eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustroń › modernizacja pokoi i łazienek kuracjuszy oraz posadzek w ciągach komunikacyjnych w Sanatorium i Szpitalu Uzdrowiskowym Równica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-30

POZYCJA 44794

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ustroń: modernizacja pokoi i łazienek kuracjuszy oraz posadzek w ciągach komunikacyjnych w Sanatorium i Szpitalu Uzdrowiskowym Równica Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "Ustroń" S.A., do kontaktów: Barbara Stec tel. 33 8565655, ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. (033) 8565650, fax 033 8543825, e-mail: uzdrowisko@uzdrowisko-ustron.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uzdrowisko-ustron.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe USTROŃ; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja pokoi i łazienek kuracjuszy oraz posadzek w ciągach komunikacyjnych w Sanatorium i Szpitalu Uzdrowiskowym Równica. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ustroń ulica Sanatoryjna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot i zakres robót budowlanych. 1.Modernizacja 39 pokoi i łazienek w czynnym obiekcie na 3 kondygnacjach: Piętro -X -6 pokoi jednoosobowych, 7 pokoi dwuosobowych, Piętro -IX -6 pokoi jednoosobowych, 7 pokoi dwuosobowych, Piętro -VIII -6 pokoi jednoosobowych, 7 pokoi dwuosobowych, Modernizacja posadzek w ciągach komunikacyjnych pięter 8, 9, 10 Roboty budowlane Roboty instalacji wodno- kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania. Roboty instalacji elektrycznych 2.1. Roboty budowlane 2.1.1.Pomieszczenia łazienek Roboty polegają na: 1)Skucie i rozebranie płytek posadzkowych wraz w wylewkami 2)Skucie i rozebranie płytek ściennych wraz z tynkami. 3)Wywóz gruzu. 4)Uzupełnienie ścianek i tynków, podmurówka brodzika. 5)Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej. 6)Wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy. 7)Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych. 8)Licowanie ścian płytkami wraz z ułożeniem płytek dekoracyjnych i warstwy płytki krawędziowej. 9)Obsadzenie kratek wentylacyjnych 2.1.2. Pokoje kuracjuszy Roboty polegają na: 1)Wykucie istniejących zatynkowanie bruzd instalacyjnych 2)Roboty malarskie 3)Demontaż istniejących cokołów, zerwanie posadzek z wykładziny dywanowej i płytek PCV, zerwanie posadzki cementowej 25 % powierzchni (przyjęto w kosztorysie). 4)Wywóz gruzu 5)Gruntowanie posadzek. 6)Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr 20 mm 7)Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr 10 mm krotność 3 do gr. 50 mm 8)Naprawa pęknięć posadzki cementowej z zatarciem na gładko 9)Naprawa pęknięć posadzki cementowej z zatarciem na gładko o pow. w jednym miejscu do 0,25 m2 10)Gruntowanie powierzchni 11)Warstwa wyrównawcza 12)Pogrubienie warstwy wyrównawczej 13)Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych. 14)Zgrzewanie wykładzin rulonowych. 15)Listwy przyścienne z polichlorku winylu. 2.1.3.Wymianę wykładzin podłogowych wraz z naprawą podłoży na korytarzach Roboty polegają na: 1)Demontaż istniejących cokołów, zerwanie posadzek z wykładziny dywanowej i płytek PCV, zerwanie posadzki cementowej 25 % powierzchni (przyjęto w kosztorysie). 2)Wywóz gruzu 3)Gruntowanie posadzek. 4)Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr 20 mm 5)Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr 10 mm krotność 3 do 6)gr. 50 mm 7)Naprawa pęknięć posadzki cementowej z zatarciem na gładko 8)Naprawa pęknięć posadzki cementowej z zatarciem na gładko o pow. w jednym miejscu 9)do 0,25 m2 10)Gruntowanie powierzchni 11)Warstwa wyrównawcza 12)Pogrubienie warstwy wyrównawczej 13)Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych. 14)Zgrzewanie wykładzin rulonowych. 15)Listwy przyścienne z polichlorku winylu. 