eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Usługi serwisowe kserokopiarek SHARP MX-M350N, TOSHIBA 1550, TOSHIBA e-STUDIO 603, KONICA MINOLTA DI 1610 użytkowanych w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostkach terenowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-01

Gorzów Wielkopolski: Usługi serwisowe kserokopiarek SHARP MX-M350N, TOSHIBA 1550, TOSHIBA e-STUDIO 603, KONICA MINOLTA DI 1610 użytkowanych w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostkach terenowych
Numer ogłoszenia: 44552 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. , ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7395200, 7395274, faks 95 7395454.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe kserokopiarek SHARP MX-M350N, TOSHIBA 1550, TOSHIBA e-STUDIO 603, KONICA MINOLTA DI 1610 użytkowanych w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostkach terenowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe kserokopiarek SHARP MX-M350N, TOSHIBA 1550, TOSHIBA e-STUDIO 603, KONICA MINOLTA DI 1610, użytkowanych w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostkach terenowych. Zakres usług serwisowych: 1) okresowe konserwacje kserokopiarek; Zalecana częstotliwość: konserwacja kserokopiarek SHARP MX-M350N przeprowadzana co 100 tysięcy kopii, konserwacja kserokopiarek TOSHIBA 1550 przeprowadzana co 10 tysięcy kopii lub co 6 miesięcy, konserwacja kserokopiarek KONICA MINOLTA DI 1610 przeprowadzana co 6 miesięcy, konserwacja kserokopiarek TOSHIBA e-STUDIO 603 przeprowadzana co 500 tysięcy kopii wraz z wymianą zestawu konserwacyjnego lub 1 raz w roku bez wymiany zestawu konserwacyjnego. Szacunkowa ilość konserwacji w okresie realizacji zamówienia dla kserokopiarek: SHARP MX-M350N - 5, TOSHIBA 1550 - 6, TOSHIBA e-STUDIO 603 - 1, KONICA MINOLTA DI 1610 - 2. Wykaz podstawowych czynności konserwacyjnych: czyszczenie zespołu optyki, czyszczenie transportu papieru, czyszczenie zespołu wywoływania (zespołu bębna), czyszczenie elektrod, regulacja podzespołów, inspekcja sekcji napędu, inspekcja i czyszczenie sekcji utrwalania, czyszczenie elementów optyki, umycie urządzenia z zewnątrz i czyszczenie wnętrza kopiarki. Koszt konserwacji obejmuje także: koszt dojazdu Wykonawcy do miejsca świadczenia usług, materiałów stosowanych podczas konserwacji - rolki, wałki czyszczące, taśmy czyszczące, pojemniki zużytego toneru, wymianę w kserokopiarkach SHARP MX-M350N zestawu serwisowego AR-451 KA oraz wywoływacza AR-455DV, filtra ozonowego, rolek pobierania papieru (wymieniane w przypadku zużycia), wymianę w kserokopiarce TOSHIBA e-STUDIO 603 zestawu konserwacyjnego przewidzianego co 500 tysięcy kopii, wymianę pozostałych części eksploatacyjnych zużywających się - zestawów rolek - przeznaczonych do kaset z papierem, LCF, ADF i podajnika ręcznego będzie następować z uwzględnieniem ich zużycia, które jest uzależnione od ilości wykonanych kopii. Konserwacja nie obejmuje wymiany elementów elektroniki. 2) naprawy na zlecenie zamawiającego wraz z dostawą części i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania naprawy, za wyjątkiem: toneru, bębna i papieru do kserokopiarki SHARP MX-M350N, toneru, bębna, developeru, listwy bębna i papieru do kserokopiarki TOSHIBA 1550, toneru, bębna i papieru do kserokopiarki KONICA MINOLTA DI 1610, toneru, bębna i papieru do kserokopiarki TOSHIBA e-STUDIO 603. Pozostałe warunki realizacji zamówienia: Wykonawca zapewni wykonanie obsługi serwisowej w sposób rzetelny, terminowy i zapewniający sprawne działanie kserokopiarek; Czynności serwisowe realizowane będą w dni robocze, w siedzibach zamawiającego, w miejscu użytkowania urządzenia; Wykonawca w ramach usług serwisowych zapewni dostawę i wymianę zużytych na nowe ( nie regenerowane) niezbędne części i materiały, dopuszczone do zastosowania przez producenta urządzeń; Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia ilości oraz terminów zalecanych do przeprowadzenia konserwacji z Zamawiającym przed przystąpieniem do jej wykonania; Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do naprawy uszkodzonego sprzętu po pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego awarii; Czas przystąpienia do naprawy od momentu zgłoszenia (faxem) nie może przekroczyć 48 godzin liczonych w dni robocze; Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do naprawy przedstawić na piśmie kosztorys naprawy wraz z oceną stanu technicznego urządzenia; Wykonawca dokona uzgodnienia kosztów naprawy z Zamawiającym ( Naczelnikiem lub osobą upoważnioną Wydziału Administracji i Remontów ) przed przystąpieniem do naprawy; W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 10 dni Wykonawca w następnym dniu roboczym po upływie 10-dniowego okresu naprawy nieodpłatnie zainstaluje i uruchomi sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach techniczno-eksploatacyjnych jak sprzęt niesprawny; W odniesieniu do sprzętu, którego awarie lub uszkodzenie zgłoszono wykonawcy przed terminem określającym wygaśnięcie umowy stosuje się ustalenia w niej zawarte; Wykonawca udzieli 6-miesięcznej gwarancji na wymienione podzespoły, elementy oraz na prace serwisowe; Wymontowane, zużyte części, za wyjątkiem tonerów, zespołu wywołującego (bębna), developera i listwy bębna zabiera Wykonawca, po uzgodnieniu z Zamawiającym; Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości serwisowanych urządzeń lub miejsca świadczenia usług, w przypadku wycofania urządzeń z użytkowania lub zmiany ich lokalizacji; Ceny za usługi pozostają wówczas bez zmian; W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz oferty, według wzoru stanowiącego część III specyfikacji, 2) wypełniony Formularz cenowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Formularza oferty, 3) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określajace jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, 4) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załaczenie dokumentu pełnomocnictwa określajacego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - wysokość narzutu na zakup materiałów - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 42, pokój 274.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42, Sala Obsługi Klientów, okienko nr 0 lub 1 (czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8-15).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.