eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Zakup idostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Radomsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-30

Radomsko: Zakup idostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Radomsku
Numer ogłoszenia: 445326 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239601 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Radomszczański, ul. Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6834509, faks 044 6834192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup idostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Radomsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie nowych materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Radomsku. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego przy ul. Leszka Czarnego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dodatek nr 1 do SIWZ. Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne do siedziby Zamawiającego na własny koszt, w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (pisemne zamówienie, e-mail, fax, telefon). Dostarczone materiały muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne itp.) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszystkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów np. hologramy. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne. Materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane nie później niż 4 miesiące przed datą dostawy. 3.2 Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na materiały eksploatacyjne. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu wymaga się spełnienia następujących warunków: 1. pełnej kompatybilności oferowanych materiałów eksploatacyjnych z urządzeniami, wymienionymi w dodatku nr 1 do SIWZ, 2. oferowane materiały równoważne mają być nieregenerowane w ogóle, nie poddawane procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów, 3. Należy wskazać do jakiego typu urządzenia oferowany jest materiał równoważny podając odpowiednio: a) nazwę producenta, b) nazwę materiału, c) symbol (kod) oferowanego materiału eksploatacyjnego, d) wydajność wydruku standardowych stron A4 w czerni mierzone zgodnie z normą ISO/IEC 19752 - w przypadku tonerów do drukarek laserowych, e) wydajność wydruku standardowych stron A4 w kolorze mierzone zgodnie z normą ISO/IEC 19798 - w przypadku tonerów do drukarek laserowych, 4. proces produkcji oferowanych materiałów równoważnych musi być dostosowany do wymogów normy ISO 14001 - w tym celu wykonawca dołączy do oferty dokument o którym mowa w pkt 6.1.3 ppkt 2, 5. oferowany materiał równoważny ma zagwarantować powtarzalną jakość wydruków i wydajność (bądź wyższą) co materiał zalecany przez producenta urządzenia -w tym celu wykonawca dołączy do oferty dokument o którym mowa w pkt 6.1.3 ppkt 1, 6. oferowane materiały eksploatacyjne muszą być: dopuszczone do obrotu na terenie RP, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie, wolne od wad technicznych i prawnych, o jakości i wydajności nie niższej niż materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta urządzenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 62033.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HiCOPY Polska Sp. z o.o., ul. Lindego 7, 30-148 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 62033.00
  • Oferta z najniższą ceną: 62033.00 oferta z najwyższą ceną: 99666.87
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.