Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-07
Sopot: Usługa remontu okresowego
statku naukowo-badawczego s/y Oceania
Numer ogłoszenia: 44598 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Oceanologii PAN , ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5517281, faks 058 5512130.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iopan.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa remontu okresowego statku naukowo-badawczego s/y Oceania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia jest następujący: A. Dział maszynowy. 1) Przegląd uszczelnienia dziobowego i rufowego linii wału oraz wymiana oleju pochwy wału. 2) Wymiana zaworu (przepustnica DN100) na systemie wody morskiej. 3) Podział dwoma dodatkowymi flanszami rurociągu odlotu wody morskiej z silnika głównego. Uwaga: Rurociąg posiada stosunkowo dużą średnicę, po wykonaniu spawania konieczne jest ponowne cynkowanie i malowanie. 4) Kontrola stanu uzębienia przekładni turbiny wałowej. Pomiar luzów międzyzębnych. B. Dział pokładowy. 1) Naprawa kluzy kotwicznej windy linowej. 2) Wymiana górnej i dolnej rolki przy kluzie kotwicy linowej. 3) Piaskowanie oraz malowanie pawęży rufowej. 4) Instalacja sondy logu elektronicznego SB-60-SA w dnie statku oraz doprowadzenie sygnału na mostek i montaż odbiornika CD401 124/224 Speed Log (urządzenia zostanie dostarczone przez Zamawiającego). Uwaga: Log powinien zostać zamontowany w miejscu starego logu, w okolicach 36 wręgu (mniejszy otwór na zdjęciu stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ) lub w innym miejscu dogodnym dla montującego, uzgodnionym z Zamawiającym i z PRS (np. komora, w której znajduje się ADCP - zdjęcie stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ). 5) Mycie hydromonitorem dna statku oraz malowanie farbą antyporostową. Konserwacja miejsc z uszkodzoną nawierzchnią. 6) Wymiana cynków po weryfikacji (max 6 sztuk). 7) Naprawa górnej rei pomiarowej. Mocowanie linek prowadzących i usztywniających reję, prostowanie rei. Praca z kosza dźwigowego na wysokości ok. 30m., czas pracy dźwigu ok. 8 godzin. 5. Wykonawca w cenie oferty winien uwzględnić wszystkie niezbędne czynności związane z wyżej wymienionym zakresem remontu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do kompletnego, wysokiej jakości i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe wykonanie prac remontowych statku s/y Oceania, zapewnienie warunków bezpieczeństwa przy ich wykonywaniu oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane podczas tych prac. 8. Wykonawca przy wykonywaniu prac remontowych jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt, w ramach ustalonego w niniejszej umowie wynagrodzenia ryczałtowego do: 1) zapewnienia wykwalifikowanej kadry technicznej, a także odpowiedniego sprzętu, 2) protokolarnego przyjęcia statku w terminie wskazanym w umowie, 3) zorganizowania zaplecza remontowego, w tym pozwalającego na magazynowanie materiałów i sprzętu wykorzystywanego do realizowanych prac, 4) zapewnienia możliwości całodobowego korzystania przez załogę statku z zaplecza socjalnego, w tym zapewnić i doprowadzić rurociąg odprowadzający nieczystości ze statku do kanalizacji lub zapewnić korzystanie z toalet na terenie postoju statku dla załogi remontowanego statku, wraz z odbiorem nieczystości, 5) zabezpieczenia mienia znajdującego się na statku w okresie od czasu jego przejęcia do chwili protokolarnego przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu, 6) przestrzegania wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ochrony środowiska, 7) zabezpieczenia i ochrony statku przed wypadkiem poniesienia szkody, spowodowanej przez działania osób trzecich, a w przypadku jej wystąpienia do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego i właściwych podmiotów w celu umożliwienia określenia zakresu powstałej szkody, zgłoszenia ewentualnych roszczeń, naprawienia szkody i jej ewentualnych skutków, 8) utrzymywania należytego porządku na remontowanym statku, miejsce wykonywania prac powinno być czyste i uporządkowane, bez pozostawania materiałów i sprzętu zbędnych do prowadzenia prac, a także odpadów, 9) zagospodarowania wszystkich materiałów pochodzących z rozbiórki oraz odpadów powstałych podczas remontu statku (m.in. zużyte oleje i smary, szlamy, pozostałości po wykonywanych pracach), które przechodzą na własność Wykonawcy, i który zobowiązany jest usunąć je ze statku, a następnie zagospodarować zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, oraz przekazania Zamawiającemu kopii kart przekazania odpadów, 10) wykonywania w czasie realizacji