eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Bieżąca konserwacja chodników na terenie gminy Bytów w 2009r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-03

Bytów: Bieżąca konserwacja chodników na terenie gminy Bytów w 2009r.
Numer ogłoszenia: 44643 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Bytów , ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822 20 11, faks 059 822 25 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja chodników na terenie gminy Bytów w 2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącej konserwacji chodników wg wariantów: Wariant 1 - Zdjęcie istniejących płytek chodnikowych; - Wykonanie warstwy podsypki cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm; - Montaż płytek chodnikowych o wym 30x30 cm ( materiał dostarcza Urząd Miejski); - Zagęszczenie chodnika i uzupełnienie spoin pomiędzy płytkami. Przewidywana ilość robót - 490,00 m2; Wariant 2 - Zdjęcie istniejących płytek chodnikowych; - Wykonanie warstwy podsypki cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm; - Montaż płytek chodnikowych o wym 30x30 cm ( materiał dostarcza Wykonawca robót); - Zagęszczenie chodnika i uzupełnienie spoin pomiędzy płytkami; Przewidywana ilość robót -612,00 m2; Wariant 3 - Zdjęcie istniejących płytek chodnikowych; - Wykonanie warstwy podsypki cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm; - Montaż betonowej kostki brukowej gr 6 cm o wym 20x10 cm ( materiał dostarcza Wykonawca robót); - Zagęszczenie chodnika i uzupełnienie spoin pomiędzy kostkami brukowymi; Przewidywana ilość robót - 1225,00 m2; Wariant 4 - demontaż istniejącego krawężnika drogowego - wykonanie ławy betonowej pod krawężnik gr 10 cm z betonu B-10 - montaż nowego krawężnika o przekroju 30x15 cm(materiał dostarcza Wykonawca) Przewidywana ilość robót - 816,00 m; Wariant 5 - demontaż istniejącego obrzeża chodnikowego - montaż nowego obrzeża chodnikowego o przekroju 20x6 cm (materiał dostarcza Wykonawca) Przewidywana ilość robót - 1531,00 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zadania, w których wartość robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, ( budowa nawierzchni z kostki betonowej brukowej ) wynosiła nie mniej niż 300.000,00 zł brutto w każdym zadaniu; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie ,powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ten dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c) Wypełniony formularz Doświadczenie zawodowe Wykonawcy potwierdzający, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zadania, w których wartość robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,( budowa nawierzchni z kostki betonowej brukowej ) wynosiła nie mniej niż 300.000,00 zł brutto w każdym zadaniu, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ten dokument może być złożony przez dowolnego spośród Wykonawców. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w ppkt b niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców składających ofertę wspólną, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy z wyłączeniem pełnomocnictw, które należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonych kopii..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15, pok. nr 40.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 09:45, miejsce: sekretariat Urzedu Miejskiego 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.