eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Kompleksowe uporządkowanie terenów przy ul. Piotra Skargi i ul. Maciejkowickiej celem przygotowania ich do sprzedaży

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Chorzów: Kompleksowe uporządkowanie terenów przy ul. Piotra Skargi i ul. Maciejkowickiej celem przygotowania ich do sprzedaży
Numer ogłoszenia: 446562 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 2-411-261...9, faks 32 2-417-458.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe uporządkowanie terenów przy ul. Piotra Skargi i ul. Maciejkowickiej celem przygotowania ich do sprzedaży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje : 1. Wycinkę drzew i krzewów, 2. Uporządkowanie terenu. 3. Przygotowanie terenu pod budowę, Zadanie zostało podzielone na dwie części: Część I: Kompleksowe uporządkowanie terenu o powierzchni 5.366 m2 obejmującego działki o numerach: 3760/28 oraz 3757/23 przy ul. Piotra Skargi celem przygotowania terenu do sprzedaży. Zadanie obejmuje prace porządkowe i ogrodnicze oraz dodatkowo Zamawiający zakłada, że Wykonawca na tym terenie może pozyskać drewno opałowe o wartości 27.879,83 zł brutto Szczegółowy przedmiar robót stanowi załącznik nr 6a. Część II: Kompleksowe uporządkowanie terenu o powierzchni 7001 m2 obejmujące działkę o numerze 227/30 przy ul. Maciejkowickiej celem przygotowania terenu do sprzedaży. Zadanie obejmuje prace porządkowe i ogrodnicze oraz dodatkowo Zamawiający zakłada, że Wykonawca na tym terenie może pozyskać drewno opałowe o wartości 17.740,- zł brutto. Szczegółowy przedmiar robót stanowi załącznik nr 6b. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na części zamówienia, które wskazane zostały w punkcie B. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Dla każdej części zamówienia będzie prowadzone odrębne postępowanie w celu dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej dla każdej części zamówienia i zostanie zawarta odrębna umowa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 45.10.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Poprzez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie w sposób należyty usługi w postaci - uporządkowania drzewostanu w ilości co najmniej: a) dla części nr I: 150 drzew (w tym przede wszystkim wycinkę drzew wraz z powierzchniowym uporządkowaniem terenu), b) dla części nr II: 200 drzew (w tym przede wszystkim wycinkę drzew wraz z powierzchniowym uporządkowaniem terenu). Powyższe prace mogą być wykonane w ramach jednego zadania lub odrębnych zadań. W przypadku, kiedy wykonawca ubiega się o więcej niż jedną część zamówienia jest zobowiązany wykazać, że realizował usługi w zakresie określonym w warunku dla danej części zamówienia i równocześnie łączny zakres tych usług musi odpowiadać sumie wymagań określonych w warunkach dla tych części. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kosztorys ofertowy stanowiący podstawę obliczenia całkowitego wynagrodzenia odrębnie dla każdej części zamówienia, o którą ubiega się wykonawca sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru dla każdej części. 2. Wypełniony formularz ofertowy dla każdej części zamówienia, o którą ubiega się wykonawca. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 SIWZ ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie). 4. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu. Pełnomocnictwo do reprezentowania danego podmiotu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 6.Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. 7. Oświadczenie Wykonawcy zawarte w formularzu ofertowym ( załącznik nr 1) dotyczące części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienie samodzielnie. 8. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.9. Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnianie warunku, dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacjach części zamówienia, Wykonawca składa w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty, o których mowa w sekcji IV pkt 1.1. i 1.2. SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany postanowień umowy na podstawie podpisanego przez strony aneksu do umowy w zakresie postanowień umownych dotyczących: 1. Przedmiotu zamówienia: 1.1. Zmniejszenia zakresu usług ( do poziomu 50% wartości podstawowej danej części zamówienia). 1.2. Wprowadzenia prac zamiennych ( do poziomu 30% wartości zamówienia ) wynikających z sytuacji awaryjnej np. warunków pogodowych, prace zamienne rozliczane będą rozliczane będą wg cen jednostkowych ujętych w umowie dla danej czynności i faktycznej ilości lub obmiaru realizowanej czynności. 1.3. W przypadku wystąpienia siły wyższej. 2. Wynagrodzenia: 2.1. Zmniejszenia wynagrodzenia -w przypadku zmniejszenia zakresu usług. 2.2. Wprowadzenia prac zamiennych ( do poziomu 30% wartości zamówienia ) wynikających z sytuacji awaryjnej np. warunków pogodowych, prace zamienne rozliczane będą rozliczane będą wg cen jednostkowych ujętych w umowie dla danej czynności i faktycznej ilości lub obmiaru realizowanej czynności. 2.3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. 3. W przypadku wystąpienia nadzwyczajnej zmiany stosunków, które spowodowałyby ,że spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesu stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego oznaczyć sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy (art.3571 KC).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.eu/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Puiblicznych, pokój nr 237.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Puiblicznych, pokój nr 237.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowe uporządkowanie terenu o powierzchni 5.366 m2 obejmującego działki o numerach: 3760/28 oraz 3757/23 przy ul. Piotra Skargi celem przygotowania terenu do sprzedaży..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje : 1. Wycinkę drzew i krzewów, 2. Uporządkowanie terenu. 3. Przygotowanie terenu pod budowę. Zadanie obejmuje prace porządkowe i ogrodnicze oraz dodatkowo Zamawiający zakłada, że Wykonawca na tym terenie może pozyskać drewno opałowe o wartości 27.879,83 zł brutto Szczegółowy przedmiar robót stanowi załącznik nr 6a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowe uporządkowanie terenu o powierzchni 7001 m2 obejmujące działkę o numerze 227/30 przy ul. Maciejkowickiej celem przygotowania terenu do sprzedaży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje : 1. Wycinkę drzew i krzewów, 2. Uporządkowanie terenu. 3. Przygotowanie terenu pod budowę. Zadanie obejmuje prace porządkowe i ogrodnicze oraz dodatkowo Zamawiający zakłada, że Wykonawca na tym terenie może pozyskać drewno opałowe o wartości 17.740,- zł brutto. Szczegółowy przedmiar robót stanowi załącznik nr 6b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.