2.3. Roboty instalacyjne sanitarne. Roboty montażowe 1)Roboty instalacyjne wod- kan. w łazienkach przy pokojach na VIII, IX i X p. - 39 szt. 2)Roboty inst. centralnego ogrzewana w łazienkach przy pokojach na VIII, IX i X p. - 39 szt. 3)Podłączenie instalacji grzewczej 39 łazienek do istniejących pionów c.o. na VII p. - 13 szt. 2.3.1. Zakres remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej. Zakres remontu obejmuje demontaż istniejących urządzeń (umywalka, ustęp i natrysk) oraz demontaż podejść wodociągowych i kanalizacyjnych do nich. Nowe podejścia wody zimnej, wody ciepłej oraz kanalizacji należy włączyć do istniejących pionów wodno - kanalizacyjnych. Rurociągi wody zimnej i ciepłej należy wykonać z rur polipropylenowych łączonych przez zgrzewanie, a podejścia kanalizacyjne z rur PVC łączonych na uszczelki gumowe. Przewody prowadzone w ścianach zaizolować otulinami z pianki polietylenowej powlekanej folią o grubości 9 mm. Wyposażenie dotyczące instalacji wodno - kanalizacyjnej w łazienkach 1) Ustępy kompaktowe z odpływem poziomym, spłuczką z funkcją \STOP\ oraz deską sedesową z tworzywa miękkiego 2) Umywalki fajansowe o szerokości 55 cm z otworem, wyposażone w odpływ metalowy z korkiem gumowym 3) Półpostumety do umywalek Uwaga: Wszystkie w/w przybory przewidziane do zainstalowania winne pochodzić z jednej serii wzorniczej 4) Brodziki natryskowe z blachy stalowej emaliowanej o wymiarach 80 x 80 x 12 cm wyposażone w komplet odpływowy z syfonem rewizyjnym 5) Baterie umywalkowe stojące, jednouchwytowe z głowicami ceramicznymi 6) Baterie natryskowe ścienne, jednouchwytowe z głowicami ceramicznymi z wężami w oplocie metalowym oraz zawiesiami punktowo - przegubowymi Uwaga: Wszystkie baterie przewidziane do zainstalowania winne pochodzić z jednej serii wzorniczej 7) Drzwi natryskowe z polistyrenu 3 - elementowe o wymiarach 120 x 185 cm mocowane do ścian bocznych łazienki. 2.3.2. Zakres remontu instalacji centralnego ogrzewania w łazienkach Remont instalacji centralnego ogrzewania obejmuje demontaż istniejących grzejników świecowych z rur gładkich. Projektuje się zainstalowanie nowych pionów prowadzonych w bruzdach ściennych. Piony i podejścia wykonać z rur miedzianych 15 mm i zaizolować otulinami z pianki polietylenowej powlekanej folią o grubości 9 mm. Przewiduje się zastosowanie grzejników łazienkowych. Podejścia do grzejników prowadzić w bruzdach ściennych. Grzejniki łazienkowe należy zaopatrzyć w zawory grzejnikowe średnicy 15 mm z głowicami regulacyjnymi oraz w zawory powrotne. Na przewodzie zasilającym na X piętrze należy zainstalować zawór odcinający i zawór odpowietrzający. 2.3.3.Wyposażenie dotyczące instalacji centralnego ogrzewania w łazienkach 1)Grzejniki łazienkowe o szerokości 400 mm i wysokości 800 mm (na VIII i IX piętrze) oraz grzejniki o szerokości 400 mm i wysokości 1200 mm (na X piętrze) 2)Zawory grzejnikowe średnicy 15 mm z głowicami regulacyjnymi 3)Zawory powrotne Podłączenie nowej instalacji grzewczej łazienek do istniejących pionów c.o. Podejścia do nowych pionów centralnego ogrzewania włączyć do istniejących pionów grzewczych pod stropem VII piętra. Przewody te wykonać z rur miedzianych 15 mm i zaizolować otulinami z pianki polietylenowej grubości 20 mm. Na każdym podejściu zasilającym do nowych pionów należy zainstalować zawór odcinający, a na przewodzie powrotnym zawór regulacyjny. Nastawy zainstalowanego zaworu regulacyjnego oraz zaworów termostatycznych na grzejnikach zostaną podane w ramach nadzoru inwestorskiego. 2.4. Roboty elektryczne. 