eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wymiana drzwi na drogach ewakuacyjnych w budynku Delegatury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy al. Solidarności 5-9 w Tarnowie a także remont częściowy pomieszczeńw budynkach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy ul. Basztowej 22 oraz Brackiej 13 oraz w budynku Delegatury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy al. Solidarności 5-9 w Tarnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-12

Kraków: Wymiana drzwi na drogach ewakuacyjnych w budynku Delegatury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy al. Solidarności 5-9 w Tarnowie a także remont częściowy pomieszczeń: w budynkach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy ul. Basztowej 22 oraz Brackiej 13 oraz w budynku Delegatury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy al. Solidarności 5-9 w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 445474 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 3921 242, faks 12 3921438.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drzwi na drogach ewakuacyjnych w budynku Delegatury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy al. Solidarności 5-9 w Tarnowie a także remont częściowy pomieszczeń: w budynkach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy ul. Basztowej 22 oraz Brackiej 13 oraz w budynku Delegatury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy al. Solidarności 5-9 w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana drzwi na drogach ewakuacyjnych w budynku Delegatury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy al. Solidarności 5-9 w Tarnowie a także remont częściowy pomieszczeń: w budynkach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy ul. Basztowej 22 oraz Brackiej 13 oraz w budynku Delegatury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy al. Solidarności 5-9 w Tarnowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym materiały, jakie należy zastosować przy realizacji zamówienia oraz pozostałe warunki zamówienia zostały określone w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej swiz: zał. nr 1AB do siwz - wzór umowy, zał. nr 2 do siwz - dokumentacja projektowa, zał. nr 3 do siwz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.22.31.00-7, 45.22.31.10-0, 45.42.00.00-7, 45.42.11.40-7, 45.42.11.41-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w realizacji robót budowlanych, w tym wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegające na: a) wymianie lub montażu stolarki p.poż - o wartości brutto co najmniej 50 000,00 złotych każda, w przypadku składania oferty na pierwszą część zamówienia, b) cyklinowaniu i malowaniu lub wykonaniu nowego parkietu wraz z malowaniem - o wartości brutto co najmniej 50 000,00 złotych każda, w przypadku składania oferty na drugą część zamówienia, Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia, zobowiązany jest wykazać spełnianie maksymalnych warunków określonych dla każdej z dwóch części.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 roku, Nr 243, poz. 987), dotyczy pierwszej i drugiej części zamówienia. Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia, zamawiający dopuszcza możliwość wykazania tego samego specjalisty (z imienia i nazwiska) dla dwóch części. Zamawiający dopuszcza możliwości łączenia funkcji przez jedną osobę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 złotych, dotyczy pierwszej i drugiej części zamówienia. Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia, wysokość ubezpieczenia nie podlega sumowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Pozostałe dokumenty, jakie należy załączyć do oferty: a) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do siwz, b) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o projekt budowlany, przedmiary robót i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.malopolska.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, Biuro Logistyki, II piętro, pokój nr 242.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, Sekretariat Biura Logistyki (II piętro, pokój nr 205) lub na dzienniku podawczym (parter, pok. 24).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część druga zamówienia- część kosztów pochodzić będzie z Programu Operacyjnego - Pomoc Techniczna 2007-2013 r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wymiana drzwi na drogach ewakuacyjnych w budynku Delegatury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy al. Solidarności 5-9 w Tarnowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym materiały, jakie należy zastosować przy realizacji zamówienia oraz pozostałe warunki zamówienia zostały określone w załącznikach do siwz (zał. nr 1A/B do siwz - wzór umowy, zał. nr 2 do siwz - dokumentacja projektowa, zał. nr 3 do siwz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zał. nr 4A do siwz - przedmiar robót). Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace (dotyczy dwóch części zamówienia) na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru prac. Okres odpowiedzialności wykonawcy z tytułu rękojmi wyniesie 36 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.40-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 22.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont częściowy pomieszczeń: w budynkach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy ul. Basztowej 22 oraz Brackiej 13 oraz w budynku Delegatury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy al. Solidarności 5-9 w Tarnowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym materiały, jakie należy zastosować przy realizacji zamówienia oraz pozostałe warunki zamówienia zostały określone w załącznikach do siwz (zał. nr 1A/B do siwz - wzór umowy, zał. nr 2 do siwz - dokumentacja projektowa, zał. nr 3 do siwz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zał. nr 4B do siwz - przedmiar robót). 3.4. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace (dotyczy dwóch części zamówienia) na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru prac. Okres odpowiedzialności wykonawcy z tytułu rękojmi wyniesie 36 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 22.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.