prac wszystkich niezbędnych sprawdzeń, pomiarów i badań, które powinny być przeprowadzone zgodnie z właściwymi normami i procedurami przez przedsiębiorców posiadających uznanie PRS, o ile będzie to wymagane przez PRS, 11) wykonania przyłączy celem zaopatrzenia miejsca wykonywania prac w wodę, energię elektryczną i innych mediów, oraz ponoszenia kosztów zużycia tych mediów, 12) zawiadamiania Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej (za pośrednictwem e-mail) o wykonaniu robót zanikowych lub ulegających zakryciu, umożliwiając ich sprawdzenie w terminie 2 dni roboczych od daty powiadomienia i uzyskiwania potwierdzenia ich odbioru przez Zamawiającego, PRS, ewentualnie inne właściwe organy administracji, 13) doprowadzenia po zakończeniu prac do należytego stanu i porządku statku i przekazania go Zamawiającemu w terminie odbioru końcowego, wynikającego z niniejszej umowy, w tym usunięcia ewentualnych szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 14) wykonywania wszystkich zaleceń PRS, innych właściwych organów i instytucji oraz Zamawiającego wydawanych w związku z pracami remontowymi realizowanymi zgodnie z przepisami prawa i postanowieniami niniejszej umowy,.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 21. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 52.24.10.00 - 52.24.10.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 17.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie precyzuje tego warunku; - ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie wskazane w punkcie IV.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku wskazanego w punkcie III.1.a) - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b) posiadania wiedzy i doświadczenia - w postaci należytego wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. obejmujących remont statku, o wartości minimum 100 000 zł brutto każda usługa; ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty wskazane w punkcie IV.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie III.1.b) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Wykonawca, który we własnym zakresie nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, może polegać na zasobach innych podmiotów. W takiej sytuacji zobowiązany jest jednak udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zapewniającymi wykonanie zamówienia ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie IV.1. SIWZ Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie III.1.c.) - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Wykonawca, który we własnym zakresie nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, może polegać na zasobach innych podmiotów. W takiej sytuacji zobowiązany jest jednak udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zapewniającymi wykonanie zamówienia ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie IV.1. SIWZ Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie III.1.c.) - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Wykonawca, który we własnym zakresie nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, może polegać na zasobach innych podmiotów. W takiej sytuacji zobowiązany jest jednak udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
d) posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej - zapewniającej wykonanie zamówienia. ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie IV.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie III.1.d.) - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Wykonawca, który we własnym zakresie nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, może polegać na zasobach innych podmiotów. W takiej sytuacji zobowiązany jest jednak udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iopan.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Oceanologii PAN,ul. Powstańców Warszawy 55 ,81-712 Sopot.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2014 godzina 09:45, miejsce: Instytut Oceanologii PAN,ul. Powstańców Warszawy 55 ,81-712 Sopot; pok.120.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Zakup systemu obsługi obrad Rady Miasta Sopotu
- 24/2024 Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej zamiennej dla budynku Ratusza w Sopocie - drugie postępowanie
- Dostawa samochodu elektrycznego do przewozu pacjentów dla Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Remontu Alei Niepodległości w Sopocie na odcinku od skrzyżowania z ulicą 23 Marca do skrzyżowania z ulicą Andersa
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
więcej: przetargi w Sopocie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.