2.4.1. Instalacje elektryczne. W remontowanych pokojach istniejącą instalację elektryczna należy zastąpić na nową wykonana przewodami wtynkowymi typu YDYp o przekrojach 3 x 1,5 mm2 dla obwodów oświetleniowych i 3 x 2,5 mm2 dla obwodu gniazd wtyczkowych. Połączenia elementów instalacji należy dokonywać w pogłębianych puszkach łączników i gniazd wtyczkowych stosując zaciski połączeniowe. Stosować zasadę łączenia w zestawy osprzętu występującego w bezpośrednim sąsiedztwie montując go we wspólnej ramce np. gniazdo wtyczkowe + gniazdo telefoniczne + gniazdo RTV (ramka potrójna). Przyjąć osprzęt klasy FORUM, SUNO.W łazienkach stosować oprawy i osprzęt hermetyczny. Wszystkie linie zasilające należy wykonać przewodami YDYp 3 x 2,5 mm w korytkach istniejących PCV 90 x 60 mm stosując zasadę, że linia zasilającą np. obwód oświetleniowy jest wspólny dla dwóch pokoi mający wspólne piony instalacji sanitarnych. Prowadzić oddzielnie linie zasilające do tablic rozdzielczych do pokoi kuracjuszy dla obwodów gniazd wtyczkowych (obwodów oświetleniowych). 2.4.2. Tablice rozdzielcze. Tablice rozdzielcze pierzowe należy wyposażyć w następujące zabezpieczenia: -wyłącznik różnicowo prądowy 1-f In=25/0,03A, - wyłącznik nadprądowy S301 C16 dla obwodu gniazd wtyczkowych, - wyłącznik nadprądowy S301 B10 dla obwodu oświetleniowego. Jeden zestaw w/w zabezpieczeń przypada na 2 przylegające do siebie pokoje. 2.4.3. Instalacja telefoniczna. W instalacji telefonicznej należy dostosować lokalizację gniazd zgodnie z wytycznymi inspektora nadzoru i zamontować gniazda telefoniczne p/t. Przewody połączeniowe aparatów telefonicznych należy wyposażyć w odpowiednie wtyki. Wszędzie gdzie w opisach występują nazwy materiałów można zastosować inne równoważne materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji przetargowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1, 2) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót i specyfikację techniczną. 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2, 4) parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umowy - załącznik nr 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5) aktualny odpis z rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej, 6) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga - załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 10) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4, 11) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 5, 12) referencje - dokument, który potwierdzi fakt, iż prace wymienione w załączniku nr 5 zostały zrealizowane z należytą starannością. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 13) oświadczenie finansowe - załącznik nr 6 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot i zakres robót budowlanych. 1.Modernizacja 39 pokoi i łazienek w czynnym obiekcie na 3 kondygnacjach: Piętro -X -6 pokoi jednoosobowych, 7 pokoi dwuosobowych, Piętro -IX -6 pokoi jednoosobowych, 7 pokoi dwuosobowych, Piętro -VIII -6 pokoi jednoosobowych, 7 pokoi dwuosobowych, Modernizacja posadzek w ciągach komunikacyjnych pięter 8, 9, 10 Roboty budowlane Roboty instalacji wodno- kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania. Roboty instalacji elektrycznych 2.1. Roboty budowlane 2.1.1.Pomieszczenia łazienek Roboty polegają na: 1)Skucie i rozebranie płytek posadzkowych wraz w wylewkami 2)Skucie i rozebranie płytek ściennych wraz z tynkami. 3)Wywóz gruzu. 4)Uzupełnienie ścianek i tynków, podmurówka brodzika. 5)Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej. 6)Wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy. 7)Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych. 8)Licowanie ścian płytkami wraz z ułożeniem płytek dekoracyjnych i warstwy płytki krawędziowej. 9)Obsadzenie kratek wentylacyjnych 2.1.2. Pokoje kuracjuszy Roboty polegają na: 1)Wykucie istniejących zatynkowanie bruzd instalacyjnych 2)Roboty malarskie 3)Demontaż istniejących cokołów, zerwanie posadzek z wykładziny dywanowej i płytek PCV, zerwanie posadzki cementowej 25 % powierzchni (przyjęto w kosztorysie). 4)Wywóz gruzu 5)Gruntowanie posadzek. 6)Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr 20 mm 7)Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr 10 mm krotność 3 do gr. 50 mm 8)Naprawa pęknięć posadzki cementowej z zatarciem na gładko 9)Naprawa pęknięć posadzki cementowej z zatarciem na gładko o pow. w jednym miejscu do 0,25 m2 10)Gruntowanie powierzchni 11)Warstwa wyrównawcza 12)Pogrubienie warstwy wyrównawczej 13)Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych. 14)Zgrzewanie wykładzin rulonowych. 