eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Resko › Dostosowanie Budynku Przedszkola Miejskiego w Resku do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-21

Resko: Dostosowanie Budynku Przedszkola Miejskiego w Resku do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej
Numer ogłoszenia: 44695 - 2016; data zamieszczenia: 21.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28881 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Resko, Rynek 1, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3951503 w. 37, faks 0-91 3951205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie Budynku Przedszkola Miejskiego w Resku do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku Przedszkola Miejskiego w Resku do wymogów przepisów pożarowych poprzez wprowadzenie środków technicznych zapewniających bezpieczeństwo użytkowania obiektu pod względem ochrony przeciwpożarowej wskazanych w ekspertyzie technicznej oraz postanowieniu Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Łobzie; 2. Założenia przebudowy: a) wykonanie prac budowlanych, których celem jest podział budynku na wskazane w ekspertyzie strefy pożarowe; b) wykonanie prac budowlanych, których celem jest wydzielenie pożarowe klatek schodowych; c) wykonanie prac budowlanych, których celem jest zapobieżenie zadymianiu klatki schodowej KL1, KL2 i oddymianie klatki schodowej KL3; d) instalacja sterowania systemem oddymiania; e) instalacja oświetleniowa i elektryczna, w instalacji oświetlenia zastosować źródła światła LED o parametrach technicznych i użytkowych zgodnych z dokumentacja projektową i ilości strumienia świetlnego odpowiadającemu oświetleniu projektowanemu; f) instalacja hydrantowa; g) dostawa i montaż oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonanie naświetli EI60 nad drzwiami podwójnymi; h) wyposażenie obiektu w środki gaśnicze; i) wykonanie instrukcji bezpieczeństwa obiektu; j) wymiana drzwi do toalety na stalowe 90 EI30; k) drzwi wykonać w kolorystyce: parter RAL 6032-6024, I piętro RAL 1021-1018; l) wykonać naprawy tynkarskie; m) wykonać prace malarskie, stosować farby o klasie odporności na zmywanie i szorowania na mokro: klasa 1 wg. PN-EN 13300:2002 n) zamurowanie dwóch otworów drzwiowych 0,8x 2,0 m, wraz z tynkowaniem i malowaniem 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie ma charakter ryczałtowy. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter poglądowy. Wycenę należy przeprowadzić na podstawie załączonej dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego. Ze względu na konieczność prowadzenia prac budowlanych w budynku użytkowanym dopuszczone jest prowadzenie robót jedynie w okresie wakacyjnym (od 01.07.2016 r. - 30.07.2016 r.). Po stronie wykonawcy jest wykonanie zamówienia oraz przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów w celu uzyskania przez Zamawiającego lub Zarządcę obiektu pozytywnej opinii / decyzji Powiatowej Straży Pożarnej. Przedmiotowe dokumenty są niezbędne w celu uzyskania odbioru wykonania zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram realizacji zamówienia do zaakceptowania. Zawierać on ma wszelkie elementy mogące mieć wpływ na terminowość wykonania zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Elektromar Marcin Korbik, ul. Wojska Polskiego 65b, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140341,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 182794,52

  • Oferta z najniższą ceną: 182794,52 / Oferta z najwyższą ceną: 336292,10

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.