eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ślemień › Udzielenie Gminie Ślemień kredytu długoterminowego w kwocie 350 000,00 zł słownie trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych na pokrycie planowanego deficytu budżetowego wynikającego z realizowanych zadań inwestycyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-30

Ślemień: Udzielenie Gminie Ślemień kredytu długoterminowego w kwocie 350 000,00 zł słownie trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych na pokrycie planowanego deficytu budżetowego wynikającego z realizowanych zadań inwestycyjnych
Numer ogłoszenia: 446552 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 428516 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ślemień, Ślemień 430, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Ślemień kredytu długoterminowego w kwocie 350 000,00 zł słownie trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych na pokrycie planowanego deficytu budżetowego wynikającego z realizowanych zadań inwestycyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje Udzielenie Gminie Ślemień kredytu długoterminowego w kwocie: 350 000,00 zł słownie trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych na pokrycie planowanego deficytu budżetowego wynikającego z realizowanych zadań inwestycyjnych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kwoty kredytu do rzeczywistych potrzeb w dniu złożenia wniosku o kredyt. 1. Wysokość kredytu :350 000,00 zł 2. Okres kredytowania : od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2012 r. 3. Oprocentowanie bazowe: według stawki WIBOR 3M + stała marża obowiązująca w okresie kredytowania, 4. Waluta kredytu : PLN polski złoty 5. Spłata kredytu następować będzie w okresach miesięcznych : 36 rat począwszy od dnia 29.12.2009 r. 6. Termin i forma zaciągnięcia kredytu: przelew w trzech transzach, 7. Spłata odsetek następować będzie miesięcznie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez Wykonawcę do Zamawiającego. Dniem spłaty odsetek jest ostatni dzień miesiąca. 8. Kredyt przeznaczony jest na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Ślemień w 2009 r. 9. Zamawiający ma prawo ograniczenia w skorzystaniu kredytu , o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ 10. Rezygnacja z części kredytu następuje w formie oświadczenia złożonego na piśmie do dnia 28.12.2009 roku. 11. Umowa kredytowa nie będzie zawierała innych prowizji z wyjątkiem prowizji od udzielenia kredytu. KOD CVP 66.13.00.00 5 usługi udzielania kredytu. 3.2 Zamówienie odpowiada klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV:66.13.00.00 5 Uwaga: w celu umożliwienia oferentowi oceny zdolności kredytowej Zamawiającego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dołącza się: 1.Roczny bilans jednostki budżetowej sporządzony na dzień 31 grudnia 2008 r. 2. Sprawozdanie RbZ o stanie zobowiązań wg. tytułów dłużnych oraz gwarancji od poręczeń za okres od początku roku do dnia 30 czerwca 2009 r. 3. Sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce deficycie za okres od początku roku do dnia 30 czerwca 2009 r. Kopie w w dokumentów znajdują się w załączniku nr 4..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 37672318 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Gilowicach Plac Bankowy 1 34-322 Gilowice, Plac Bankowy 1, 34-322 Gilowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2672318
  • Oferta z najniższą ceną: 2672318 oferta z najwyższą ceną: 2672318
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.