eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2013/2014 z podziałem na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Wołów: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2013/2014 z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 445088 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wołowski , pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3805901, faks 071 3805900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2013/2014 z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2013/2014, z podziałem na zadania: zadanie nr 1 zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, obręb Wińsko, ilość km dróg - 65 km; zadanie nr 2 zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, obręb Wołów, ilość km dróg - 59 km; zadanie nr 3 zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wińsko (strona zachodnia), ilość km dróg - 38 km; zadanie nr 4 zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wińsko (strona wschodnia), ilość km dróg - 43 km; zadanie nr 5 zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wołów (strona zachodnia), ilość km dróg - 32 km; zadanie nr 6 zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wołów (strona wschodnia), ilość km dróg - 58 km; zadanie nr 7 zimowe utrzymanie dróg powiatowych w Brzegu Dolnym, ilość km dróg - 12 km; zadanie nr 8 zimowe utrzymanie chodników w ciągach dróg wojewódzkich w m. Wołów, ilość km - 10,3 km; zadanie nr 9 zimowe utrzymanie chodników i cpj w ciągach dróg powiatowych i wojewódzkich w m. Brzeg Dolny, ilość km - 18,6 km; Zamówienie obejmuje: - pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w piaskarkę i pług odśnieżny średni będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-7); - pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w pług odśnieżny ciężki będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-6); - pracę sprzętu ciężkiego (ładowarka lub spycharka lub równiarka) do pracy przy likwidacji powstałych zasp śnieżnych (dla zadania 1-6); - wykonanie mieszanki uszorstniającej do posypywania dróg w celu zwalczania śliskości, będącej własnością wykonawcy, rozliczanej wg rzeczywistego zużycia (dla zadania 1-7); - pracę pojazdu samochodowego lub ciągnika rolniczego wyposażonych w specjalistyczny sprzęt do pracy przy odśnieżaniu i posypywaniu chodników i ciągów pieszo-jezdnych na drogach powiatowych i wojewódzkich z materiałem uszorstniającym (dla zadania 8-9); - prace związane z montażem i demontażem siatki p/śnieżnej o dł. 2,8 km do osłony przed zawiejami i zamieciami śnieżnymi dla zadania 2 (siatka Zamawiającego; drut naciągowy i paliki Wykonawcy), siatka do odbioru i zwrotu na koszt Wykonawcy z bazy w Wołowie, ul. Kościuszki 27..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 5.248,00 zł. (pięć tysięcy dwieście czterdzieści osiem zł.) Zadanie nr 2 - 4.763,00 zł. (cztery tysiące siedemset sześćdziesiąt trzy zł.) Zadanie nr 3 - 2.357,00 zł. (dwa tysiące trzysta pięćdziesiąt siedem zł.) Zadanie nr 4 - 2.667,00 zł. (dwa tysiące sześćset sześćdziesiąt siedem zł.) Zadanie nr 5 - 1.985,00 zł. (jeden tysiąc dziewięćset osiemdziesiąt pięć zł.) Zadanie nr 6 - 3.598,00 zł. (trzy tysiące pięćset dziewięćdziesiąt osiem zł.) Zadanie nr 7 - 744,00 zł. (siedemset czterdzieści cztery zł.) Zadanie nr 8 - 934,00 zł. (dziewięćset trzydzieści cztery zł.) Zadanie nr 9 - 1.335,00 zł. (jeden tysiąc trzysta trzydzieści pięć zł.) Na potwierdzeniu wniesienia wadium winna być adnotacja , którego zadania dotyczy wpłata wadium. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj. w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Gwarancje muszą być udzielone wyłącznie na zasadach polskiego prawa bankowego. 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy BS Oborniki Śl. O Brzeg Dolny 11 9583 1022 0100 0447 2001 0004 w terminie zapewniającym jego wpływ do czasu złożenia oferty. 4.Wadium wniesione w postaci poręczeń i gwarancji lub potwierdzenie wpłaty wadium gotówką na rzecz niniejszego zamówienia publicznego należy załączyć do oferty. 5.Wadium wniesione w postaci poręczeń i gwarancji należy załączyć w formie kopii dokumentu, natomiast oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej -oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). Po otwarciu ofert oryginał wadium Zamawiający złoży w kasie Starostwa Powiatowego. 6.Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12. 8.Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu wymienionych w pkt. 12 i 13 okoliczności.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VI. 1 a.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie głównych usług polegających na wykonywaniu prac przy zimowym utrzymaniu dróg publicznych - co najmniej 25 km dróg publicznych (zadanie 1-7) w okresie jednego sezonu zimowego (niezależnie od ilości oferowanych zadań) oraz 10 km chodników (zadnie 8-9) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami, przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, oddzielnie dla każdego zadania: - zadanie 1 i 2 - 2 nośniki wyposażone w piaskarkę i pług średni z dociskiem; 2 nośniki wyposażone w pług ciężki; 1 ładowarkę lub równiarkę lub spycharkę - zadanie 3, 4, 5 i 6 - 1 nośnik wyposażony w piaskarkę i pług średni z dociskiem; 1 nośnik wyposażony w pług ciężki; 1 ładowarkę lub równiarkę lub spycharkę - zadanie 7 - 1 nośnik wyposażony w piaskarkę i pług średni z dociskiem - zadanie 8 i 9 - 1 pojazd samochodowy lub ciągnik rolniczy wyposażony w specjalistyczny sprzęt do odśnieżania i posypywania chodników Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć we własnym zakresie maszynę do załadunku materiałów uszorstniających. W przypadku składania Oferty na kilka zadań należy wykazać na każde zadnie inny sprzęt, tj. wykazać łączną ilość sprzętu wymaganą dla zadań, na które składana jest oferta.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VI. 1 a.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na okres trwania umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2, na załączonym wzorze; Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy; Pełnomocnictwo musi zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem przez notariusza; Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; wypełniony i podpisany formularz oferty; wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy do zadania nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9, (dla poszczególnych zadań); zaakceptowany projekt umowy; Oryginał gwarancji lub poręczenia , jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do siwz. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z zapisami w projekcie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Wołowski pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiat Wołowski pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, obręb Wińsko, ilość km dróg - 65 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w piaskarkę i pług odśnieżny średni będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-7); - pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w pług odśnieżny ciężki będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-6); - pracę sprzętu ciężkiego (ładowarka lub spycharka lub równiarka) do pracy przy likwidacji powstałych zasp śnieżnych (dla zadania 1-6); - wykonanie mieszanki uszorstniającej do posypywania dróg w celu zwalczania śliskości, będącej własnością wykonawcy, rozliczanej wg rzeczywistego zużycia (dla zadania 1-7); Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, obręb Wołów, ilość km dróg - 59 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w piaskarkę i pług odśnieżny średni będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-7); - pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w pług odśnieżny ciężki będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-6); - pracę sprzętu ciężkiego (ładowarka lub spycharka lub równiarka) do pracy przy likwidacji powstałych zasp śnieżnych (dla zadania 1-6); - wykonanie mieszanki uszorstniającej do posypywania dróg w celu zwalczania śliskości, będącej własnością wykonawcy, rozliczanej wg rzeczywistego zużycia (dla zadania 1-7); - prace związane z montażem i demontażem siatki p/śnieżnej o dł. 2,8 km do osłony przed zawiejami i zamieciami śnieżnymi dla zadania 2 (siatka Zamawiającego; drut naciągowy i paliki Wykonawcy), siatka do odbioru i zwrotu na koszt Wykonawcy z bazy w Wołowie, ul. Kościuszki 27. Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wińsko (strona zachodnia), ilość km dróg - 38 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w piaskarkę i pług odśnieżny średni będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-7); - pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w pług odśnieżny ciężki będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-6); - pracę sprzętu ciężkiego (ładowarka lub spycharka lub równiarka) do pracy przy likwidacji powstałych zasp śnieżnych (dla zadania 1-6); - wykonanie mieszanki uszorstniającej do posypywania dróg w celu zwalczania śliskości, będącej własnością wykonawcy, rozliczanej wg rzeczywistego zużycia (dla zadania 1-7); Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wińsko (strona wschodnia), ilość km dróg - 43 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w piaskarkę i pług odśnieżny średni będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-7); - pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w pług odśnieżny ciężki będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-6); - pracę sprzętu ciężkiego (ładowarka lub spycharka lub równiarka) do pracy przy likwidacji powstałych zasp śnieżnych (dla zadania 1-6); - wykonanie mieszanki uszorstniającej do posypywania dróg w celu zwalczania śliskości, będącej własnością wykonawcy, rozliczanej wg rzeczywistego zużycia (dla zadania 1-7); Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wołów (strona zachodnia), ilość km dróg - 32 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w piaskarkę i pług odśnieżny średni będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-7); - pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w pług odśnieżny ciężki będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-6); - pracę sprzętu ciężkiego (ładowarka lub spycharka lub równiarka) do pracy przy likwidacji powstałych zasp śnieżnych (dla zadania 1-6); - wykonanie mieszanki uszorstniającej do posypywania dróg w celu zwalczania śliskości, będącej własnością wykonawcy, rozliczanej wg rzeczywistego zużycia (dla zadania 1-7); Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wołów (strona wschodnia), ilość km dróg - 58 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w piaskarkę i pług odśnieżny średni będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-7); - pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w pług odśnieżny ciężki będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-6); - pracę sprzętu ciężkiego (ładowarka lub spycharka lub równiarka) do pracy przy likwidacji powstałych zasp śnieżnych (dla zadania 1-6); - wykonanie mieszanki uszorstniającej do posypywania dróg w celu zwalczania śliskości, będącej własnością wykonawcy, rozliczanej wg rzeczywistego zużycia (dla zadania 1-7); Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w Brzegu Dolnym, ilość km dróg - 12 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w piaskarkę i pług odśnieżny średni będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-7); - wykonanie mieszanki uszorstniającej do posypywania dróg w celu zwalczania śliskości, będącej własnością wykonawcy, rozliczanej wg rzeczywistego zużycia (dla zadania 1-7); Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników w ciągach dróg wojewódzkich w m. Wołów, ilość km - 10,3 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - pracę pojazdu samochodowego lub ciągnika rolniczego wyposażonych w specjalistyczny sprzęt do pracy przy odśnieżaniu i posypywaniu chodników i ciągów pieszo-jezdnych na drogach powiatowych i wojewódzkich z materiałem uszorstniającym (dla zadania 8-9); Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników i cpj w ciągach dróg powiatowych i wojewódzkich w m. Brzeg Dolny, ilość km - 18,6 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - pracę pojazdu samochodowego lub ciągnika rolniczego wyposażonych w specjalistyczny sprzęt do pracy przy odśnieżaniu i posypywaniu chodników i ciągów pieszo-jezdnych na drogach powiatowych i wojewódzkich z materiałem uszorstniającym (dla zadania 8-9); Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.