eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Organizacja i realizacja wyjazdu dla osób niepełnosprawnych połączonego z kursem zawodowym i rehabilitacją w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Nowy Dwór Mazowiecki: Organizacja i realizacja wyjazdu dla osób niepełnosprawnych połączonego z kursem zawodowym i rehabilitacją w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 447584 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411348 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 94 90, faks 22 765 94 90.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja wyjazdu dla osób niepełnosprawnych połączonego z kursem zawodowym i rehabilitacją w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Organizacja i realizacja wyjazdu dla osób niepełnosprawnych połączonego z kursem zawodowym oraz rehabilitacją w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis: 1.Termin realizacji: od 15 listopada 2013r. do 24 listopada 2013r. - 10 dni 2.Miejsce realizacji: Góry polskie - nie dalej niż 30 km od Zakopanego. 3.Ilość osób: 9 osób niepełnosprawnych (symbole niepełnosprawności I, R, P, N, S ) Wymagania wobec Wykonawcy dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1. DojazdPowrót Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczestników busem z Nowego Dworu Mazowieckiego do miejsca pobytu i powrót z miejsca pobytu do Nowego Dworu Mazowieckiego w dniu zakończenia. Wyjazd z Nowego Dworu Mazowieckiego 15.11.2013r. godz. 7.30., wyjazd z miejsca pobytu 24.11.2013 r. godz. 10.00. Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnienie przewoźnika posiadającego wszelkie zezwolenia i licencje. Zamawiający przewiduje możliwość sprawdzenia pojazdu przez odpowiednie służby pod względem jego stanu technicznego. W przypadku złego stanu technicznego sprawdzanego pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu (bus). 2.Ubezpieczenie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie NNW uczestników wyjazdu na czas podróży i pobytu. Wykonawca przedstawi ksero ubezpieczenia poświadczone za zgodność z oryginałem (oryginał do wglądu) Zamawiającemu najpóźniej na 2 dni robocze przed wyjazdem. 3.Zakwaterowanie Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zakwaterowania uczestników w Ośrodku Rehabilitacyjno -Wypoczynkowym w budynku murowanym na 10 dni (9 noclegów) w pokojach 1 osobowych znajdujących się obok siebie w jednym budynku na parterze bądź, jeśli pokoje będą znajdować się wyżej niż parter zapewnienie dostępu do windy. Wymaga się, aby budynek był dostosowany do osób niepełnosprawnych. W każdym z pokoi musi być dostęp do pełnego węzła sanitarnego (WC, umywalka, prysznic dostosowany do os. niepełnosprawnych, całodobowy dostęp do ciepłej i zimnej wody) z wyłącznością do korzystania przez 1 osobę. Każdy pokój wyposażony musi być w łóżko z pościelą, (wyklucza się łóżko piętrowe), czajnik bezprzewodowy, ręczniki, (szt. 2), TV i dostęp do Internetu. Ze względu na porę roku Wykonawca zapewni możliwość dogrzania pokoi na prośbę uczestników. Na terenie obiektu (miejsca zakwaterowania uczestników) musi znajdować się kryty basen, jacuzzi, siłownia z bezpłatnym dostępem dla uczestników. 4.Wyżywienie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wyżywienie dla uczestników podczas pobytu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla 2 osób posiłki dostosowane do tzw. diety cukrzycowej. W ramach wyżywienia Wykonawca zapewni - śniadania w formie stołu szwedzkiego, obiad dwu daniowy, kolacje w formie stołu szwedzkiego. Wykonawca zapewni uczestnikom całodobowy dostęp do napoi ciepłych i zimnych. W dniu przyjazdu uczestników Wykonawca zapewni obiadokolację. W dniu wyjazdu ostatnim posiłkiem będzie śniadanie. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika suchy prowiant na drogę powrotną. 5.Rehabilitacja i opieka medyczna Wykonawca zapewni badanie lekarskie na początku i na końcu pobytu dla każdego uczestnika. Wykonawca zapewni całodobową opiekę medyczną (pielęgniarka na stałe, lekarz na telefon). Zabiegi rehabilitacyjne dostosowane odpowiednio do schorzeń uczestników: Wykonawca zapewni 3 zabiegi rehabilitacyjne dziennie dla każdego uczestnika (oprócz dnia przyjazdu, dnia wyjazdu oraz dnia w którym organizowana będzie wycieczka). Wykonawca zapewni na terenie obiektu bazę przystosowaną do przeprowadzenia rehabilitacji tj. odpowiednie pomieszczenia, sprzęt, wykwalifikowaną kadrę. 