15)Listwy przyścienne z polichlorku winylu. 2.1.3.Wymianę wykładzin podłogowych wraz z naprawą podłoży na korytarzach Roboty polegają na: 1)Demontaż istniejących cokołów, zerwanie posadzek z wykładziny dywanowej i płytek PCV, zerwanie posadzki cementowej 25 % powierzchni (przyjęto w kosztorysie). 2)Wywóz gruzu 3)Gruntowanie posadzek. 4)Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr 20 mm 5)Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr 10 mm krotność 3 do 6)gr. 50 mm 7)Naprawa pęknięć posadzki cementowej z zatarciem na gładko 8)Naprawa pęknięć posadzki cementowej z zatarciem na gładko o pow. w jednym miejscu 9)do 0,25 m2 10)Gruntowanie powierzchni 11)Warstwa wyrównawcza 12)Pogrubienie warstwy wyrównawczej 13)Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych. 14)Zgrzewanie wykładzin rulonowych. 15)Listwy przyścienne z polichlorku winylu. 2.3. Roboty instalacyjne sanitarne. Roboty montażowe 1)Roboty instalacyjne wod- kan. w łazienkach przy pokojach na VIII, IX i X p. - 39 szt. 2)Roboty inst. centralnego ogrzewana w łazienkach przy pokojach na VIII, IX i X p. - 39 szt. 3)Podłączenie instalacji grzewczej 39 łazienek do istniejących pionów c.o. na VII p. - 13 szt. 2.3.1. Zakres remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej. Zakres remontu obejmuje demontaż istniejących urządzeń (umywalka, ustęp i natrysk) oraz demontaż podejść wodociągowych i kanalizacyjnych do nich. Nowe podejścia wody zimnej, wody ciepłej oraz kanalizacji należy włączyć do istniejących pionów wodno - kanalizacyjnych. Rurociągi wody zimnej i ciepłej należy wykonać z rur polipropylenowych łączonych przez zgrzewanie, a podejścia kanalizacyjne z rur PVC łączonych na uszczelki gumowe. Przewody prowadzone w ścianach zaizolować otulinami z pianki polietylenowej powlekanej folią o grubości 9 mm. Wyposażenie dotyczące instalacji wodno - kanalizacyjnej w łazienkach 1) Ustępy kompaktowe z odpływem poziomym, spłuczką z funkcją \STOP\ oraz deską sedesową z tworzywa miękkiego 2) Umywalki fajansowe o szerokości 55 cm z otworem, wyposażone w odpływ metalowy z korkiem gumowym 3) Półpostumety do umywalek Uwaga: Wszystkie w/w przybory przewidziane do zainstalowania winne pochodzić z jednej serii wzorniczej 4) Brodziki natryskowe z blachy stalowej emaliowanej o wymiarach 80 x 80 x 12 cm wyposażone w komplet odpływowy z syfonem rewizyjnym 5) Baterie umywalkowe stojące, jednouchwytowe z głowicami ceramicznymi 6) Baterie natryskowe ścienne, jednouchwytowe z głowicami ceramicznymi z wężami w oplocie metalowym oraz zawiesiami punktowo - przegubowymi Uwaga: Wszystkie baterie przewidziane do zainstalowania winne pochodzić z jednej serii wzorniczej 7) Drzwi natryskowe z polistyrenu 3 - elementowe o wymiarach 120 x 185 cm mocowane do ścian bocznych łazienki. 2.3.2. Zakres remontu instalacji centralnego ogrzewania w łazienkach Remont instalacji centralnego ogrzewania obejmuje demontaż istniejących grzejników świecowych z rur gładkich. Projektuje się zainstalowanie nowych pionów prowadzonych w bruzdach ściennych. Piony i podejścia wykonać z rur miedzianych 15 mm i zaizolować otulinami z pianki polietylenowej powlekanej folią o grubości 9 mm. Przewiduje się zastosowanie grzejników łazienkowych. Podejścia do grzejników prowadzić w bruzdach ściennych. Grzejniki łazienkowe należy zaopatrzyć w zawory grzejnikowe średnicy 15 mm z głowicami regulacyjnymi oraz w zawory powrotne. Na przewodzie zasilającym na X piętrze należy zainstalować zawór odcinający i zawór odpowietrzający. 