eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › bieżące utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej na terenie Namysłowa i Smarchowic Małych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-31

POZYCJA 44804

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Namysłów: bieżące utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej na terenie Namysłowa i Smarchowic Małych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, do kontaktów: Husak, ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190359, fax 077 4104841, e-mail: zamowienia@namyslow.um.gov.pl, www.namyslow.um.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej na terenie Namysłowa i Smarchowic Małych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni miejskiej na terenie Namysłowa i Smarchowic Małych obejmujące: 1)pielęgnowanie drzew; 2)pielęgnowanie krzewów; 3)pielęgnowanie żywopłotów; 4)pielęgnowanie trawników; 5)pielęgnowanie pnączy; 6)pielęgnowanie rabat bylinowych; 7)pielęgnowanie kwietników; 8)pielęgnowanie roślin w pojemnikach; 9)konserwację urządzeń zabawowych; 10)konserwację elementów wyposażenia terenów zieleni; 11)konserwację ogrodzeń; 12)konserwację nawierzchni typu ogrodowego; 13)zamiatanie alejek; 14)zamiatanie chodników; 15)zamiatanie deptaków; 16)zbieranie śmieci; 17)wywóz śmieci z koszy; 18)utrzymanie zimowe; 19)utrzymanie 3 szaletów miejskich; 20)utrzymanie 27 słupów ogłoszeniowych; 21)przewóz masy zielonej na odległość do 7 km; 22)utrzymanie murów obronnych; 23)utrzymanie 3 tablic wjazdowych przy drogach wlotowych do miasta z kierunku: Opola, Wrocławia i Kluczborka; 24)utrzymanie 2 planów miasta: koło dworca PKP, przy pl. Wolności; 25)utrzymanie 4 drogowskazów - wyznaczających kierunek dojścia do instytucji; 26)utrzymanie gabloty informacyjnej przy Al. Podwale. 27)utrzymanie gabloty informacyjnej osiedlowej: przy ul. Iwaszkiewicza - Skłodowskiej; 28)utrzymanie 6 masztów flagowych: przy Placu Wolności i przy ul. Bohaterów Warszawy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Namysłów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość powyżej 130000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium 8.000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24, ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniają wymogi określone w siwz. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp i spełnia wymagania art. 22 ust. 1 Pzp;Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert;Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;Dowód wniesienia wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: wykonawca musi wykazać, że osoba mająca pełnić funkcję koordynatora posiada odpowiednie kwalifikacje w zakresie prowadzenia prac na terenach zieleni (np. świadectwa ukończenia odpowiednich szkół lub uczelni, świadectwa ukończenia odpowiednich kursów lub doświadczenie zawodowe min. 5 lat - należy załączyć dokumenty);Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (należy wykazać wykonanie przynajmniej jednego podobnego zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie);Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dotyczy podwykonawców); Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (kosy spalinowe 5 szt., kosiarki spalinowe 2 szt., kosiarka rotacyjna 1 szt., nożyce spalinowe do żywopłotu 2 szt., pilarki spalinowe 2 szt., samochód dostawczy o pojemności min. 3,5t 1 szt., ciągnik rolniczy 1 szt.);Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP III-341/2/41/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.10.2005, cena - 36,6 PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne gotówką w kasie Urzędu Miejskiego w Namysłowie lub przelewem na konto Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Anita Kolat-Walkowicz,Tadeusz Bagiński, Anna Husak, Grażyna Psyk, Katarzyna Kulej, Dorota Purzyńska-Podurgiel. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.10.2005, godzina 11:00, Urząd Miejski w Namysłowie, ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, pok. nr 22, budynek B.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.