eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Świadczenie usług w zakresie wykonywania czynności biurowych polegających na przyjmowaniu korespondencji przychodzącej, wprowadzaniu do programu komputerowego pism wychodzących oraz wykonywaniu innych prac biurowych związanych z tymi zdaniami w Dziale Egzekucji Administracyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-13

Gliwice: Świadczenie usług w zakresie wykonywania czynności biurowych polegających na przyjmowaniu korespondencji przychodzącej, wprowadzaniu do programu komputerowego pism wychodzących oraz wykonywaniu innych prac biurowych związanych z tymi zdaniami w Dziale Egzekucji Administracyjnej
Numer ogłoszenia: 447286 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach , ul. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isnet.katowice.pl/US/gliwice1.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wykonywania czynności biurowych polegających na przyjmowaniu korespondencji przychodzącej, wprowadzaniu do programu komputerowego pism wychodzących oraz wykonywaniu innych prac biurowych związanych z tymi zdaniami w Dziale Egzekucji Administracyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: .1.Przedmiot zamówienia dot. zadania (zostanie wyłoniony jeden wykonawca) przyjmowania korespondencji kierowanej do Działu Egzekucji Administracyjnej, rejestrację pism wychodzących z Działu Egzekucji Administracyjnej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonywani innych prac biurowych z tym związanych. -przyjmowanie korespondencji przychodzącej z Poczty Polskiej, kurierów itp., -otwieranie kopert, opieczętowanie datą wpływu i przekazanie do zarejestrowania w programie Biblioteka Akt -segregacja pism do wprowadzenia, -zarejestrowanie w programie (wpisanie daty wytworzenia pisma, rodzaj pisma, wyszukanie odbiorców w 90% w bazie POLTAX po NIP lub PESEL i ok. 10 % wpisanie ręczne z dokumentu) -tworzenie list podawczych do: Poczta Polska do 100 g Poczta Polska powyżej 100 g Sądów, komorników, Urzędu Miast II US Gliwice, ZUS Zabrze , Inne urzędy skarbowe za pośrednictwem Izby Skarbowej i Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego -kopertowanie, -wydrukowanie naklejki z adresem i jej naklejenie na kopercie -wydrukowanie utworzonych list podawczych -losowe sprawdzenie poprawności przygotowanej poczty (kolejność przesyłek zgodna z wydrukiem na książkach podawczych, -potwierdzanie dokonania wysyłki poprzez ostemplowanie kopii wysłanego dokumentu pieczęcią z data wysyłki i data zniesienia dokumentu do wysyłki, -wybranie potwierdzeń odbioru i zwrotów listów nie dostarczonych, -segregacja potwierdzeń odbioru wg dat odbioru korespondencji -zarejestrowanie w programie komputerowym BA otrzymanych potwierdzeń odbioru lub zwrotów listów nie dostarczonych. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,50 złotych brutto za jedną godzinę. Zadanie zostało przewidziane na 3040 roboczogodziny i faktycznie uzależniona będzie od ilości dokumentów oraz konieczności wykonywania czynności biurowych związanych z ich obsługą. Termin realizacji zadania od grudnia 2012 r. do 31.06.2014 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania. W trakcie trwania umowy, Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą może zmienić osobę przewidzianą do realizacji przedmiotowych usług, z tym, że zmiana ta nie może być dokonywana częściej niż raz w roku kalendarzowym. Dodatkowo Zamawiający zastrzega, iż w przypadku zmiany osoby przewidzianej do realizacji zamówienia, osoba ta musi spełniać warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. musi mieć ukończone 18 lat, musi zaliczyć test praktyczny w siedzibie Zamawiającego (potwierdzający praktyczną znajomość obsługi komputera) i uzyskać akceptację Zamawiającego. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b)wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera, a szczególnie szybkiego pisania na klawiaturze, c)zachowania w tajemnicy uzyskanych informacji zarówno w czasie trwania umowy, jak i po jej ustaniu, d)ścisłego przestrzegania przepisów przeciwpożarowych obowiązujących na terenie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby całość zamówienia została wykonana przez Wykonawców samodzielnie, bez udziału podwykonawców (nie dotyczy to osoby zatrudnionej przez wykonawcę)...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 uPzp.: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 19.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca będący osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej w dniu składania ofert musi mieć ukończony 18 rok życia, powyższy warunek muszą także spełniać osoby zatrudnione przez wykonawcę prowadzącego działalność wykonawczą

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca może do oferty dołączyć listy referencyjne potwierdzające wykonywanie usług porównywalnych z przedmiotem zamówienia oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu komputerowego. Listy referencyjne i zaświadczenia nie są dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Złożenie tych dokumentów w ofercie nie jest obligatoryjne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie zawodowe i przygotowanie fachowe - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/US/gliwice1.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach ul. Góry Chełmskiej 15 44-100 Gliwice, I piętro, pokój nr 109..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach ul. Góry Chełmskiej 15, I piętro, pokój nr 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.