To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-31
Wrocław: Dostawa fabrycznie nowych cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Numer ogłoszenia: 445650 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201017 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 11 szt. fabrycznie nowych cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych obejmuje: sprzedaż urządzeń wielofunkcyjnych i ich zainstalowanie we wskazanych pomieszczeniach w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz przeszkolenie użytkowników tych urządzeń. Szczegółowe wymogi, parametry techniczne oraz zestawienie wyposażenia nabywanych urządzeń wielofunkcyjnych zostały określone w Załączniku 1.1 i Załączniku A do SIWZ. Pełna obsługa serwisowa ww. urządzeń wielofunkcyjnych w okresie trwania gwarancji obejmuje: a) wszelkie czynności obsługowe i naprawcze oraz materiały eksploatacyjne zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej i instrukcji obsługi urządzeń, b) wymianę tonerów określonych w Załączniku 1.2 do SIWZ, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń wielofunkcyjnych wymienionych w Załączniku 1.1 do SIWZ. . Wykonawca musi udzielić 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone fabrycznie nowe cyfrowe urządzenia wielofunkcyjne, której ważność rozpoczyna się od daty odbioru. . Odbiór urządzeń wielofunkcyjnych zostanie dokonany po ich zainstalowaniu we wskazanych pomieszczeniach w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, w godzinach pracy Urzędu i przeszkoleniu użytkowników tych urządzeń w zakresie ich obsługi. . Wykonawca wraz z każdym urządzeniem musi przekazać: a/ kartę gwarancyjną, b/ książkę serwisową, c/ instrukcję obsługi, w języku polskim. . Usługi serwisowe realizowane będą na podstawie zgłoszenia telefonicznego, faksem lub e-mailem przez pracownika Zespołu Poligrafii w terminie do 1 dnia roboczego od chwili otrzymania zgłoszenia. . Wykonawca wykonywał będzie pełną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej i instrukcji obsługi urządzeń wielofunkcyjnych, z wyjątkiem papieru ksero. . Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki obsługi serwisowej dla każdego urządzenia wielofunkcyjnego oddzielnie. . W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad i złej jakości wykonanej usługi serwisowej, strony sporządzą protokół, w którym wskażą rodzaj i zakres stwierdzonych wad. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dokonać usunięcia wad na własny koszt w terminie do 2 godzin od chwili zgłoszenia. . W przypadku usuwania wad w terminie dłuższym niż 2 godziny lub wykonywania usługi serwisowej przekraczającej okres 1 dnia roboczego Wykonawca na własny koszt dostarczy urządzenie wielofunkcyjne zastępcze o równoważnych parametrach technicznych. . Wykonawca dostarcza części zamienne, materiały eksploatacyjne oraz tonery własnym transportem na swój koszt i na własne ryzyko. . Wykonawca zobowiązany jest do zabrania i usunięcia na własny koszt wszystkich wymienionych zużytych części, materiałów eksploatacyjnych oraz tonerów. Wykonawca po odbiorze zużytych tonerów wystawia kartę przekazania odpadu tj. dokument poświadczający odpowiednie gospodarowanie odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012.r o odpadach (Dz.U. z 2013, poz. 21). Po przekazaniu zużytych części, materiałów eksploatacyjnych oraz tonerów przez Zamawiającego odpowiedzialność za ich zagospodarowanie ponosi Wykonawca. . Ponadto: - urządzenia wielofunkcyjne muszą być wyprodukowane zgodnie z normą jakości ISO 9001 i normą ochrony środowiska ISO 14001, - muszą spełniać standardy bezpieczeństwa oraz wymogi ujęte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów BHP, - muszą być energooszczędne tj. muszą być wyposażone w funkcję automatycznego wyłączania zmniejszającą zużycie energii, - poziom hałasu podczas pracy urządzenia wielofunkcyjnego nie może przekraczać liczby [db] określonej dla poszczególnych typów urządzeń wielofunkcyjnych zgodnie z normą ISO 7779/ ISO 9296. Wykonawca musi posiadać, przez cały okres trwania umowy, aktualne zezwolenie/decyzję lub inne dokumenty na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów innych niż niebezpieczne (jak zużyte tonery) lub posiada wpis do rejestru posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i/lub transportu odpadów powstałych z zużytych tonerów, zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U. z 2013r., poz. 21). Wykonawca, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, zobowiązany będzie wyznaczyć swojego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym, działającego i dostępnego na terenie Gminy Wrocław, z możliwością łatwego kontaktu przez telefon, faks oraz e-mail. Wykonawca musi posiadać, przez cały okres trwania umowy, aktualny dokument autoryzacji (świadectwo, zezwolenie, licencję) lub umowę z autoryzowaną firmą na wykonywanie czynności obsługowych i naprawczych urządzeń wielofunkcyjnych wykazanych w Załączniku nr 1.1. do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY STANIEWSKI STAN-MIT-SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
JERZY STANIEWSKI STAN-MIT-SERWIS
- STAN-MIT-SERWIS Jerzy Staniewski, ul. Gajowicka 95, 53-421 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44188,98
Oferta z najniższą ceną: 44188,98 / Oferta z najwyższą ceną: 44188,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników i podstawowych związków chemicznych dla Grupy Badawczej Synaptogenezy (8 Zadań)
- REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE AKADEMII WOJSK LĄDOWYCH IMIENIA TADEUSZA KOŚCIUSZKI WE WROCŁAWIU
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 2 pakiety dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii.
- Montaż, demontaż i transport materiałów promocyjnych wielkogabarytowych w związku z uczestnictwem w eventach promujących Dolny Śląsk - 3 zadania
- USŁUGA - PRZEGLĄDY SERWISOWE SPRĘŻAREK TECH/93/3/MK/2024
- Wykonanie mechaniczne oraz ręczne ścinki poboczy na drogach miejskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących należących do Sądu Okręgowego w Kielcach i sądów funkcjonalnych w Opatowie, Pińczowie, Staszowie i we Włoszczowie.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek cyfrowych sieciowych na urbancard dla Urzędu Miejskiego Wrocławia wraz z pełną obsługą serwisową.
- Dostawa sukcesywna tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wykorzystywanych w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie w tym w Delegaturach
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.