eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszów › Zakup wraz z dostawą materiałów i pomocy dydaktycznych, w tym sprzętu sportowego, muzycznego, multimedialnego dla potrzeb realizacji projektu pt. Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-07

Pszów: Zakup wraz z dostawą materiałów i pomocy dydaktycznych, w tym sprzętu sportowego, muzycznego, multimedialnego dla potrzeb realizacji projektu pt. Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 44682 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pszów/Zespół Obsługi Placówek Oświaty w Pszowie , ul. Traugutta 48, 44-370 Pszów, woj. śląskie, tel. 32 455 90 55, faks 32 453 12 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów i pomocy dydaktycznych, w tym sprzętu sportowego, muzycznego, multimedialnego dla potrzeb realizacji projektu pt. Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów i pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu pn. Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części, w tym: I CZĘŚĆ - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW I POMOCY DYDAKTYCZNYCH II CZĘŚĆ - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO III CZĘŚĆ - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MUZYCZNEGO IV CZĘŚĆ - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO 3. Szczegółowy opis poszczególnych Części przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilości materiałów i pomocy dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami oraz innymi wymogami) zawarty jest w załączniku nr 5 do specyfikacji. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 4.1. Pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym (kontakt telefoniczny, e-mailowy) w okresie realizacji usługi. 4.2. Informowanie o stanie realizacji zamówienia, pojawiających się problemach istotnych dla realizacji zamówienia. 4.3. Dostarczenie na własny koszt fabrycznie nowych materiałów i pomocy dydaktycznych bez wad pod wskazany przez Zamawiającego adres zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. Produkty będą zabezpieczone w opakowaniach uniemożliwiających ich uszkodzenie. 4.4. Dostarczenie przedmiotu umowy w zapakowanych pakietach zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. Zapakowane pakiety należy oznakować numerem pakietu. 4.5. Przekazanie przy odbiorze przedstawicielowi Zamawiającego niezbędnych instrukcji dotyczących sposobu korzystania z materiałów i pomocy dydaktycznych, atestów i gwarancji udzielonych przez producentów. 4.6. Wykonywanie działań w zakresie 12 miesięcznej rękojmi oraz działań gwarancyjnych i serwisowych w okresie gwarancji oraz pokrycia wszystkich kosztów z nimi związanych. 4.7. W ramach Części III oraz Części IV Wykonawca dostarczy wraz z potwierdzeniem przekazania-odbioru sprzętu, plik w formacie MS Excel (xls) zawierający wszystkie nazwy i numery seryjne dostarczanego sprzętu. 5. Informacje ogólne 5.1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 5 do specyfikacji. 5.2. W przypadku wyczerpania nakładów książek w hurtowniach Zamawiający dopuszcza tytuły pokrewne o równoważnych treściach. 5.3. Jeżeli w SIWZ wskazano nazwę własną jakiegokolwiek przedmiotu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanego w SIWZ, tj. spełniające wymagania określone przez Zamawiającego, o parametrach dotyczących wielkości oraz rodzaju wykonanego materiału nie gorszych niż te wskazane w SIWZ. Wskazanie przez Zamawiającego marki i eksploatacyjne cechy techniczne lub nazwy handlowe określają klasę produktu, a nie jego producenta.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.40.00.00-2, 37.30.00.00-1, 30.20.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze; 3. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz ze wskazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, obejmujące: 1) Zmianę terminów wykonania zamówienia w wyniku wystąpienia siły wyższej tj. wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron umowy, występującej po podpisaniu umowy, a powodujące niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. 2) Zmianę wynikającą ze zmian obowiązujących przepisów prawnych w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 3) Zmianę wynikającą ze zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji Pośredniczącej kontrolującej prawidłowość realizacji Projektu. 2. Zmiany w zakresie podwykonawcy nie pociągają za sobą konieczności sporządzenia pisemnego aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmpszow.finn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Zespół Obsługi Placówek Oświaty w Pszowie, ul. Traugutta 48, 44-370 Pszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w następujących terminach: 1.1. Dla CZĘŚCI I - od dnia podpisania umowy do dnia 20 stycznia 2015r. z uwzględnieniem następujących etapów i terminów: 1) Etap 1 - w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy - obejmuje dostawę materiałów dydaktycznych - z wyłączeniem materiałów dydaktycznych ujętych w Etapie 2; 2) Etap 2 - realizowany od dnia 01 stycznia 2015 r. nie później niż do dnia 20 stycznia 2015 r. - obejmuje dostawę materiałów dydaktycznych szczegółowo określonych w Załączniku nr 5 do specyfikacji (tj. punkt 18). 1.2. Dla CZĘŚCI II - do 21 dni od dnia zawarcia umowy. 1.3. Dla CZĘŚCI III - do 21 dni od dnia zawarcia umowy. 1.4. Dla CZĘŚCI IV - do 21 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Przedmiot zamówienia współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW I POMOCY DYDAKTYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotowej części zamówienia (rodzaj, ilości materiałów i pomocy dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami oraz innymi wymogami) zawarty jest w załączniku nr 5 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.40.00-7, 37.52.41.00-8, 48.19.00.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotowej części zamówienia (rodzaj, ilości materiałów i pomocy dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami oraz innymi wymogami) zawarty jest w załączniku nr 5 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MUZYCZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotowej części zamówienia (rodzaj, ilości materiałów i pomocy dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami oraz innymi wymogami) zawarty jest w załączniku nr 5 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.30.00.00-1, 32.34.16.00-5, 32.34.20.00-2, 32.33.16.00-8, 32.34.42.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotowej części zamówienia (rodzaj, ilości materiałów i pomocy dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami oraz innymi wymogami) zawarty jest w załączniku nr 5 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 38.65.21.00-1, 48.00.00.00-8, 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.19.52.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.