eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Budowa ulicy Rolnej wraz z infrastrukturą techniczną - etap II - odcinek przebiegający od ulicy Gdańskiej do ulicy Słupska/Piłsudskiego w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Koszalin: Budowa ulicy Rolnej wraz z infrastrukturą techniczną - etap II - odcinek przebiegający od ulicy Gdańskiej do ulicy Słupska/Piłsudskiego w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 44813 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Rolnej wraz z infrastrukturą techniczną - etap II - odcinek przebiegający od ulicy Gdańskiej do ulicy Słupska/Piłsudskiego w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy Rolnej wraz z infrastrukturą techniczną - etap II - odcinek przebiegający od ulicy Gdańskiej do ulicy Słupska/Piłsudskiego w Koszalinie: Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ oraz w projekcie budowlano - wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Zakres zamówienia 1. branża drogowa budowa ulicy - odcinek przebiegający od ulicy Gdańskiej do ulicy Słupska/Piłsudskiego w tym: Odcinek ulicy Rolnej długości ca 580 m: - górna warstwa z bitumicznej mieszanki grysowo - mastyksowej typu SMA 0/8mm dla KR3/6 grub. 3 cm. - azyl na jezdni z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8cm, - wysepka najazdowa (korygujące/zwiększające łuki) przy ul. Słupskiej/Piłsudskiego z brukowca regularnego obrobionego 16/20. - jezdnia manewrowa (wewnątrzparkingowych) górna warstwa z kostki brukowej betonowej gr. 8cm dla KR1. - stanowiska parkingowe górna warstwa z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8cm. - zjazdy (typu publicznego) górna warstwa z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8cm. - chodniki i ścieżki rowerowe(chodnik, opaski bezpieczeństwa, wysepki segregacyjne) górna warstwa z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm. - chodniki i ścieżki rowerowe górna warstwa ścieralna z asfaltu piaskowego (lub z betonu asfaltowego 0/12,8 dla KR1/2) grubości 4 cm. - trawniki mieszanka torfu i ziemi urodzajnej z obsianiem mieszanką traw i nawożeniem gr. 10 cm. - w rejonie skrzyżowania ul. Rolnej z ul. Słupską - Piłsudskiego umocnienie skarpy nasypów poprzez geokraty o wys. 10cm z uzupełnieniem ziemią urodzajną i obsianiem trawą - wycinka drzew i krzewów. - stałe oznakowanie poziome grubowarstwowe oraz pionowe. - regulacja studni i armatury. Odcinek ulicy Rolnej - (odcinek ulicy Rolnej od wjazdu na stację paliw do początku opracowania dokumentacji budowy ul. Rolnej etap II) długości ca 40,0 m w tym : - nawierzchnia, konstrukcje jezdni, zjazdu i chodników : należy przewidzieć wykonanie o takich samych parametrach jak odcinek ul Rolnej II etap dł. 580m Uwaga : w cenie ofertowej należy uwzględnić wykonanie tego odcinka ulicy (dł. ca 40,0 m) o tych samych parametrach (nawierzchni i konstrukcji), co dokumentacja podstawowa budowy ul. Rolnej etap II - dł. 580m. Odcinek tej ulicy nie jest uwzględniony w załączonych przedmiarach. 2. branża sanitarna 2.1. Kanalizacja deszczowa Zlewnia A - zbiornik retencyjno-rozsączający 4,0 x 28,0 x 0,66 m - separator koalescencyjny - - kanał dn 300 bet. - kanał dn 160 PCV - zbiornik retencyjny dn 2000mm L= 8,0 m - studnie rewizyjne dn 1200 bet. - wpusty deszczowe dn 500 - zabudowa wlotu rowu Zlewnia B i C - zbiornik retencyjny dn 1200 L= 13,0 m - kanał dn 300 bet. - kanał dn 200 PCV - kanał dn 60 PCV - studnie rewizyjne dn 1200 bet. - wpusty deszczowe dn 500 2.2. Wodociąg - wodociąg dn 160 PE - wodociąg dn 110 PE - wodociąg dn 90 PE - regeneracja magistrali wodociągowej metodą Slipliningu dn630 PE - rozbiórka komory - studnia odwadniająca dn 2000 mm 2.3. Usunięcie kolizji - przebudowa sieci gazowej - gazociąg PE de 225 - gazociąg PE de 125 - gazociąg PE de 63 2.4. Usunięcie kolizji sieci gazowej - (odcinek ulicy Rolnej od wjazdu na stację paliw do początku opracowania dokumentacji budowy ul. Rolnej etap II ) należy uwzględnić w cenie ofertowej wykonanie przełożenia gazociągu z rur PE de 225 długości ca 90 m Przełożenie gazociągu de 225 dł. 90m nie jest uwzględniony w załączonych przedmiarach. 