eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słońsk › udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 300 000 zł



Ogłoszenie z dnia 2006-08-30

POZYCJA 44646

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Słońsk: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 300 000 zł Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Słońsk, do kontaktów: Irena Buchajczyk, Maria Pakos, ul. Sikorskiego 15, 66-436 Słońsk, woj. lubuskie, tel. 095 7572274, fax 095 7572268, e-mail: sekretariat@slonsk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.slonsk.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.slonsk.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 300 000 zł". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Słońsk ul. Sikorskiego 15. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 300 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie wydatków nie znajdujących pokrycia w budżecie gminy na 2006 rok. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w Rozdziale III oferenci mają obowiązek złożyć: 1.1 Dowód wniesienia wadium. 1.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami). 1.3 Upoważnienie w formie pisemnej dla osoby podpisującej ofertę o ile nie wynika ono z innych dokumentów. 1.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5 Umowę regulującą współprace podmiotów występujących wspólnie. 1.6 Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych). 1.7 Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert, 1.8 Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że oferent nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert, 1.9 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 1.10 Bilans oraz rachunek zysków i strat za 2005 r. 1.11Kalkulacja ceny. 2 Zamawiający po otwarciu ofert wezwie oferentów do złożenia oświadczenia o tym, że nie pozostają w stosunku zależności lub dominacji z innymi uczestnikami postępowania a także z Zamawiającym w rozumieniu ustawy z 21.08.1997 r. - Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi (Dz. U. Nr 118, poz. 754 z późn. zm.). 1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawą lub wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 300 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie wydatków nie znajdujących pokrycia w budżecie gminy na 2006 rok. - Udzielenie kredyty w PLN - Okres kredytowania - 5 lat (termin wymagany) - Oferent zapewni pozostawienie środków z kredytu do dyspozycji Zamawiającego w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy (termin pożądany) - Oferent zapewni możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. - W przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kapitału, odsetki będą naliczone od faktycznego zadłużenia. - Spłata odsetek w okresach kwartalnych, na koniec kwartału kalendarzowego. Pierwsza spłata odsetek - 30.09.2006 r. - Forma zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości 400 000 PLN w formie zgodnej z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) tzn.: 1.1 są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 1.2 posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3 dysponują niezbędną wiedzą j doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia, 1.4 znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zaoferują realizację zamówienia na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji a w szczególności; 2.1 Zaakceptują warunki spłaty kredytu oraz odsetek zaproponowany przez Zamawiającego. 2.2 Zaakceptują zabezpieczenie kredytu w formie weksla in blanco. 3. Wniosą wadium w wysokości i na warunkach określonych w Rozdziale IX siwz. 4. Przedstawią dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Porównanie treści oświadczeń i zaświadczeń z warunkami określonymi w SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slonsk.pl, www.bip.slonsk.pl. Opłata: 30 Waluta PLN + należny VAT. Warunki i sposób płatności: wpłata na konto bankowe, wpłata w kasie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.09.2006, godzina 10:15, Sala Narad Urzędu Gminy Słońsk, ul. Sikorskiego 15, 66-436 Słońsk.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.