eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tłuchowo › Dostawa kruszywa granitowego łamanego frakcji 0-31,5mm w ilości 3889 Mg na drogi Gminy Tłuchowo w roku 2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-16

Ogłoszenie nr 44815 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.

Tłuchowo: Dostawa kruszywa granitowego łamanego frakcji 0-31,5mm w ilości 3889 Mg na drogi Gminy Tłuchowo w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 31607-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tłuchowo, krajowy numer identyfikacyjny 91086657700000, ul. ul. Sierpecka  20, 87605   Tłuchowo, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 287 62 60, faks 54 287 62 04, e-mail ugtluchowo@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): http://tluchowo.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa kruszywa granitowego łamanego frakcji 0-31,5mm w ilości 3889 Mg na drogi Gminy Tłuchowo w roku 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ORG.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa granitowego łamanego o frakcji 0-31,5mm (dopuszcza się kamień polny łamany,z wykluczeniem kamienia wapiennego)w  ilości 3889 Mg w ramach funduszy sołeckich i bieżącego utrzymania dróg gminy Tłuchowo. 2. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać normie PN-EN-13242 3. Dostawa kruszywa następować będzie sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2017 r. w partiach dziennych od 50 Mg do 220 Mg, uzgodnionych w dniu poprzedzającym dzień dostawy z Zamawiającym telefonicznie lub drogą mailową. 4. Dostawa kruszywa oprócz sprzedaży samego kruszywa obejmuje: załadunek, ważenie transport i rozładunek kruszywa - rozsypanie po drogach w trakcie wolnej jazdy pojazdami samowyładowczymi na wskazanych drogach gminnych. 5. Dostawy należy realizować w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.00 na wskazaną drogę w promieniu do 10 km od siedziby Zamawiającego.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolnego ważenia dostarczanego kruszywa i kontroli jego jakości. 7. Na dodatkowe żądanie Zamawiającego, Wykonawca dołączać będzie atest oraz certyfikat zgodności. 8.W przypadku stwierdzenia niezgodności deklarowanej wagi z ważeniem kontrolnym lub potwierdzenia badaniem laboratoryjnym niewłaściwej jakości dostarczonego kruszywa, Wykonawca poniesie koszty takich sprawdzeń i badań. Zamawiający ma prawo wyboru laboratorium w którym odbędzie się badanie kruszywa. 9. Na każdy kurs dostarczonego kruszywa Wykonawca wystawi dowód dostawy, w którym określona będzie ilość kruszywa. Dokument powinien być potwierdzony przez pracownika Zamawiającego i przekazany do Urzędu Gminy. 10. Rozliczenie za dostarczone kruszywo będzie dokonywane fakturami wystawianymi 1 raz w miesiącu na podstawie ilości kruszywa faktycznie odebranego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 14212200-2
Dodatkowe kody CPV: 60100000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT256674.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PUH ROL-POL s.c. Jan i Teresa Różanowscy,  rol_pol@op.pl,  Myśliborzyce 27,  09-414,  Brudzeń Duży,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 253523,91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 253523,91
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 416161,89
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.