3. branża elektryczna 3.1 budowa oświetlenia drogowego - Linia kablowa 0,4kV YAKXS 5x35mm2 - Linia kablowa 0,4kV YAKXS 4x35mm2 - Rury ochronne fi=75mm (w tym przeciski) - Latarnie drogowe łamane pojedynczy wysięgnik h-9m - Latarnie drogowe łamane podwójny wysięgnik h-9m - Latarnie drogowe z wysięgnikiem h-6m - Latarnie doświetlenia przejścia pieszego 3.2 Oświetlenie drogowe - (odcinek ulicy Rolnej od wjazdu na stację paliw do początku opracowania dokumentacji budowy ul. Rolnej etap II - zjazd do Aquaparku wymiana istniejącego oświetlenia) należy uwzględnić w cenie ofertowej wymianę oświetlenia na odcinku ulicy (dł. ca 40,0 m) w tym : - Linia kablowa 0,4kV YAKXS 5x35mm2 - 25mb - Latarnia drogowa łamana pojedynczy wysięgnik h-9m - 1szt - Wymiana latarni drogowych łamanych pojedynczy wysięgnik h-9m - 3szt Wymiana oświetlenia tego odcinka ulicy nie jest uwzględniony w załączonych przedmiarach. 3.3 Branża teletechniczna - usunięcie kolizji - Kanalizacja 6 otworowa - Studnia kablowa 3.4. Branża teletechniczna - rurociąg kablowy pod monitoring - Rurociąg kablowy 4 otworowy - Studnie kablowe SKO-2g 3.5. Usunięcie kolizji w tym : 3.5.1. usunięcie kolizji sieci n/n i s/n - Linia kablowa 15kV - Przełożenie linii kablowej 15kV - Linia kablowa 0,4kV YAKXS 5x35mm2 - Linia kablowa 0,4kV YAKXS 4x95mm2 - Rury ochronne fi=110mm - Rury ochronne dwudzielne fi=160mm - Rury ochronne dwudzielne fi=160mm - Rury ochronne dwudzielne fi=110mm - Demontaż linii kablowej 0,4kV - Demontaż linii kablowej 15kV 3.5.2. usunięcie kolizji z oświetleniem drogowym - Linia kablowa 0,4kV YAKY 4x25mm2 - Rura ochronna fi=75mm - Demontaż linii kablowej 0,4kV - Demontaż latarni oświetleniowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 100,00 tys. zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał co najmniej: - budowę drogi w rozumieniu ustawy o drogach publicznych, o nawierzchni asfaltowej i wartości robót minimum 2.300 tys. zł, - budowę sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości minimum 500 tys. zł , - budowę sieci wodociągowej o wartości robót minimum 100 tys. zł , - budowę oświetlenie ulicy o wartości minimum 100 tys. zł Łączna wartość w/w robót musi wynosić minimum 3.000 tys. zł. i zrealizowana jako jedno zamówienie. Zamawiający uzna również: Wyżej wymienione roboty mogą być wykonane jako zadania niezależne - jako osobne zadania inwestycyjne, każde o wartości minimum jak wyżej. W wykazie robót należy podać wartość w/w robót. Łączna ich wartość musi wynosić minimum 3.000 tys. zł .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym zamówieniem, z niezbędnymi uprawnieniami zgodnie z wymogami prawa budowlanego, które będą pełniły funkcje: - kierownika budowy i kierownika robót drogowych, - kierownika robót sanitarnych, - kierownika robót elektrycznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne w wysokości minimum 600.000,00 zł zapewniając tym zdolność do finansowania robót w trakcie realizacji pomiędzy płatnościami ze strony Zamawiającego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnianie w/w warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ofertę może złożyć tylko podmiot do tego uprawniony. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zostały określone w projekcie umowy - Rozdział V SIWZ. 1. ZAMAWIAJACY dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących podwykonawców, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. ZAMAWIAJACY dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących osób, którymi dysponuje WYKONWCA na zasadach innych niż określone w ust.1. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby do realizacji zamówienia posiadające kwalifikacje nie niższe niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. ZAMAWIAJACY dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku: 1) działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; 2) braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych; 3) wstrzymania robót przez ZAMAWIAJĄCEGO lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność ZAMAWIAJĄCY; 4) wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez WYKONAWCĘ; 5) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; 6) zaistnienia innych okoliczności, które nie powstały z winy WYKONAWCY. 4. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian. 5. W przypadku wniosku WYKONAWCY o dokonanie zmiany, o której mowa w ust. 1 i 2, WYKONAWCA obowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje wskazywanych osób pozwalające na stwierdzenie spełniania przez wskazane osoby wymagań SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.