2.3.3.Wyposażenie dotyczące instalacji centralnego ogrzewania w łazienkach 1)Grzejniki łazienkowe o szerokości 400 mm i wysokości 800 mm (na VIII i IX piętrze) oraz grzejniki o szerokości 400 mm i wysokości 1200 mm (na X piętrze) 2)Zawory grzejnikowe średnicy 15 mm z głowicami regulacyjnymi 3)Zawory powrotne Podłączenie nowej instalacji grzewczej łazienek do istniejących pionów c.o. Podejścia do nowych pionów centralnego ogrzewania włączyć do istniejących pionów grzewczych pod stropem VII piętra. Przewody te wykonać z rur miedzianych 15 mm i zaizolować otulinami z pianki polietylenowej grubości 20 mm. Na każdym podejściu zasilającym do nowych pionów należy zainstalować zawór odcinający, a na przewodzie powrotnym zawór regulacyjny. Nastawy zainstalowanego zaworu regulacyjnego oraz zaworów termostatycznych na grzejnikach zostaną podane w ramach nadzoru inwestorskiego. 2.4. Roboty elektryczne. 2.4.1. Instalacje elektryczne. W remontowanych pokojach istniejącą instalację elektryczna należy zastąpić na nową wykonana przewodami wtynkowymi typu YDYp o przekrojach 3 x 1,5 mm2 dla obwodów oświetleniowych i 3 x 2,5 mm2 dla obwodu gniazd wtyczkowych. Połączenia elementów instalacji należy dokonywać w pogłębianych puszkach łączników i gniazd wtyczkowych stosując zaciski połączeniowe. Stosować zasadę łączenia w zestawy osprzętu występującego w bezpośrednim sąsiedztwie montując go we wspólnej ramce np. gniazdo wtyczkowe + gniazdo telefoniczne + gniazdo RTV (ramka potrójna). Przyjąć osprzęt klasy FORUM, SUNO.W łazienkach stosować oprawy i osprzęt hermetyczny. Wszystkie linie zasilające należy wykonać przewodami YDYp 3 x 2,5 mm w korytkach istniejących PCV 90 x 60 mm stosując zasadę, że linia zasilającą np. obwód oświetleniowy jest wspólny dla dwóch pokoi mający wspólne piony instalacji sanitarnych. Prowadzić oddzielnie linie zasilające do tablic rozdzielczych do pokoi kuracjuszy dla obwodów gniazd wtyczkowych (obwodów oświetleniowych). 2.4.2. Tablice rozdzielcze. Tablice rozdzielcze pierzowe należy wyposażyć w następujące zabezpieczenia: -wyłącznik różnicowo prądowy 1-f In=25/0,03A, - wyłącznik nadprądowy S301 C16 dla obwodu gniazd wtyczkowych, - wyłącznik nadprądowy S301 B10 dla obwodu oświetleniowego. Jeden zestaw w/w zabezpieczeń przypada na 2 przylegające do siebie pokoje. 2.4.3. Instalacja telefoniczna. W instalacji telefonicznej należy dostosować lokalizację gniazd zgodnie z wytycznymi inspektora nadzoru i zamontować gniazda telefoniczne p/t. Przewody połączeniowe aparatów telefonicznych należy wyposażyć w odpowiednie wtyki. Wszędzie gdzie w opisach występują nazwy materiałów można zastosować inne równoważne materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji przetargowej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 13.11.2006; lub data zakończenia: 06.01.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 0 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.W postępowaniu o udzielenia zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1. Kadra kierownicza - wykonawca musi dysponować, kadrą kierowniczą dozoru technicznego, uprawnioną do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia) z doświadczeniem min. 5-letnim. 2. Doświadczenie oferenta, - aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat (lata 2001 - 2005), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (budowa lub remont obiektów kubaturowych). Aby spełnić ten warunek, prace, na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a ich wartość musi być równa lub większa od kwoty 400 000 zł. 3. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 400 000 zł wymienione w załączniku wykaz prac. 4. Termin płatności faktury 28 dni. 5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 200.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 400 000 zł wymienione w załączniku wykaz prac

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 95 2. Gwarancja 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ustron.bip.info.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.09.2006, godzina 11:00, Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe \Ustroń\ S.A., ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń pok. nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.