6.Opiekun grupy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dwóch opiekunów grupy, którzy będą obecni podczas pobytu i podróży, w tym podczas przewozu uczestników z Nowego Dworu Mazowieckiego do miejsca pobytu i z miejsca pobytu do Nowego Dworu Mazowieckiego. Opiekunowie grupy będą w stałym kontakcie z Zamawiającym. Jeden z opiekunów musi posiadać doświadczenie w wyjazdach z osobami niepełnosprawnymi. Zapewnienie ratownika wodnego podczas korzystania z basenu przez uczestników. 7.Wycieczka,Inne atrakcje Wykonawca podczas pobytu zorganizuje zwiedzanie atrakcji turystycznych; 1 wycieczkę całodniową do Zakopanego z przewodnikiem oraz wjazdem kolejką na Gubałówkę. Wykonawca zapewni przejazd, przewodnika, opłaty za bilety wstępu, oraz obiad składający się z dwóch dań w Zakopanem. Zapewnienie 2 godzinnego pobytu w Termach (przejazd, opłaty za wstęp) Zorganizowanie wieczoru tanecznego połączonego z ogniskiem, podczas którego Wykonawca zapewni 2 kiełbaski dla każdego uczestnika, pieczywo, ketchup, musztardę, napoje cieple i zimne. 8.Przeprowadzenie kursu telemarketingu Podczas pobytu Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi dla uczestników kurs telemarketingu w wymiarze 30 h zegarowych. W ramach realizacji kursu Wykonawca: 1 Zapewni salę na terenie budynku (miejsca zakwaterowania uczestników) odpowiednio dostosowaną i wyposażoną do przeprowadzania tego typu kursu. 2 Zapewni wykwalifikowaną kadrę; 3 Zapewni materiały dydaktyczne na własność dla każdego uczestnika (skrypty, notatnik, długopis) 4 Zapewni warunki przeprowadzenia kursu zgodnie z zasadami BHP 5 Zapewni uczestnikom podczas trwania kursu dostęp do napoi ciepłych,zimnych,ciastek; 6 Zobowiązany będzie prowadzić dziennik zajęć, imienne listy obecności, listę odbioru materiałów dydaktycznych, listę odbioru zaświadczeń, 7 Wydania każdemu uczestnikowi zaświadczenia o ukończeniu kursu, które musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. 8 Przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej przed rozpoczęciem i po zakończeniu kursu. Ponadto wykonawca w zakresie realizacji zobowiązany będzie do: Przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej na 5 dni roboczych przed wyjazdem program, harmonogram wyjazdu. Zamawiający przewiduje możliwość modyfikacji harmonogramu w uzasadnionych przypadkach. W ciągu 7 dni po ukończeniu kursu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: imienne listy obecności z każdego dnia kursu, dziennik zajęć listę potwierdzającą odbiór materiałów dydaktycznych, rejestr wydanych zaświadczeń, listę potwierdzając odbiór przez uczestników zaświadczeń, listę potwierdzającą korzystanie z zabiegów rehabilitacyjnych, listę potwierdzającą udział w wycieczce, uzupełnione ankiety ewaluacyjne z przebiegu kursu i wyjazdu. Oznaczenia dokumentów i miejsca wykonania przedmiotu zamówienia informacją, że jego realizacja związana jest z projektem pn Czas na aktywności, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, a także umieszczenia logotypów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Wykonawca zobowiązuje się współpracować z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia w szczególności w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu zajęć, informowania o poziomie realizacji wyjazdu, frekwencji uczestników oraz umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie wizyt monitorujących wraz z możliwością zrobienia zdjęć w miejscu realizacji kursu. Wykonania zdjęć z przebiegu wyjazdu oraz przekazania ich Zamawiającemu na płycie CD w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia wyjazdu. przekazania Zamawiającemu sprawozdania z wyjazdu zawierającego m.in. datę rozpoczęcia i zakończenia wyjazdu, rodzaje zabiegów, z jakich skorzystali uczestnicy, informacji o przeprowadzonym badaniu lekarskim na początku i na końcu pobytu. Sprawozdanie zostanie przekazanie Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia zakończenia wyjazdu. Podpisania umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych. Wykonawca udostępni Zamawiającemu możliwość monitoringu przetwarzanych przez niego danych osobowych uczestników wyjazd.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn Czas na aktywność współfiansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Principis Sp. z o.o., ul. Mokra 34B, 05-870 Błonie, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30937,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31995,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35941,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.