. Harmonogram dojazdów należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. Ilość dowożonych dzieci może ulec zmianie, w przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów -Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji. 6.Usługi transportu dzieci odbywać się będą w dni nauki szkolnej, a w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć wskazanym przez Zamawiającego. 7.Wykonawca zobowiązany jest dysponować środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim, o liczbie miejsc nie mniej niż 9. 8.Stan techniczny pojazdu musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsc siedzących oraz wygody i należytej obsługi, a w szczególności czystości, estetyki wewnątrz i na zewnątrz pojazdów. 9.W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie t.j. najpóźniej w ciągu godziny do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie i ilości miejsc. 10.Wykonawca jest zobowiązany przez okres realizacji zamówienia do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości kierowcy oraz stanu technicznego pojazdów Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. 12.Rozliczenie zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z rzeczywistą ilością przejechanych kilometrów. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z trasy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Świadczenie usług dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Siewierz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU-ELMIX-Szotek Wiesław, ul. Rewolucjonistów 6/16, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 193689,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 51200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 82240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.