eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku głównego i oficyny Muzeum Tkactwa Dolnośląskiego w Kamiennej Górze, w skład której wchodzą zadania



Ogłoszenie z dnia 2006-08-30

POZYCJA 44580

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kamienna Góra: wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku głównego i oficyny Muzeum Tkactwa Dolnośląskiego w Kamiennej Górze, w skład której wchodzą zadania: 1. "Rewitalizacja unikatowego Zespołu Tkackiego w Kamiennej Górze", 2. "Dostosowanie budynku Muzeum Tkactwa Dolnośląskiego w Kamiennej Górze do potrzeb osób niepełnosprawnych", 3. "Termomodernizacja Muzeum Tkactwa Dolnośląskiego w Kamiennej Górze" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Kamienna Góra, do kontaktów: Jarosław Gęborys, Pl. Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. (075) 6455135, fax (075) 6455150, e-mail: geborysj@kamiennagora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kamiennagora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku głównego i oficyny Muzeum Tkactwa Dolnośląskiego w Kamiennej Górze, w skład której wchodzą zadania: 1. "Rewitalizacja unikatowego Zespołu Tkackiego w Kamiennej Górze", 2. "Dostosowanie budynku Muzeum Tkactwa Dolnośląskiego w Kamiennej Górze do potrzeb osób niepełnosprawnych", 3. "Termomodernizacja Muzeum Tkactwa Dolnośląskiego w Kamiennej Górze". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pl. Wolności, 58-400 Kamienna Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje n/w roboty budowlane w ramach poszczególnych zadań: 1. Rewitalizacja unikatowego Zespołu Tkackiego w Kamiennej Górze: - remont dachu budynku muzeum (pow. około 650 m kw.), - wykonanie elewacji budynku głównego muzeum (pow. około 800 m kw.), - demontaż istniejącej instalacji wod kan, - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej (dł. około 20 m), - wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej (dł. około 85 m), - demontaż instalacji c.o., - wykonanie nowej instalacji c.o. (dł. około 760 m), - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z tablicą główną i tablicami zabezpieczającymi (dł. około 6200 m), - wykonanie instalacji systemu antypożarowego, sieci komputerowej i telefonicznej, - montaż osprzętu elektrycznego, - montaż opraw oświetleniowych, - wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, - wykonanie robót rozbiórkowych związanych z oficyną muzeum, - wykonanie robót żelbetowych (ławy fundamentowe, schody), - wykonanie robót murowych, - wykonanie szklanego zadaszenia dziedzińca oficyny (pow. około 190 m kw.), - wykonanie tynków wewnętrznych i okładzin(pow. około 2000 m kw.), - wykonanie podłóg i posadzek (pow. około 260 m kw.), - montaż stolarki okiennej i drzwiowej (pow. drzwi około 78 m kw.), - wykonanie robót stolarskich (czyszczenia, wymiana elementów drewnianych galerii, balustrad), - wykonanie robót związanych ze ślusarką (ilość około 1250 kg), - wykonanie robót malarskich (pow. około 1500 m kw.), - wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej (dł. około 14 m), - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej (dł. około 33 m), - wykonanie przyłącza wodociągowego (dł. około 26 m), - wykonanie robót drogowych (nawierzchniowych), - wykonanie instalacji odgromowej. 2. Dostosowanie budynku Muzeum Tkactwa Dolnośląskiego w Kamiennej Górze do potrzeb osób niepełnosprawnych: - przebudowa dachu od strony szybu windy, - budowa szybu windy (wys. około 13 m), - montaż urządzenia dźwigowego (kabina przelotowa, siedem przystanków), - wykonanie dojazdu do windy; 3. Termomodernizacja Muzeum Tkactwa Dolnośląskiego w Kamiennej Górze: - Demontaż starej stolarki okiennej i drzwiowej (pow. około 100 m kw.), - przemurowanie nadproży okiennych, - montaż nowej stolarki (pow. około 100 m kw.), - docieplenie dachu oficyny (około 320 m kw.), - wykonanie elewacji oficyny (pow. około 650 m kw.) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca złoży oświadczenie o treści: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, 2. Materiały oraz urządzenia używane przez wykonawcę, powinny odpowiadać w zakresie jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, okreslonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. z 2003r. Dz. U. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), a także wymaganiom Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Dokumentacji Projektowej. 3. Na każde żądanie zamawiającego (Inspektora nazdoru inwestorskiego) wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do stosowanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. 4. Wykonawca zapewnia na żądanie zamawiającego potrzebne oprzyrządowanie, potencjał ludzki oraz materiały niezbędne do przeprowadzenia badań jakości robót wykonanych, z materiałów wykonawcy na terenie budowy. 5. Badania, o których mowa w ust. 4 będą realizowane przez wykonawcę na własny koszt - jeżeli potwierdzą istnienie wad materiałowych i wykonawczych, w przeciwnym wypadku koszt badań poniesie zamawiający. 6. Wykonawca ma obowiązek uzyskania wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót, opinii i protokołów badań 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeśli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący doświadczenia, jeżeli zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 zadanie polegające na remoncie (roboty instalacji wewnętrznych, dachowe, elewacyjne i wykończeniowe) obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków, o wartości minimum 1 mln PLN, W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca obowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie minimum 1 referencja. W przypadku oceny warunków udziału w postępowaniu za każde dodatkowo wykazane zadanie o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zostanie przyznany 1 pkt. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w wykaz podmioty te mogą przedstawić łącznie. 2) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeśli dysponuje następującym zespołem osób przeznaczonych do wykonania zamówienia w n/w specjalnościach: - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno budowlanej (kierownik budowy), posiadająca co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca obowiązany jest przedłożyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dołączyć aktualne na dzień składania oferty, zaświadczenia z właściwego oddziału Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz decyzje o nadaniu uprawnień zawodowych w/w osób. Ponadto osoba mająca pełnić funkcję kierownika budowy obowiązana jest złożyć oświadczenie, iż zgodnie z par. 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w wykaz podmioty te mogą przedstawić łącznie. 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli przedstawi informację banku, w którym posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą posiadanie środków własnych lub dostęp do linii kredytowej w wysokości minimum 1 000 000,00 PLN. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w informację podmioty te mogą przedstawić łącznie. 4. spełniania warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacje i zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przedmiotu zamówienia Podwykonawcy na zasadach określonych w art. 647 Kodeksu Cywilnego oraz niniejszej SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, to ponadto musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy informacje składane w trakcie postępowania stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane, muszą być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.). Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny z wyrażeniem zgody na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w ustawie. Wszystkie kserokopie załączonych dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie oświadczenia i pełnomocnictwa muszą być złożone w formie oryginałów Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny złożonych dokumentów poprzez zbadanie zgodności ich treści z wymaganiami zamawiającego. W przypadku braku stosownego dokumentu/oświadczenia, zamawiający stwierdzi nie spełnienie przez wykonawcę wymagań w tym zakresie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie zamawiającego lub przelew na konto zamawiającego: 88 8395 0001 0013 4460 2003 0001. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 22.10.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.09.2006, godzina 12:15, pok. 211, Pl. Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Inwestycja finansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG III A Wolny Kraj Związkowy Saksonia Rzeczpospolita Polska (Województwo Dolnośląskie) 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.