eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłowo-Osada › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ochronę siedziby Nadleśnictwa w Dwukołach wraz z przynależną infrastrukturą na potrzeby Nadleśnictwa Dwukoły

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-30

Iłowo-Osada: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ochronę siedziby Nadleśnictwa w Dwukołach wraz z przynależną infrastrukturą na potrzeby Nadleśnictwa Dwukoły
Numer ogłoszenia: 445406 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 402976 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Dwukoły, , 13-240 Iłowo-Osada, woj. , tel. 023 6541461, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ochronę siedziby Nadleśnictwa w Dwukołach wraz z przynależną infrastrukturą na potrzeby Nadleśnictwa Dwukoły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi - ochrony siedziby Nadleśnictwa Dwukoły w Dwukołach wraz z przynależną infrastrukturą. Kod CPV ze Wspólnego Słownika Zamówień : 79710000-4 Usługi ochroniarskie. Ochronę należy wykonywać poprzez zatrudnionych pracowników ochrony. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednia ochronę fizyczną budynku administracyjnego - siedziby Nadleśnictwa oraz sześciu budynków i obiektów znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie wraz z mieniem znajdującym się w tych obiektach i budynkach przed włamaniem, kradzieżą i zniszczeniem: - w dni robocze w godz. 15.15-7.15 - w dni świąteczne i wolne od pracy przez całą dobę. 2. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonania Zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem Zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. 4. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia. W terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usług, Wykonawca będzie zobowiązany do składania Zamawiającemu książki dyżurów prowadzonej w miesiącu poprzednim. 6. Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę do piątego dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług. Płatności dokonywane będą w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany rachunek Wykonawcy. Płatność będzie rozliczana w PLN w okresach jednomiesięcznych zgodnie z kwotami zaoferowanymi przez Wykonawcę na druku oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji, w terminie 14 dni od otrzymania faktury VAT. Kara umowna za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu umowy przez Wykonawcę wynosić będzie 200 PLN. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przystąpił do wykonywania zamówienia od dnia 01.01.2010 do 31.12.2010 (umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 60000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO OCHRONY MIENIA I OSÓB ALBATROS, ul. Powstańców Warszawskich 9, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 52800.00
  • Oferta z najniższą ceną: 52800.00 oferta z najwyższą ceną: 60000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.